#1
Oude topics zijn in de mode kennelijk ![:confused:]()
ploerd_dark_core_ zei:Trouwens, hoe ik altijd weet of ik goeie pep is, is als ik na 1 lijn moet gaan schijten is het meestal wel hele goeie pep.
God o God...de Kenner Spreekt....
En als je nou wel na die lijn moet schijten maar het van die harde ronde keuteltjes zijn er er niet uitkomen is het dan ook goeie pep of alleen als je van die spetterpoep achterlaat op de bril....
En aan de kleur van de poep kan je aflezen waar hij vandaan komt en van welke dealer hij is?? Zit er ook een streepjescode op? haha sorry hoor vond t wel grappig!
TrippleKX zei:ploerd_dark_core_ zei:Trouwens, hoe ik altijd weet of ik goeie pep is, is als ik na 1 lijn moet gaan schijten is het meestal wel hele goeie pep.
God o God...de Kenner Spreekt....
En als je nou wel na die lijn moet schijten maar het van die harde ronde keuteltjes zijn er er niet uitkomen is het dan ook goeie pep of alleen als je van die spetterpoep achterlaat op de bril....
En aan de kleur van de poep kan je aflezen waar hij vandaan komt en van welke dealer hij is?? Zit er ook een streepjescode op? haha sorry hoor vond t wel grappig!
zeg , dit kan gewoon hoor
Mac... zei:Trouwens, hoe ik altijd weet of ik goeie pep is, is als ik na 1 lijn moet gaan schijten is het meestal wel hele goeie pep.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."