Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEigenschappen die me niet normaal lijken

Eigenschappen die me niet normaal lijken

58 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frikandellen kun je tenminste eten, paranoia niet!
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Debris zei:
Frikandellen kun je tenminste eten, paranoia niet!
Klik om te vergroten...

Dus als jij kon kiezen tussen normaal zijn en afentoe para over je drugs of het denkvermogen hebben van een frikandel dan kies jij voor t laatste omdat frikandellen eetbaar zijn?

volgens mij zijn jij en ellesdee soulmates, jullie zouden eens moeten daten :wink:
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Debris zei:
Sherman zei:
Debris zei:
Frikandellen kun je tenminste eten, paranoia niet!
Klik om te vergroten...

Dus als jij kon kiezen tussen normaal zijn en afentoe para over je drugs of het denkvermogen hebben van een frikandel dan kies jij voor t laatste omdat frikandellen eetbaar zijn?
Klik om te vergroten...
Ik ben al een beetje para, en I love it! :hearteyes: Zo kom ik ook niet zo vaak in problemen.

Sherman zei:
volgens mij zijn jij en ellesdee soulmates, jullie zouden eens moeten daten :wink:
Klik om te vergroten...
Zou wel leuk zijn ja, Ellesdee?
Klik om te vergroten...

sterke onderbouwing van je vorige antwoord (wat al nergens op slaat als antwoord op wat ik had voorgelegd)..

maar goed, onder t motto niet in discussie gaan met idioten want ze zullen je omlaag halen en verslaan met ervaring ga ik toch een poging doen je proberen te begrijpen..

als je de keuze heb tussen afentoe para zijn of altijd t denkvermogen van een frikandel hebben kies jij voor t laatste omdat je al para bent en frikandellen eetbaar zijn :tearsofjoy:

Volgens mij had je ook al t denkvermogen van een frikandel..
lijkt me ook een perfecte combi, jij en para + t denkvermogen van een frikandel en dan op een date met ellesdee die ook al niet al te snugger is.. haha wat een discussies zou dat opleveren

en je zegt dat je niet snel in problemen komt omdat je para bent? volgens mij is para zijn al een probleem, wat gezonde achterdochtigheid echter niet ..

maar goed, veel plezier met ellesdee hoop dat t wat wordt tussen jullie, en oppassen dat ze straks je snikkel niet voor een frikandel aan ziet :wave:

En in t vervolg; als je niks te melden heb ga dan ook geen pogingen doen tot
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sherman zei:
Debris zei:
Frikandellen kun je tenminste eten, paranoia niet!
Klik om te vergroten...

Dus als jij kon kiezen tussen normaal zijn en afentoe para over je drugs of het denkvermogen hebben van een frikandel dan kies jij voor t laatste omdat frikandellen eetbaar zijn?
Klik om te vergroten...
Ik ben al een beetje para, en I love it! :hearteyes: Zo kom ik ook niet zo vaak in problemen.

Sherman zei:
volgens mij zijn jij en ellesdee soulmates, jullie zouden eens moeten daten :wink:
Klik om te vergroten...
Zou wel leuk zijn ja, Ellesdee?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je moet maar niet alles te serieus nemen hier. :)
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Immo zei:
Je moet maar niet alles te serieus nemen hier. :)
Klik om te vergroten...

idioten moet je sowieso nooit serieus nemen, maar afentoe een discussie met een paar idioten kan best vermakelijk zijn :beer:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sherman zei:
dzN zei:
haha let niet op haar , ze geeft toch altijd alleen maar commentaar :grin:
Klik om te vergroten...

Ellesdee zei:
haha :grin: mooi dit
Klik om te vergroten...

