mensen, dit gaat me te ver 

Ik snap niet waarom je een bommetje dropt als je weet dat je naar de tandarts moet en een verdovend middel krijgt toegediend, drop hem dan gewoon als je bent geweestAntigone zei:Ik had er zelf nooit bij stilgestaan dat speed en de verdoving bij de tandarts van
invloed op elkaar zouden zijn. Een keer had ik 2 uurtjes vantevoren een bommetje
genomen en kwam er toen achter dat mijn verdoving niet goed werkte. Erg naar![]()
In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen en ik neem mijnTaat zei:Ik snap niet waarom je een bommetje dropt als je weet dat je naar de tandarts moet en een verdovend middel krijgt toegediend, drop hem dan gewoon als je bent geweest![]()
Antigone zei:In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen en ik neem mijn
bommetjes op vaste tijden.
InderdaadDrientje zei:Antigone zei:In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen en ik neem mijn
bommetjes op vaste tijden.
Piep, piep, piep, oh de kookwekker, tijd voor een bommetje![]()

In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen en ik neem mijnAntigone zei:Taat zei:Ik snap niet waarom je een bommetje dropt als je weet dat je naar de tandarts moet en een verdovend middel krijgt toegediend, drop hem dan gewoon als je bent geweest![]()
Piep, piep, piep, oh de kookwekker, tijd voor een bommetje
schitterende reactie,lach me kapot hierevil_kermit zei:Piep, piep, piep, oh de kookwekker, tijd voor een bommetje
![]()
![]()
schitterende reactie,lach me kapot hier
Drientje zei:Ja ik ben leuk he? (Sarcasm rules my life!)
Let vooral even op het woord tandarts.....en dan jouw reactie:Antigone zei:Ik had er zelf nooit bij stilgestaan dat speed en de verdoving bij de tandarts van
invloed op elkaar zouden zijn........
Drientje zei:.....Je krijgt altijd een verdoving bij de kaakchirurg...
Antigone zei:...In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen....
Taat zei:.....Je wist dus dat je een verdoving kreeg
No offence taken, ik weet dat ik verslaafd ben. Daarom vind ik het ook zo fijn om hierpsychopsychedelic zei:opstaan: om te beginne 4 bommetjes
ontbijt: voor en na 3 bommetjes
aankleden: na de broek en ondergoed 1 bommetje
aankleden: tijdens me rechter sok nog een bommetje
werken: 30 bommetjes
eerste pauze om 10 uur: nog 2 bommetjes???????????
zo ongeveer?? zo jah..
http://www.rehab.NU!!
sorry:P
Marieke zei:Ik heb gisteravond tegen negen uur men laatste bommetje speed gehad na de hele zondag strak te hebben gestaan. Ik merk het nu nog steeds, er was ongeveer 2-2,5 gram doorgegaan, niet zulke hele goede. Nu moet ik vanmiddag naar de kaakchirurg, maar werkt verdoving nog wel als je speed in je bloed hebt?
groeten, Marieke![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."