Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed tandarts...

speed tandarts...

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het kan een belemmering zijn voor de narcose. Zeer zeker even aangeven bij de kaakchirurg dat je speed hebt gehad. Niet dat hij dadelijk aan je zenuwen aan het werken is en bij jou de verdoving niet werkt, of veel eerder stopt dan verwacht. Misschien kun je beter de afspraak verzetten
M
MariekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb gisteravond tegen negen uur men laatste bommetje speed gehad na de hele zondag strak te hebben gestaan. Ik merk het nu nog steeds, er was ongeveer 2-2,5 gram doorgegaan, niet zulke hele goede. Nu moet ik vanmiddag naar de kaakchirurg, maar werkt verdoving nog wel als je speed in je bloed hebt?
groeten, Marieke :rock:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had er zelf nooit bij stilgestaan dat speed en de verdoving bij de tandarts van
invloed op elkaar zouden zijn. Een keer had ik 2 uurtjes vantevoren een bommetje
genomen en kwam er toen achter dat mijn verdoving niet goed werkte. Erg naar :(

Omdat jij jouw laatste bommetje alweer gisteravond hebt genomen vraag ik me
af of dat dan ook nog van invloed is, maar uiteindelijk kom je er straks zelf achter.
Geef het gewoon aan en vraag of hij/zij je wat extra wil verdoven als het pijnlijk is.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als de speed is uitgewerkt lijkt het mij dat de verdoving gewoon zal werken, of misschien een iets sterkere dosis..Het beste kun je het denk ik gewoon zeggen of idd je afspraak verzetten

Antigone zei:
Ik had er zelf nooit bij stilgestaan dat speed en de verdoving bij de tandarts van
invloed op elkaar zouden zijn. Een keer had ik 2 uurtjes vantevoren een bommetje
genomen en kwam er toen achter dat mijn verdoving niet goed werkte. Erg naar :(
Klik om te vergroten...
Ik snap niet waarom je een bommetje dropt als je weet dat je naar de tandarts moet en een verdovend middel krijgt toegediend, drop hem dan gewoon als je bent geweest :confused:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
jaa dat is in he!! strak staan bij de tandarts is tegenwordig helemaal het einde!! beter dat het beste feest!!
:confused: :confused:
:sunglasses:
M
MariekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb et overleefd!
Heb ik dus eindelijk een dag dat ik niet meer met me bek trek (nuchter zou je et niet kunnen noemen..) moet ik drie kwartier me kaken op elkaar houden. Nahja, gister had ik er minder moeite mee. Maar de verdoving was iig sterk genoeg, en de behandeling bleek niet zo lang te duren:)
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Taat zei:
Ik snap niet waarom je een bommetje dropt als je weet dat je naar de tandarts moet en een verdovend middel krijgt toegediend, drop hem dan gewoon als je bent geweest :confused:
Klik om te vergroten...
In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen en ik neem mijn
bommetjes op vaste tijden. Maar zoals ik al zei wist ik dus ook niet dat het van invloed
op elkaar zou zijn. Helaas, maar goed zo leer je weer eens wat :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Antigone zei:
In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen en ik neem mijn
bommetjes op vaste tijden.
Klik om te vergroten...

Piep, piep, piep, oh de kookwekker, tijd voor een bommetje :confused:

Je krijgt altijd een verdoving bij de kaakchirurg, als je dat niet wist heb je niet goed opgelet. Kaakchirurgen zijn er om tanden en kiezen te trekken die de tandarts zelf niet doet en meestal betekent dat dat er een kies of tand getrokken gaat worden die erg moeilijk te bereiken is of zo vast zit dat je er met een hjiskraan nog geen beweging in krijgt.... Staat garant voor een heleboel pijn...
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Antigone zei:
In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen en ik neem mijn
bommetjes op vaste tijden.
Klik om te vergroten...