Dat jij laat zien dat je t denkvermogen van een frikandel heb en er daarnaast ook nog eens uit ziet alsof je er elke dag wel 10 lust? dan liever para en/of echt stom genoeg om speed op wonden te smeren :grin:

overigens, kleine tip voor ellesdee, als je bent blijven hangen kun je er wel weer uitkomen door meer lsd te gebruiken, en goed bij jezelf nagaan waardoor je de vorige keer bent blijven hangen je denkwijze te veranderen en hopelijk kom je deze keer weer fris en fruitig uit je trip ipv kats in de war en de wereld om je heen niet meer snappend.. maar goed, t kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon al niet spoorde bij je geboorte, in dat geval kun je maar beter van de acid afblijven.. als je conversaties op t internet al niet kan volgen waarbij je alles tig keer kan teruglezen en dagen de tijd heb met een antwoord te komen wil ik eigenlijk al niet eens weten wat voor een koe jij bent in real life ..

anyways, de mensen die wel het vermogen hadden iets toe te voegen aan deze thread, bedankt :)

zal binnekort eens sterk minder gebruiken en dan eens zien hoe t valt :)
Klik om te vergroten...

Jij moet echt van de drugs afblijven :stoned:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik verkoos para hoor, beter lezen...


En een tip voor op fora: Je eerste 200 posts zorgvuldig maken, daarna kun je los gaan. :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Debris zei:
Zou wel leuk zijn ja, Ellesdee?
Klik om te vergroten...
Vind ik wel een goed plan :beer:

En verder
Sherman
tomz0r zei:
Jij moet echt van de drugs afblijven :stoned:
Klik om te vergroten...
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik wou er nou net weer aan gaan vanavond.. van dat klontje pasta dat ik eerder liet zien kwamen nog wat beste lijnen :rock:

fotos gewist -
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11


lekker para worden

:rock:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#12
EPIC WIN topic xD
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13


Para Pep Terror


jwt
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
:xtc: HARDCORE :grin: wie is dat
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
dat ben ik :flushed:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
oh, mooie foto trouwens :hearteyes: :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat dacht ik al, maar durfde het niet te vragen. :grin:

help ik heb grote ogen er zit heroine in mijn speed :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
:grin: :grin: :grin:
Kan ook nog wel normaal kijken, maar voor zulke foto's moet je in t fototopic wezen :grin:

haha, en dankje :tongueout:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha grappig dat je een beeld hebt over mensen op fora`s die dan zelfs van het andere geslacht blijken te zijn xD haha niet datut uitmaakt :wink:

@sherman
na al die jaren weet je tog wel na een nakkie oft goeie is? :stoned:
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#20
En daar zijn we weer :rockband:

Heb gister niet al die lijnen naar binnen gewerkt maar om eens te proberen 2 redelijke mes puntjes.. puur om eens te kijken wat t zou doen, had eigenlijk niet eens verwacht dat ik er iets van zou voelen, maar ik zit nu nog bekken te trekken zoals ellesdee op die foto :tearsofjoy:

verder helemaal geen klachten, geen brandende huid en geen smerige stank en geen vieze brandende smurrie op zweterige plekken, de pep lijkt me dus idd wel ok en ik had er waarschijnlijk teveel van gebruikt, al had ik toen ik deze thread had gemaakt ook 8 (nep) puma's op.. misschien dat die pillen gewoon nog kutter waren als ik dacht.. mocht je de volgende exact dezelfde pillen tegen komen (o.a. erg zwak gedrukt en vallen al bijna uit elkaar als je m breekt) niet kopen of eerst laten testen

fotos gewst -

psychopsychedelic zei:
@sherman
na al die jaren weet je tog wel na een nakkie oft goeie is? :stoned:
Klik om te vergroten...

das juist lastiger, je kan er steeds slechter tegen je wordt vooral sneller para en dan is t soms lastig om voor jezelf uit te maken of t tussen je oren zit of dat je rotzooi heb zitten gebruiken
sowieso kon ik vroeger veel meer hebben en was ook een stuk fitter.. kameraden van me hebben t zelfde, eentje is onlangs gestopt omdat ie er helemaal niet meer tegen kon.. maar goed, t beste is gewoon om die troep helemaal niet meer te gebruiken dan hoef je jezelf ook niet druk te maken om wat je gebruikt (maar dat zeg ik de afgelopen 4 jaar al tegen mezelf)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."