Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls speed duurder was...

Als speed duurder was...

70 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
coke is gewoon minder gevaarlijk
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welhallodaar zei:
coke is gewoon minder gevaarlijk
Klik om te vergroten...

Hoe kun je dat nou zeggen? Het is allebei ontzettend gevaarlijk maar niet te vergelijken!
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#3
50 euro voor speed,dan snuif ik enkel nog ketamine :openmouth: :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
DreamWeaver zei:
Welhallodaar zei:
coke is gewoon minder gevaarlijk
Klik om te vergroten...

Hoe kun je dat nou zeggen? Het is allebei ontzettend gevaarlijk maar niet te vergelijken!
Klik om te vergroten...
Hap hap, die gozer is niet het helderste licht.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#5
dan stop k met die drugs ga voor een grammetje afval zooi geen 50 euro betalen en coke doe k niet aan

gr viktor de kort
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
voor mij maakt het weinig tot geen verschil,ik ga nu ook al voor coke... :smoke: :beer: :mrgreen:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Interessant punt wat de topicstarter maakt en ik ben het daar ook zeker mee eens. In ieder geval zou ik dan geen van de 2 gebruiken.

Wat ook interessant is, dat als je het om zou draaien, wat mensen dan zouden deon. Als coke de prijs van speed zou hebben? :) En belangrijker nog, dat je altijd al hebt geweten hebt dat de coke-prijs 5 euro voor een gram zou zijn, waardoor je dus bijvoorbeeld niet kan zeggen "coke is nu veel goedkoper geworden, dus daarom doe ik het nu ipv speed" . Zelfs dan nog zou ik bij speed blijven.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#8
als coke 5 euro zou zijn? dan zou ik een gokje wagen en een grammetje halen. maar toch, een verslaving is moeilijk vanaf te komen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als coke 5 eu zou zijn,
zou ik het toch wat vaker doen dan nu :P
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
DreamWeaver zei:
Welhallodaar zei:
coke is gewoon minder gevaarlijk
Klik om te vergroten...

Hoe kun je dat nou zeggen? Het is allebei ontzettend gevaarlijk maar niet te vergelijken!
Klik om te vergroten...
Hap hap, die gozer is niet het helderste licht.
Klik om te vergroten...
volgens mij moet jij gewoon ff in je strakke gaatje geramt worden
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit topic gaat weer helemaal nergens over. Slotje dan maar? Voordat die hersenloze muppet nog meer onzin uitkraamt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Welhallodaar zei:
volgens mij moet jij gewoon ff in je strakke gaatje geramt worden
Klik om te vergroten...

Welhallodaar !!

Gaan we anaal ?

Is je pep op ofzo ?

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Als coke 5 eu zou zijn,
zou ik het toch wat vaker doen dan nu :P
Klik om te vergroten...

goeie vraag, als het ook nog is maximaal coke gehalte heeft en 1050 mg weegt en 5 eu kost !!!

dan zat ik de hele zomer aan de coke ... vrees ik
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Welhallodaar zei:
ExceptionalInsight zei:
DreamWeaver zei:
Welhallodaar zei:
coke is gewoon minder gevaarlijk
Klik om te vergroten...

Hoe kun je dat nou zeggen? Het is allebei ontzettend gevaarlijk maar niet te vergelijken!
Klik om te vergroten...
Hap hap, die gozer is niet het helderste licht.
Klik om te vergroten...
volgens mij moet jij gewoon ff in je strakke gaatje geramt worden
Klik om te vergroten...

Als je zulke verlangens hebt kun je hem beter een PM sturen dat is iets persoonlijker. :wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga voor coke. Coke is gewoon lekker en speed is gewoon kut. Dat vind ik dan he..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Valt me dan wel weer een beetje van je tegen.
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
evil_kermit zei:
50 euro voor speed,dan snuif ik enkel nog ketamine :openmouth: :grin:
Klik om te vergroten...

duidelijk, ik ook...
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb tijden gekent dat hier gewoon geen speed te krijgen was, dus dan kocht je van ellende maar coke als je iets oppeppends wilde hebben.

Maar wees nou eerlijk, de werking is ruk, de uitwerking een drama en dan is het nog duurder ook. Je bent alleen maar bezig met lijntjes maken of aan de volgende te denken want het echte lekkere gevoel komt toch niet.
En dan de hele tijd die loopneus erbij....

Doe mij maar een bommetje speed, ook al kost die gram 2 keer zoveel als coke dan zou ik daar nog voor gaan.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Endymion zei:
Ik heb tijden gekent dat hier gewoon geen speed te krijgen was, dus dan kocht je van ellende maar coke als je iets oppeppends wilde hebben.

Maar wees nou eerlijk, de werking is ruk, de uitwerking een drama en dan is het nog duurder ook. Je bent alleen maar bezig met lijntjes maken of aan de volgende te denken want het echte lekkere gevoel komt toch niet.
En dan de hele tijd die loopneus erbij....

Doe mij maar een bommetje speed, ook al kost die gram 2 keer zoveel als coke dan zou ik daar nog voor gaan.
Klik om te vergroten...

respect! same here :grin:
Vooral het uit ellende coke halen omdat er geen speed is, had ik toevallig eergisteren. Zonde van me 20 euris, want het was niet eens zulke goede coke en me maat werd er allemaal maar zo sloom van. Had ie eens dezelfde hoeveelheid pep moeten pakken. Dan liep ie nu nog rondjes rond het huis.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Welhallodaar zei:
Voor coke kan je niet allergisch zijn en je gaat je eigen tanden erniet van kapot bijten.
Klik om te vergroten...

Domste opmerking tot nu toe.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."