#1
zou zonde zijn als je ingevreten capsules hebt van de pep dadelijk. Dan is het effect van een bommetje weg en nu heb je er wellicht nog wat aan.
Maar als je zo'n ingevreten bommetje ziet dan zie je wel wat pep aanricht![:wink:]()
![:wink:]()
Maar als je zo'n ingevreten bommetje ziet dan zie je wel wat pep aanricht
