#1
en zelfs dan is het matigjes denk ik,, ![:sunglasses:]()
Madclubber zei:Heb ik iets gemist ofzo? Misschien heb je 15%speed ook in die verhouding betaald?
Die koeriertjes maken alles kapot. Er was een tijd dat ik ook eens zulke kwaliteit kreeg... Jammer maar ben toen even vriendelijk gaan vragen of ze liever mijn geld teruggeven of mij "zuivere" te bezorgen OF ... vul maar in. Heb een 70/30 verhouding gekregen (had ik ook voorgesteld).
Mensen bestelen of bedriegen is niet mooi.
Zuiveren
Je kan een acid/base extractie doen maar om het niet ingewikkeld te maken kan je alle troep eruit halen met koude droge aceton. De aceton dient droog te zijn (anhydreus of zonder water) want amfetaminesulfaat lost op in water. Doe de "rotzooi" in een bekerglas en besproei het met watervrije aceton, roer enkele minuten en laat de vaste stof bezinken. Neem nu een koffiefilter die je eerst bevochtigt met acetone met daaronder een zuiver bekerglas en decanteer langzaam alles door de filter.
De meeste troep in speed lost op in acetone dus wat in je filter blijft liggen is zuivere speed.
MINSTENS 48 UUR LATEN DROGEN VOOR CONSUMPTIE.
Een a/b extractie is natuurlijk het beste maar er is op dit forum blijkbaar geen chemie subforum, jammer.
Save the acetone, it can be reused.
psychopsychedelic zei:hehehe,, hoofdrekenen gaat achteruit op het forum![]()
![]()
peace
Het Nederlands gelukkig ook... zelfs ik zie het en das wel heel ergpsychopsychedelic zei:inderdaat ??een zielig pepje![]()
:PNick de Neger zei:psychopsychedelic zei:hehehe,, hoofdrekenen gaat achteruit op het forum![]()
![]()
peace
Het Nederlands gelukkig ook... zelfs ik zie het en das wel heel ergpsychopsychedelic zei:inderdaat ??een zielig pepje![]()
![]()
:P
Nick de Neger zei:psychopsychedelic zei:hehehe,, hoofdrekenen gaat achteruit op het forum![]()
![]()
peace
Het Nederlands gelukkig ook... zelfs ik zie het en das wel heel ergpsychopsychedelic zei:inderdaat ??een zielig pepje![]()
![]()
:P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."