Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeedbommetjes

speedbommetjes

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij smelten de capsules, wordt door de pep ingebeten zeg maar. Dus denk niet dat ze lang bewaar zijn op die manier.
Geen mogelijkheid om te openen? Pep bij elkaar in een sealzakje doen. Volgens mij kun je als je pep droog, donker en luchtdicht bewaard vrij lang bewaren hoor.
M
MariekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe lang kan je speedbommetjes bewaren?
Kheb er nu namelijk wat klaar liggen, maar is vermoedelijk niet verantwoord om nog naar binnen te werken. Bovendien merk ik er dan tog weinig van. Maar als ze niet te bewaren zijn, noujah, dan moet je wat eh
M
MariekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
owjah natuurlek:P
Ben ook niet meer bijzonder helder vandaag :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
zou zonde zijn als je ingevreten capsules hebt van de pep dadelijk. Dan is het effect van een bommetje weg en nu heb je er wellicht nog wat aan.
Maar als je zo'n ingevreten bommetje ziet dan zie je wel wat pep aanricht :wink::wink:
M
MariekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zie nu ook al wel aan me bek wat het aanricht:wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marieke zei:
ik zie nu ook al wel aan me bek wat het aanricht:wink:
Klik om te vergroten...

Waaraan dan? Rammelende tanden? :P
M
MariekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
neen ik klappertand bijna niet meer, dus daar heb ik gelukkig geen last van
Had sinds vrijdag me niet geheel aan de nederlandse wetten gehouden, en dat begint nou zijn tol te eisen. Een brakke smoel, men maag houdt met moeite eten binnen door die fucking bommetjes. En bovendien is me neus onlangs lichtelijk verneukt door speed, vandaar de bommetjes. :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neem wat vitamine tabletten en ga lekker slapen!
Lang genoeg gefeest van vrijdag tot nu haha.
M
MariekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
helaas... Moet zo eerst nog sporten.. Als ik niet ga kotsen als ik heen fiets:P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou succes!
Goeie aanslag op je lichaam. Hoop dat je komende week geen plannen hebt :)
M
MariekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
slapen!..^^
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
slapen!!

goed idee

weltruste :stoned:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe komt het dat ik van een bommetje niets voel ?
Of komt het omdat je al speed in je lichaam had.
Ik had ongeveer een gram binnen en ik nam een bommetje van 100 mg denk ik toch dik.
Gerold met een vloeipapiertje ingenomen en echt niets gevoeld.
Of heeft dit een sluwe werking dat je enkel wakker blijft ?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat heb je gegeten?
Veel gegeten, dan werkt het sowieso al een stuk minder of duurt het langer alvorens het werkt
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ik had wel een volle maag het was 2 uur snachts ofzo dacht ik.
Ik had dan nog een bommetje genomen maar weer niets van gevoeld.
Vreemd eigenlijk misschien is het er niet doorgekomen door die volle maag ?
M
MariekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toch heb ik liever een maagzweer dan incontinentie...
En anders blijft alleen spuiten over, véél beter voor je lichaam
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
die kans is aannemelijk
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het komt er wel door, maar voor een bommetje heb je sowieso meer nodig dan met snuiven
Op een lege maag werkt het sneller en krijg je een veel betere rush dan op een volle maag, dus dan heb je ook beter het gevoel dat het werkt..
Heb je die nacht gewoon nog geslapen?
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Taat zei:
Het komt er wel door, maar voor een bommetje heb je sowieso meer nodig dan met snuiven
Op een lege maag werkt het sneller en krijg je een veel betere rush dan op een volle maag, dus dan heb je ook beter het gevoel dat het werkt..
Heb je die nacht gewoon nog geslapen?
Klik om te vergroten...
Nee natuurlijk niet geslapen want na de bommetjes ben ik terug beginnen snuiven omdat ik ze niet voelde. Ik heb een uurtje gewacht na het bommetje en dan nog 1 dag doorgesnoven.
Dus of het nu is doorgekomen ofniet weet ik niet omdat ik heb doorgesnoven. Maar bommetjes lijken me echt verspilling. Ik weet niet hoe het komt maar ik de smaak van pep in mijn mond vind ik gewoon heerlijk :hearteyes:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
getsterdekkemina!
Die smaak vind ik niet bepaald heerlijk..
maar ben er al wel flink aan gewend,,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."