Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdefiniteit stoppe

definiteit stoppe

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geweldige topictitel
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
BelgonX zei:
mensen met een probleem moet je met hun neus op de feiten drukken
Klik om te vergroten...
Of juist toch maar niet? :wink: :P
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
BelgonX zei:
lysergine25 zei:
BelgonX zei:
Vind het zo hypocriet, pervers, walgelijk en nep als mensen stoppen met een bepaalde drugs maar het gewoon vervangen door een andere...

Los van dit geef ik je een laag slaagpercentage en ik je niet eens :wave:
Klik om te vergroten...



Het is nu de tijd om nog strenger je veroordelingen uit te spreken, niet betuttelen maar afmaken.
Klik om te vergroten...

Denk er ook zo over, mensen met een probleem moet je met hun neus op de feiten drukken en hun de mogelijke gevolgen laten inzien. Helpt volgens mij beter dan het probleem minimaliseren of door het van je af te schuiven. Mensen aan wie je een dergelijke raad moet geven zijn vaak al lang over het punt van "het komt wel goed, gewoon wat minderen".
Klik om te vergroten...
+1

Maar enkel alleen met de neus op de feiten drukken helpt niet, diep van binnen weten ze het namelijk allang. Geef ze liever advies over hoe ze verder moeten..
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
kansloos
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
-Onder invloed zweren dat je stopt
-In de zin erna zeggen dat je knetterwazig bent....van de drugs
-Een weddenschap sluiten die totaal op stront slaat en niet realistisch is
-Totaal geen overtuiging in je woorden, je laat het meer overkomen alsof je het grappig vind dat je jezelf niet in de hand hebt en lacht er eigenlijk al zelf om dat je gaat stoppen omdat je diep in je kop weet dat het zo simpel gewoon niet gaat...

0% kans, 100% kansloos :wave:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Taat zei:
-Onder invloed zweren dat je stopt
-In de zin erna zeggen dat je knetterwazig bent....van de drugs
-Een weddenschap sluiten die totaal op stront slaat en niet realistisch is
-Totaal geen overtuiging in je woorden, je laat het meer overkomen alsof je het grappig vind dat je jezelf niet in de hand hebt en lacht er eigenlijk al zelf om dat je gaat stoppen omdat je diep in je kop weet dat het zo simpel gewoon niet gaat...

0% kans, 100% kansloos :wave:
Klik om te vergroten...

zo toevallig lukt het me best
en ik wouw enkel stoppe met speed
de rest deed ik zowiezo maar af en toe
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#7
En dit blijft allemaal maar doorgaan. Het niveau van dit forum gaat echt flink achteruit.

Kan deze idioot niet gewoon verbannen worden en al die gare topics gesloten en/of verwijderd ofzo?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
hij mag toch wel af en toe een beetje drank drinken en wat pillethjuuussssss slikken !!!

hij heeft alles onder controle !!

behalve zijn leven ..... de topic wordt net leuk.

:hearteyes:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeg nooit nooit :grin:.
Ik zei ooit dat ik nooit speed wou doen, nu gaan er enkele grammen per weekend doorheen.
Maar ik ben nu wel aan 't minderen, mijn doel is in een maand of 2 geen speed niet meer te gebruiken
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
NEE IK RAAK NOOIT MEER PEP AAN 1000 EURO...

vervolgt ... mijn doel is 1 a 2 maanden niet meer te gebruiken ... en dan lekker terug te vallen

jij bent door mijn gepimt als OFFICAL JUNKIE!!!

zie eerst btw maar 2 maanden ervan af te blijven... kom idd pas praten als je 2 weken clean bent ...echt clean en niet je verschuilt in een andere drugs je zet je zelf voor lul tegen over je zelf ( wat het ergst is ) en tegen over andere ( wat eigenlijk geen reet boeit ) ...

als je na 2 maanden het weer in de kop kan krijgen om het te gebruiken 'terugval' ben je slecht bezig je hebt inmiddels wle ene besef dat jij moeilijk nee kan zeggen tegen speed ... en na 2 maanden trots te zijn gestopt dan ???? weer lekker verder gaan!!!

kijk mij maakt het geen reet uit snuif je zelf in de ronte .... zorg dat papa of mama hier ook lid worden met de mededeling me zoon ik kapoet ...ik zal niet wakker liggen ... maar weet zelf als geen ander dat als je door heb dat je verkeerd bezig bent het het moment is van doorzetten en afblijven ...

speed heb ik nooti erg aan gezeten ... maar eenmaal dronken gebruik ik graag coke, pillen vond ik ook fantastsch gelukkig 2 kut momenten gehad die me dwongen uitiendelijk te stoppen :grin: ik zal der niet meer aan zit !!! dit is inmiddels meer dan een jaar geleden !!!

en zeg ik nu dat die drugs slecht zijn ??? nee als je het 1 x per maand of per seizoen doet is er niets aan de hand en heb je het in de hand maar helaas jij bent die grens al over jij doet het elke week ...dat deed ik met pillen wat het liefst een keer of 4 a 5 in de week ... en dat is fout !!!

kijk je zelf in de spiegel ...of wat anders vreet is ene portie truffels knap je van op en je leert je zelf goed kennen ( in jouw situatie Zou je een ongeloofelijke bad trip kennen krijgen maar missschien is dat wat jij nodig hebt ) of snuif in 1 x 3 gr en op naar het ziekenhuis wil je ook nooit meer !!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."