Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ken iemand die z'n spat met kreatine versnijd. (wat in de sportschool vaak gebruikt wordt) Wordt spat vaker hiermee versneden? Ik ken eigenlijk alleen caf. als vaak voorkomend versnijdingsmiddel, maar dat vind ik echt troep! Maw: snuiven meer mensen spat met kreatine?"
"Temesta is een slaapmiddel (benzo) In principe kan je het wel gebruiken om in slaap te vallen maar je moet natuurlijk niet een uur nadat je spat heb genomen een slaappil nemen, dat is gewoon nutteloos. Als je zeker wil zijn van een goede nachtrust moet je geen spat gebruiken. Niet slapen hoort er nou eenmaal bij!!"
"bedankt voor de reacties en btw EVIL KERMIT: IK ben zelf geen dealer dus versnij zelf niks (heb het ook liever puur! ) Maar als een dealer het dan toch gaat versnijden, dan heb ik het gewoon liever niet met caf.. Dus wou alleen weten of creatine een andere optie was!"
"Als je met je neus boven spat gaat hangen ruikt t wel zo ongeloofelijk goor, die geur kan je niet missen. Ik zou m dus niet echt omschrijven als zoet nee!!! Gooi maar weg die troep!"
"Ik snuif bijna twee jaar dagelijks speed. Ik werk, ga naar school en slaap gewoon goed, maar toch die... Ik weet nog dat ik ooit dacht, jee ik ben nu al een maand aan die troep, en nu zit ik dus bijna twee jaar verder.. Ik wil echt kappen want wordt echt schijtziek van die troep maar de dag lijkt echt gewoon ondragelijk nuchter.. K denk vaak na over de gevolgen hiervan en weet dat ik dit echt niet ongestraft kan doen en dat me lichaam dit niet heus niet eeuwig volhoud zonder gevolgen maar toch dringt t gewoon niet helemaal door en besef ik t niet. Ik wil t zelf niet horen maar k ben gewoon een junk.. zijn er mensen die dit herkennen?[/url]"
"http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9460 In dit topic staat heel uitgebreid beschreven hoe een verslaving zich ontwikkelt. Heel interessant om te lezen!!"
"nou, dat citaat is dus de definitie.. Ik vind dat er in 'verslaving' ook nog veel verschillen kunnen zijn. Er zijn verslaafde die iedere dag moeten stelen en de straat op moeten om maar troep te kunnen kopen, en je heb verslaafden die iedere dag aan de pep zitten maar een normaal ritme hebben en de normale dagelijkse bezigheden (werk/school enz) nog goed doorkomen. Dus tja, verslaafd is denk ik een beetje hoe je er zelf tegenover staat.."
"Bedenk jezelf wel voordat je de stap zet, dat de uitwerking van coke een HEL is! En het maakt niet uit hoeveel je in huis heb, al heb je je hele tafel vol leggen, als het op is, wil je ALTIJD meer!!!! (SUCKS!)"
"Ketaboy zei: Oe, vervelend zijn dat die krampen. Heb paar keer iets vergelijkbaars gehad. Bij mij is de reden voor krampen echt altijd dat ik onder pep vergeet te bewegen. Zit je drie uur lang te computeren en bedenk je je ineens wel erg veel op 1 van je voeten te leunen ofzo xD dat kan zo'n godse pijn doen Klik om te vergroten... Whahaha! Ja, dat heb ik ook vaak met computeren! Uuuuuuuuuren zoet daarmee op pep!"
"Re: NexxtGen zei: Endymion zei: Ik heb tijden gekent dat hier gewoon geen speed te krijgen was, dus dan kocht je van ellende maar coke als je iets oppeppends wilde hebben. Maar wees nou eerlijk, de werking is ruk, de uitwerking een drama en dan is het nog duurder ook. Je bent alleen maar bezig met lijntjes maken of aan de volgende te denken want het echte lekkere gevoel komt toch niet. En dan de hele tijd die loopneus erbij.... Doe mij maar een bommetje speed, ook al kost die gram 2 keer zoveel als coke dan zou ik daar nog voor gaan. Klik om te vergroten... respect! same here Vooral het uit ellende coke halen omdat er geen speed is, had ik toevallig eergisteren. Zonde van me 20 euris, want het was niet eens zulke goede coke en me maat werd er allemaal maar zo sloom van. Had ie eens dezelfde hoeveelheid pep moeten pakken. Dan liep ie nu nog rondjes rond het huis. Klik om te vergroten... Echt hoor! Is er overal opeens spat-schaartse ofzo!! Hier ook!! Gelukkig kon ik mezelf beheersen om geen coke te halen.. Als je spat ben gewend, wordt ik van coke echt gewoon BOKchagerijnig!"