Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal,.... Als ik gebruik, dan snuif ik wat lijntjes. In het begin gaat het prima, maar naarmate de uren verstrijken en zodra na de laatste snuif, het pieken wat verminderd, dan begint mijn neus vol te zitten met snot. (ok, bovenstaande zin is grammaticaal volstrekt waardeloos, maar hey, who cares?) Zodra ik dan weer een lijntje doe, heb ik er voor even geen last meer van. Nu, dik 40 uur wakker te zijn geweest en na een lekkere slaap periode van zo'n 10 a 11 uur, zit m'n neus helemaal dicht, telkens aan één kant wel te verstaan. Alsof ik zwaar verkouden ben. Ook voor het slapen gaan gisteravond, liep het vocht letterlijk m'n neus uit. Van ellende een neusgat dicht gepropt met een stukkie pleepapier en ben zo in slaap gevallen. Naarmate de aankomende week voorbij schiet, wordt het vanzelf minder en na zo'n 1,5 week is het 'neus' probleem weer zo goed als verdwenen. Maar je begrijpt, ik baal hier ontzettend van! Ik hoor je denken, doe dan een bommetje, dan is je neus probleem weg. Maar ja, ik ben niet zo van de bommetjes, 'k weet niet waarom, beetje eng idee. Wat ik nu wil weten is of er meer 'snuivers' zijn die net als mij daar ook zo'n last van hebben. Ik ga er vanuit dat ik echt niet de enige ben en vraag me dan ook af of er 'iets' aan/tegen te doen is? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?"
"Hmmm,... neusspray,..... Is dat verstandig? Ik bedoel, de neusvleugels zijn natuurlijk al geïrriteerd door de speed."
"Tja, als er echt geen andere oplossing voor is,.... Zal me eens gaan verdiepen in het fenomeen 'bommetje'"
"Debris zei: Dan moet je stoppen! Begin dat hier beu te worden, iedereen die klaagt over z'n afkick en problemen. Dat doe je allemaal zelf. Klik om te vergroten... Pardon? Volgens mij is een forum ook(!) bedoeld voor het vragen naar ervaringen van anderen? En ook naar eventuele oplossingen? Sorry hoor, maar je reactie is nogal,.. euuuh,.. 'kort door de bocht' zeg maar, beetje jammer."
"Hallo allemaal. Okidoki, ff voorstellen, Frank is mijn naam en in December a.s. word ik 41. In het verleden met enige regelmaat drugs gebruikt. Speed, Cocaine, XTC en heel veel geblowd. Nu jaren later, leven als een braaf burger zonder dope, kwam ik via een neef en die zijn broer en daar weer een oom van, die een maat had en bla, bla, weer eens in aanraking met Speed. Ge-wel-dig! om dat weer eens te ervaren kan ik jullie zeggen. Pieken tijdens het jammen op m'n elektrische gitaar, uitermate geconcentreerd voor de pc doorbrengen (internetten, scripten en wat al niet meer) en ga zo maar door. Gebruik alleen in de weekenden offcourse, want 's Maandags is het gewoon weer werken. Afijn, toppie dus! Nadeeltje is dat ik afhankelijk ben van 'het toevallig aangeboden krijgen' van Speed, omdat ik de juiste wegen niet meer heb/ken om er zelf aan te komen, maar goed, het is niet anders. Merk wel dat ik gezien mijn leeftijd wat meer moeite heb met het 'bijkomen' na gebruik, en daar hou ik dan ook vet rekening mee. Veel eten van fruit en drinken van fruit drankjes tijdens m'n gebruik, en mijzelf dwingen toch zo af en toe wat te eten al was het maar een bruine boterham met kaas. In heel groot vet nadeel is dat ik daarna een dikke week met een snotterige neus rondloop. Alsof ik zwaar verkouden ben. Ik hoor jullie denken, doe dan een bommetje! Mjah, wie weet ooit, maar aangezien ik met snuiven langer met een gram doe dan het opgebruiken met bommetjes, kies ik voor het snuiven. Zoals ik al schreef, ik ben afhankelijk van de hoeveelheid die ik toevallig krijg aangeboden, helaas. De reden dat ik dit schrijf, is omdat het me leuk leek mijn verhaal eens te delen met anderen. Vandaar dat ik lid ben geworden en wie weet leer ik hier nog eens wat van jullie"
"Thnx! Leuk om te lezen dat er 'meer' zijn als het gaat om "hyperfocus for the win" Ketaboy zei: Yo Frank welkom Mag ik trouwens opmerken dat zinnen als: "Nadeeltje is dat ik afhankelijk ben van 'het toevallig aangeboden krijgen' van Speed, omdat ik de juiste wegen niet meer heb/ken om er zelf aan te komen, maar goed, het is niet anders." en "Zoals ik al schreef, ik ben afhankelijk van de hoeveelheid die ik toevallig krijg aangeboden, helaas." iets wat riekt naar opzoek zijn, met name omdat het je eerste post is haha Klik om te vergroten... Neem van mij aan dat dit niet zo bedoeld is. Hiervoor wil ik namelijk niemand misbruiken, ook dit forum niet. Mocht er dus iemand aanstoot aan hebben, haal ik die zinnen gewoon weg!"
"Thnx voor de welkom Kildeer. Tja, elk nadeel heb z'n voordeel Maar trust me, het verschil tussen 'gebruiken' en 'misbruiken' is groot bij mij. Alhoewel ik tijdens gebruik, mijn gitaar behoorlijk misbruik Dat dan weer wel."
"Taat zei: Het 'hyperfocussen' ken ik soms ook zeker wel.. Voordat ik het door heb is het al 'iets-later-dan-gepland' en moet ik mezelf echt achter die pc vandaan sleuren.. Klik om te vergroten... Ghehehehe, zo herkenbaar Taat zei: Het 'misbruiken' is bij mij klein en soms, want het enige wat voorkomt is dat ik op een maandagmorgen nog wel even een lijntje neem van de speed die er toch nog genoeg is Klik om te vergroten... En dat doe ik dus bewust niet als ik weer eens wat in huis heb. Door de week kan ik er goed van af blijven. Ook zorg ik er voor dat ik 's Maandags 'normaal' kan gaan gaan werken. De Zondag ervoor probeer ik zoveel mogelijk slapend door te komen. Dit alles om misbruik te voorkomen Ondertussen wel geleerd wat voor mij de beste manier is om Speed te gebruiken."
"@ Psychopsychedelic: Genieten doe ik zeker, met of zonder De kunst is (denk ik) het te gebruiken voor/tijdens 'speciale' gelegenheden. En het op deze manier ook speciaal te houden. Tijdens het uitgaan weet ik hoe vet het kan zijn. Maar hey, uitgaan is niet speciaal, en wordt gebruik een gewoonte. Net als bier zuipen tijdens het uitgaan, ook dat is/wordt voor velen een normaal iets. Het hoort bij het uitgaan, ff een biertje doen snappie? Tijdens het werk en/of naar school gaan vind ik niet slim. 'Afhankelijkheid' komt dan al snel om de hoek kijken lijkt me? Maar goed,.. een ieder z'n ding toch En btw, gaaf om te zien dat jij ook uit Zeeland komt hey Had niet zo 1 2 3 verwacht een andere Zeeuw hier tegen te komen :P lol Ik kom uit Vlissingen,... jij dan?"
"Gaaf hoor! Wie weet komen we elkaar wel eens tegen zonder dat we elkaar kennen :P lol Afijn,.... leuk dit!"