Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tot enkele weken geleden 3/4 avonden id week 1 a 2 gram per avond.. nu 1 a 2 avonden id week 1 Gram per avond"
"hoi, heb gisteren voor de eerste keer speed gebruikt, had al eens gelezen over de bijwerkingen enz.. nu, na men eerst lijntje voelde ik nix, buiten een brandend gevoel in men neus en de voor mij toch wel vieze smaak..uiteindelijk heb ik n dikke halve gram gepakt.. men eerste lijntje was gisterenavond rond elf uur en t laatste rond half vier.. dan heb k ff een lastig moment gehad, mega hard zweten, en super veel hoofdpijn.. en ben om half zeven in men bed gekropen, sliep binnen de tien min en ben om half twee wakker geworden.. heb wel wa hoodpijn en ne stijve nek.. ik gebruik wel regelmatig c en da werkt allemaal perfect en nee ik heb geen adhd ofz...en ben er ook vrij zeker van dat gen slechte kwaliteit was!"
"'k zal wel gewoon bij m'n c blijven hoofdpijn is nog altijd niet helemaal over... en wat de kwaliteit betreft.. vriendin van me, had juist dezelfde en sliep om acht uur nog ni.. achja, we hebben het is getest e!"