#1
Mijn vriend wordt as woensdag geopereerd. Nu gebruikt hij al heel lang en heel veel speed, hij wil dit niet melden in het ziekenhuis, hij zegt dat speedgebruik geen kwaan. Is dit zo?
ExceptionalInsight zei:Schaamt hij zich voor zn gebruik? Ik zou anders geen reden weten om het niet aan de artsen te melden. Naast zn trots heeft 'ie dus niets te verliezen. Waarom onnodige risico's lopen?
Snuifdoos zei:vroeger wakkerworden ofzo lijkt me wel kut als ze nog aan je zijn aan het timmeren

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."