#1
coke is gewoon minder gevaarlijk
Welhallodaar zei:coke is gewoon minder gevaarlijk
Hap hap, die gozer is niet het helderste licht.DreamWeaver zei:Welhallodaar zei:coke is gewoon minder gevaarlijk
Hoe kun je dat nou zeggen? Het is allebei ontzettend gevaarlijk maar niet te vergelijken!

volgens mij moet jij gewoon ff in je strakke gaatje geramt wordenExceptionalInsight zei:Hap hap, die gozer is niet het helderste licht.DreamWeaver zei:Welhallodaar zei:coke is gewoon minder gevaarlijk
Hoe kun je dat nou zeggen? Het is allebei ontzettend gevaarlijk maar niet te vergelijken!
Welhallodaar zei:volgens mij moet jij gewoon ff in je strakke gaatje geramt worden
Oom Klaas zei:Als coke 5 eu zou zijn,
zou ik het toch wat vaker doen dan nu :P
Welhallodaar zei:volgens mij moet jij gewoon ff in je strakke gaatje geramt wordenExceptionalInsight zei:Hap hap, die gozer is niet het helderste licht.DreamWeaver zei:Welhallodaar zei:coke is gewoon minder gevaarlijk
Hoe kun je dat nou zeggen? Het is allebei ontzettend gevaarlijk maar niet te vergelijken!

evil_kermit zei:50 euro voor speed,dan snuif ik enkel nog ketamine![]()
![]()
Endymion zei:Ik heb tijden gekent dat hier gewoon geen speed te krijgen was, dus dan kocht je van ellende maar coke als je iets oppeppends wilde hebben.
Maar wees nou eerlijk, de werking is ruk, de uitwerking een drama en dan is het nog duurder ook. Je bent alleen maar bezig met lijntjes maken of aan de volgende te denken want het echte lekkere gevoel komt toch niet.
En dan de hele tijd die loopneus erbij....
Doe mij maar een bommetje speed, ook al kost die gram 2 keer zoveel als coke dan zou ik daar nog voor gaan.
Welhallodaar zei:Voor coke kan je niet allergisch zijn en je gaat je eigen tanden erniet van kapot bijten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."