#1
Frikandellen kun je tenminste eten, paranoia niet!
Debris zei:Frikandellen kun je tenminste eten, paranoia niet!
Debris zei:Ik ben al een beetje para, en I love it!Sherman zei:Debris zei:Frikandellen kun je tenminste eten, paranoia niet!
Dus als jij kon kiezen tussen normaal zijn en afentoe para over je drugs of het denkvermogen hebben van een frikandel dan kies jij voor t laatste omdat frikandellen eetbaar zijn?Zo kom ik ook niet zo vaak in problemen.
Zou wel leuk zijn ja, Ellesdee?Sherman zei:volgens mij zijn jij en ellesdee soulmates, jullie zouden eens moeten daten![]()
Ik ben al een beetje para, en I love it!Sherman zei:Debris zei:Frikandellen kun je tenminste eten, paranoia niet!
Dus als jij kon kiezen tussen normaal zijn en afentoe para over je drugs of het denkvermogen hebben van een frikandel dan kies jij voor t laatste omdat frikandellen eetbaar zijn?
Zou wel leuk zijn ja, Ellesdee?Sherman zei:volgens mij zijn jij en ellesdee soulmates, jullie zouden eens moeten daten![]()
Immo zei:Je moet maar niet alles te serieus nemen hier.![]()

Sherman zei:dzN zei:haha let niet op haar , ze geeft toch altijd alleen maar commentaar![]()
Ellesdee zei:hahamooi dit
Dat jij laat zien dat je t denkvermogen van een frikandel heb en er daarnaast ook nog eens uit ziet alsof je er elke dag wel 10 lust? dan liever para en/of echt stom genoeg om speed op wonden te smeren![]()
overigens, kleine tip voor ellesdee, als je bent blijven hangen kun je er wel weer uitkomen door meer lsd te gebruiken, en goed bij jezelf nagaan waardoor je de vorige keer bent blijven hangen je denkwijze te veranderen en hopelijk kom je deze keer weer fris en fruitig uit je trip ipv kats in de war en de wereld om je heen niet meer snappend.. maar goed, t kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon al niet spoorde bij je geboorte, in dat geval kun je maar beter van de acid afblijven.. als je conversaties op t internet al niet kan volgen waarbij je alles tig keer kan teruglezen en dagen de tijd heb met een antwoord te komen wil ik eigenlijk al niet eens weten wat voor een koe jij bent in real life ..
anyways, de mensen die wel het vermogen hadden iets toe te voegen aan deze thread, bedankt
zal binnekort eens sterk minder gebruiken en dan eens zien hoe t valt![]()

Vind ik wel een goed planDebris zei:Zou wel leuk zijn ja, Ellesdee?
tomz0r zei:Jij moet echt van de drugs afblijven![]()

HARDCORE 
psychopsychedelic zei:@sherman
na al die jaren weet je tog wel na een nakkie oft goeie is?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."