Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe weet je wat goed spul is

hoe weet je wat goed spul is

31 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
g
gabberkop18Lid
01-01-2024, 00:00
#1
maat van me krijgt zen snelle van een dealer die uit amsterdam zen spul krijgt roze snelle ik ga maandag van iem speed kope paar grammetjes vo probere ast goeie is koopk bij ook roze bestaat hier verchil bij of kan je twee soorte hebbe die zelfde kleur hebbe en toch twee verschillende kwaliteite hebbe vb een heel goed andere rotzooi????ik koop die snelle van een albanees kan hem denk ik wel vertrouwe maar ja da weet je nooit zeker
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kleur zegt niets, je moet het laten testen. Pure amphetamine kristallen zijn overigens spierwit :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
kleur zegt idd niet veel, alleen als die wat gelig is heb je kans dat ie al wat ouder is en niet goed bewaart, werking kan dus wat minder zijn, maar is niet per definitie slecht. Heb ooit eens zelf roze pep gehad nadat ik het had bewaard in een zelfgevouwen sealtje waar rode inkt opzat, ach ja, was nog sniffable
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#4
kleur zegt niks, zijn gewoon kleurstoffen
gewoon ff testen of een proefbunny zoeken en kijken hoe die erop reageert hihi als ie neervalt zou ik t niet nemen gnifgnif :grin:
volgens mij zijn pure amfetamine trouwens wat gelig van kleur
en speed kan je trouwens heel lang bewaren heb ik ff gevraagd aan zon
doctorie..... donker en droog in luchtdicht zakjedan zijn poedertjes heel lang houdbaar (paar jaar kan zelfs wel) op den duur zal de werking iets afnemen , maar dan neem je toch wat meer...no problemos...dacht ik zo
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Trouwens, hoe ik altijd weet of ik goeie pep is, is als ik na 1 lijn moet gaan schijten is het meestal wel hele goeie pep.
e
e-ThomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mac... zei:
Trouwens, hoe ik altijd weet of ik goeie pep is, is als ik na 1 lijn moet gaan schijten is het meestal wel hele goeie pep.
Klik om te vergroten...

heel herkenbaar ja ... :grin:
p
ploerd_dark_core_Lid
01-01-2024, 00:00
#7
GOEIE SPEED????

hahahah sorry dak lach maar sinds wanneer bestaat er Goeie speed???
Dacht dat het Chemisch was...en volgens mij niet in je lichaam hoort dus kan dat dan goed zijn???

Ik gebruik het zelf ook maar goeie speed??? TIS ALLREMAAL KANKERZOOI......geel blouw wit groen paars hahaha geef het maar een kleurtje of een naampje tis en blijft die chemische troep!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Schijnt met coke ook zo te zijn, maar kan dan ook zijn dat de sos gewoon met pep is versneden. :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
edit: naam van topic wordt veranderd in:
Hoe weet je dat je speed hebt, die werkt waarvoor dat je het voor gebruikt




of zoiets
p
ploerd_dark_core_Lid
01-01-2024, 00:00
#10
sorry zag t ineens staan MAC..

Trouwens, hoe ik altijd weet of ik goeie pep is, is als ik na 1 lijn moet gaan schijten is het meestal wel hele goeie pep.

God o God...de Kenner Spreekt....

En als je nou wel na die lijn moet schijten maar het van die harde ronde keuteltjes zijn er er niet uitkomen is het dan ook goeie pep of alleen als je van die spetterpoep achterlaat op de bril....

En aan de kleur van de poep kan je aflezen waar hij vandaan komt en van welke dealer hij is?? Zit er ook een streepjescode op? haha sorry hoor vond t wel grappig!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ronde harde keuteltjes maakt niet uit. Als je maar niet een uur eerder naar de wc bent geweest. fopschijt daarentegen staat altijd garant voor een product met een hoge kwalitatieve waarde. (Als je begrijpt wat ik bedoel)

Als je aan de kleur kunt zien van welke dealer het afkomstig is, leg ik een hoop geld voor je neer, om mij een cursus "kleur-dealer" te geven.

Streepjescode heb ik echter nog niet aangetroffen, maar je mag die eer wel opstrijken als jij me een stapje voor bent.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Juist daarom geef ik antwoord.
p
ploerd_dark_core_Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn dank is groot

Dank U O Heilige KnetterPoepkenner....
p
ploerd_dark_core_Lid
01-01-2024, 00:00
#14
AMEN!!!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Jazeker,
Voor al uw poepvragen,
heb ik een antwoord dat u kan behagen.
Meer info over schijt,
vraag het mij, u krijgt geheid geen spijt.
Snuiven en schijten dat is één
Dat is mijn motto, wat ik al jarenlang meen
Dus schroom u niet en vraag maar raak,
Want antwoorden geven over pepschijt, dat is mijn taak.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou gaat allen in vrede
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe oud zijn jullie :mrgreen:

voel me echt oud als k jullie zo hoor babbalen :grin:
p
ploerd_dark_core_Lid
01-01-2024, 00:00
#18
OUD?

Oud? Je bent 17?

Ik ben 20 en vind het heerlijk om zo te lulluh...Moet je ook eens doen!
p
ploerd_dark_core_Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Knetterpoepkenner

De hEilige Knetterpoepkenner heeft gelijk!!!

Ik nam vandaag de eerste snuif en ram pam pam..ik moest schijtuh!

Ik geef u Gelijk o HEER van De snelleStront....

Bij de eerste snuif, heerlijk en snel,
moet ik naar de plee, en dan weet ik het weer wel!
Is het dun,is het hard?
Vraag het de poepkenner die weet wel wat! :grin:
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#20
BRAVO BRAVO
heb je dat geschreven onder de pep?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."