Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer..

eerste keer..

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
*
*Happygirl*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi,

heb gisteren voor de eerste keer speed gebruikt, had al eens gelezen over de bijwerkingen enz.. nu, na men eerst lijntje voelde ik nix, buiten een brandend gevoel in men neus en de voor mij toch wel vieze smaak..uiteindelijk heb ik n dikke halve gram gepakt.. men eerste lijntje was gisterenavond rond elf uur en t laatste rond half vier.. dan heb k ff een lastig moment gehad, mega hard zweten, en super veel hoofdpijn.. en ben om half zeven in men bed gekropen, sliep binnen de tien min en ben om half twee wakker geworden.. heb wel wa hoodpijn en ne stijve nek..
ik gebruik wel regelmatig c en da werkt allemaal perfect :) en nee ik heb geen adhd ofz...en ben er ook vrij zeker van dat gen slechte kwaliteit was!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stiekem toch slechte kwaliteit? Of je heb je geest zo goed onder contrôle dat je gewoon kan slapen na zoveel pep. Vriend van mij kan dat ook... Apart verhaal dat wel. Zou gewoon niet meer doen als je er toch niets aan hebt...

X
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
een halve gram?? Reken er maar op dat je meer cafeïne hebt gesnoven dan pure pep.. :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die zware hoofdpijn die je had heeft wellicht met de hoge bloeddruk te maken in je hoofd. Dit is ook nog eens gevaarlijk, grotere kans op hersenbloeding. Maargoed het is goed gekomen.

Begin maar niet aan de pep. Er is betere / minder 'schadelijker' drugs op de markt dan speed.
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#5
neem gewoon een pilletje! :mrgreen:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
pep is poep, neem een pilletje ^^
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, neem lsd!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
^^ Tsja wat kan ik zeggen? Lsd is eigenlijk wel alle soorten drugs ineen. Beetje speed, beetje mdma, beetje paddo's en overgoten met een heerlijke saus van psychedelica!!!... tenminste zo ervaar ik het altijd...

X
*
*Happygirl*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
'k zal wel gewoon bij m'n c blijven :)
hoofdpijn is nog altijd niet helemaal over...

en wat de kwaliteit betreft.. vriendin van me, had juist dezelfde en sliep om acht uur nog ni..

achja, we hebben het is getest e!
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Duidelijk dat je pep versneden is idd.
Maar goed, leuk voor t proberen inderdaad.. af en toe is speed best leuk, maar het kan snel de verkeerde kant op gaan.
b
belg_limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik kon ook slapen na speed , of zelfs als ik wat pillen op heb samen met speed! en dan spreek ik nog
over de goeie oude tijd dat alle pillen nog super waren en niet tegenover die prul van nu.

heb daar nooit problemen mee gehad tot ik iets ouder begon te worden.
sinds ik mijn 22 voorbij ben dus nu zo al een 3 jaar kan ik zelfs niet meer slapen zonder speed of pillen , ik moet bijna iedere avond slaappillen nemen echt raar.

Dus met andere woorden geniet nog van je slaap nu het nog kan :grin:
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
Huh, ben ik de enige die hier het verband niet ziet?
Klik om te vergroten...

Ik doe mijn best, maar ik zie het verband ook niet zo.. dus nee je bent niet de enige :confused:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
belg_limburger zei:
ik kon ook slapen na speed , of zelfs als ik wat pillen op heb samen met speed!

...

kan ik zelfs niet meer slapen zonder speed of pillen , ik moet bijna iedere avond slaappillen nemen echt raar.

Dus met andere woorden geniet nog van je slaap nu het nog kan :grin:
Klik om te vergroten...

Huh, ben ik de enige die hier het verband niet ziet?
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgens mij bedoelt ie dat hij niet meer kan slapen zonder slaappillen, zelfs als hij geen pep of pillen op heeft

Zoiets haal ik eruit.. :wave:

Belgen... :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Taat zei:
Belgen... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."