#1
Geweldige topictitel
Of juist toch maar niet?BelgonX zei:mensen met een probleem moet je met hun neus op de feiten drukken
+1BelgonX zei:lysergine25 zei:BelgonX zei:Vind het zo hypocriet, pervers, walgelijk en nep als mensen stoppen met een bepaalde drugs maar het gewoon vervangen door een andere...
Los van dit geef ik je een laag slaagpercentage en ik je niet eens![]()
Het is nu de tijd om nog strenger je veroordelingen uit te spreken, niet betuttelen maar afmaken.
Denk er ook zo over, mensen met een probleem moet je met hun neus op de feiten drukken en hun de mogelijke gevolgen laten inzien. Helpt volgens mij beter dan het probleem minimaliseren of door het van je af te schuiven. Mensen aan wie je een dergelijke raad moet geven zijn vaak al lang over het punt van "het komt wel goed, gewoon wat minderen".

Taat zei:-Onder invloed zweren dat je stopt
-In de zin erna zeggen dat je knetterwazig bent....van de drugs
-Een weddenschap sluiten die totaal op stront slaat en niet realistisch is
-Totaal geen overtuiging in je woorden, je laat het meer overkomen alsof je het grappig vind dat je jezelf niet in de hand hebt en lacht er eigenlijk al zelf om dat je gaat stoppen omdat je diep in je kop weet dat het zo simpel gewoon niet gaat...
0% kans, 100% kansloos![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."