Piep, piep, piep, oh de kookwekker, tijd voor een bommetje :confused:
Klik om te vergroten...
Inderdaad :confused:
Je wist dus dat je een verdoving kreeg en je was er van bewust dat het mss niet zo slim was, en toch kun je dat bommetje geen uurtje uitstellen? Vrij raar als je het mij vraagt, mja je hebt het overleefd :beer:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Antigone zei:
Taat zei:
Ik snap niet waarom je een bommetje dropt als je weet dat je naar de tandarts moet en een verdovend middel krijgt toegediend, drop hem dan gewoon als je bent geweest :confused:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen en ik neem mijn
bommetjes op vaste tijden. Maar zoals ik al zei wist ik dus ook niet dat het van invloed
op elkaar zou zijn. Helaas, maar goed zo leer je weer eens wat :sunglasses:[/quote

opstaan: om te beginne 4 bommetjes
ontbijt: voor en na 3 bommetjes
aankleden: na de broek en ondergoed 1 bommetje
aankleden: tijdens me rechter sok nog een bommetje
werken: 30 bommetjes
eerste pauze om 10 uur: nog 2 bommetjes???????????
zo ongeveer?? zo jah..

www.rehab.NU!!

sorry:P
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Piep, piep, piep, oh de kookwekker, tijd voor een bommetje
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :rolleyes: schitterende reactie,lach me kapot hier
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
evil_kermit zei:
Piep, piep, piep, oh de kookwekker, tijd voor een bommetje
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :rolleyes: schitterende reactie,lach me kapot hier
Klik om te vergroten...

Ja ik ben leuk he? (Sarcasm rules my life!)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit was dus een typisch geval van babylonische spraakverwarring. TS had het over de kaakchirurg en jij had het over de tandarts, significant verschil geef ik toe....
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Ja ik ben leuk he? (Sarcasm rules my life!)
Klik om te vergroten...

Ja Drientje, je bent hártstikke grappig!!! :sunglasses:

Tis alleen wel een beetje jammer dat je wat moeite hebt met lezen :(

Antigone zei:
Ik had er zelf nooit bij stilgestaan dat speed en de verdoving bij de tandarts van
invloed op elkaar zouden zijn........
Klik om te vergroten...
Let vooral even op het woord tandarts.....en dan jouw reactie:

Drientje zei:
.....Je krijgt altijd een verdoving bij de kaakchirurg...
Klik om te vergroten...

En ook Taat lukt het niet helemaal om goed te lezen :(

Antigone zei:
...In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen....
Klik om te vergroten...

Je quote notabene de zin waarin ik schrijf dat ik het niet vantevoren wist...en dan de reactie:

Taat zei:
.....Je wist dus dat je een verdoving kreeg
Klik om te vergroten...

Psychopsychedelic is dan wel weer echt grappig met zijn schema, alhoewel ik niet zulke gigantische hoeveelheden gebruik....

psychopsychedelic zei:
opstaan: om te beginne 4 bommetjes
ontbijt: voor en na 3 bommetjes
aankleden: na de broek en ondergoed 1 bommetje
aankleden: tijdens me rechter sok nog een bommetje
werken: 30 bommetjes
eerste pauze om 10 uur: nog 2 bommetjes???????????
zo ongeveer?? zo jah..

http://www.rehab.NU!!

sorry:P
Klik om te vergroten...
No offence taken, ik weet dat ik verslaafd ben. Daarom vind ik het ook zo fijn om hier
tussen allemaal perfecte mensen te vertoeven. Krijg ik een goed gevoel van en geeft me
het idee dat het allemaal wel meevalt met mij :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marieke zei:
Ik heb gisteravond tegen negen uur men laatste bommetje speed gehad na de hele zondag strak te hebben gestaan. Ik merk het nu nog steeds, er was ongeveer 2-2,5 gram doorgegaan, niet zulke hele goede. Nu moet ik vanmiddag naar de kaakchirurg, maar werkt verdoving nog wel als je speed in je bloed hebt?
groeten, Marieke :rock:
Klik om te vergroten...

Ik had het over deze zin en dat is toch echt de kaakchirurg hoor!
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#16
mensen, dit gaat me te ver :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."