Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafvallen

afvallen

24 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
m
margauxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel kg zijn jullie afgevallen van speed in hoeveel tijd?
& hoeveel gebruikte je? :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
zoek dan ff er is een lange topic over afvallen ..

:wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of te wel ik wil speed gebruiken om af te vallen en kijken welke dosis werkt ?
En als je het topic start,zou je dan niet zelf ook eerst is zeggen wat je eigen ervaring met afvallen is.
Of vraag je het om het eerst genoemde :wink: ?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van speed kun je zeker snel afvallen, maar is dit gezond? NEE. En daarbij als je met speed stopt komen de kilo's er weer keihard aan, oftewel wil je van speed afvallen dan moet je als een speedjunk door het leven gaan, want anders vliegen die kilo's er weer aan.

Hoe val ik gezond kilo's af en krijg ik een goddelijk lichaam waar de mannen hun ogen niet vanaf kunnen houden:

- Duursport: Ga 2 a 3 keer in de week hardlopen/ fietsen/ Wandelen en doe dit dan minimaal 30min, want vanaf 30min is je vetverbrandingsproces op volle touren en verbrand je dus veel meer vet dan wanneer je nog maar 10min aan het fietsen bent. Je valt hier redelijk snel vanaf, en je voelt je gewoon veel fitter.

Krachtsport: Veel mensen zouden hier niet opkomen maar je kan hier toch behoorlijk van afvallen als je ermee doorzet. Want met krachtsport kan je vet omzetten tot spierweefsel, en van elke kg extra spierweefsel verbrand je 60 extra caloriën op een dag zonder iets speciaals te hoeven doen. In een jaartje krachttraining kan je zo 5 kilo spierweefsel aanmaakt waardoor je dus 300 extra calorien verbruikt op een dag. En je krijgt hierdoor ook nog eens een veel mooier figuur . Het beste train je dan grote spiergroepen zoals je benen en je rug, en licht je buik waardoor je op een vrouw met perfect rondingen wordt ipv een vrouwlijke boddybuilder, wat natuurlijk niet de bedoeling is .

Voedsel: Blijf gewoon goed eten, eet veel pasta's en groente. Probeer voedsel met veel vet en suiker te vermijden, en het belangrijkste verander je tussendoorstjes. Eet bijvoorbeeld een bannaan ipv koekjes. Ik ben zelf door gezonde tussendoortjes een stuk fitter geworden en afgevallen.

Vitamines: Neem elke dag een vitamine C tablet en een multivitamine.

L-Tyrosine! Door dit in te nemen zul je meer allert zijn, meer energie hebben, minder eetlust krijgen en meer ontspannen zijn in stress-periodes. Dit spul werkt echt, Ltyrosine is namelijk de voorloper van dopamine, adrenaline en noradrenaline net als 5-htp dat voor serotonine is. Probeer dit eens uit je zult je een stuk fitter voelen en schadelijk is het niet (als je aan de dosering houd). Je kunt dit gewoon bij de smartshop halen, Hier kan je er nog wat meer over lezen: http://magazine.vannature.nl/downloads/ ... rosine.pdf . L-tyrosine helpt trouwens ook goed bij speed katers (coke waarschijnlijk ook).

Dit zijn wat tips die je mogelijk kan gebruiken, maar wat doe je nu om af te vallen?

Hopelijk heb je er iets aan :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebruik de zoekfunctie, hier zijn al zooo veel topics over aangemaakt met allemaal hetzelfde advies: begin er niet aan, als je stopt kom je weer dubbel zo hard aan! Ik heb het zelf ook ooit geprobeerd, met een speedverslaving als gevolg. Toen ik stopte vlogen de kilo's er weer bij. Je kunt beter sporten en wat minder eten als je wilt afvallen.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je wilt afvallen op speed..

Lukt niet, je word alleen maar vettiger

Ik onderhoud mezelf altijd netjes en eet toch wat..Dus kan niet echt zeggen dat ik gewicht kwijt ben door de speed..
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pepdieetje?



Pannekoek!
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Supervlieg zei:
Pepdieetje?



Pannekoek!
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Lekker ding! :hearteyes:

..en ik dacht dat ik dun was.. :beer:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wakkoe zei:
Supervlieg zei:
Pepdieetje?



Pannekoek!
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Lekker ding! :hearteyes:

..en ik dacht dat ik dun was.. :beer:
Klik om te vergroten...

precies wat ik dacht!! hoe doe je t toch :openmouth:
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#10
margaux zei:
Hoeveel kg zijn jullie afgevallen van speed in hoeveel tijd?
& hoeveel gebruikte je? :stoned:
Klik om te vergroten...
Tot nu toe bijna iedere dag naar een jaar in een tijd van 20 jaren te hebben gebruikt, met daarin tussenpozes...ben ik door iedere dag te eten en drinken altijd op niveau gebleven.....Gelukkig dan...Nu nog defenitief stoppen. :mrgreen:
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cole zei:
Als je wilt afvallen door speed te gebruiken moet je maar eens naar "requiem for a dream" kijken, moest je deze film nog niet gezien hebben. Tgaat over de moeder trouwens :grin:
Klik om te vergroten...
Ik woog eerst 103g.....Nu nog door dagelijks gebruik blijf ik hangen op de 88, maar ik eet wel. :mrgreen:
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Taat zei:
Als je wilt afvallen op speed..

Lukt niet, je word alleen maar vettiger

Ik onderhoud mezelf altijd netjes en eet toch wat..Dus kan niet echt zeggen dat ik gewicht kwijt ben door de speed..
Klik om te vergroten...
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toen ik een jaar was gestopt met alle drugs, ben ik van 70 naar 103 kg bijgekomen. Door veel sporten(fitness) werden de vetten door aminozuren omgezet in spieren. Maar ik vond mijzelf toch nog te zwaar. Dus ben ik maar weer gaan gebruiken. Ik weeg nu 88kg... Ja afvallen kan degelijk op de dagelijkse portie speed!!!maar is geen gezonde manier. Wordt maar gewoon atleet, dan kun je afvallen en is gezond ook! :sunglasses:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
marko zei:
Toen ik een jaar was gestopt met alle drugs, ben ik van 70 naar 103 kg bijgekomen. Door veel sporten(fitness) werden de vetten door aminozuren omgezet in spieren.
Klik om te vergroten...
Vet omzetten in spieren is onmogelijk.
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Naja, dan bedoelt ie denk ik dat het overgrote gedeelte van de vetten in zn lichaam zijn aangesproken en verbrand bij het sporten, en als gevolg van het intensieve spierweefselgebruik tijdens het sporten is z'n spierweefsel toegenomen.

Of klopt er ook niets van mijn beredenatie? :confused:
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ketaboy zei:
ik kom eerder aan door de pep.. ik ben nu zo lui dat wat ik eet ook meteen iets is dat ik lekker vind dus fastfood haha :beer:
Klik om te vergroten...
Speed is what i NEED!!! wie zegd dat ik door speed ga afvallen....? Ik eet juist Met Speed!!!
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zojuist gespot op nu.nl:



Hm, causaal verband tussen bericht drie en bericht vier uit het lijstje? :')
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou Marko, der is weer eens geen touw vast te knopen, aan wat je probeert te zeggen.

Heb ik al eens gezegt, maar daar reageer je dan niet op. Te moeilijk?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jezus marko, idioot.
m
markoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voor iedere topicgebruiker wil ik een mededeling doen, en dat gaat om AF-vallen..Als het om het afvallen gaat; waarom dan met speed? Het gaat erom of je, je goed voelt! afvallen doe je zeker, door niet meer te eten"waarom ik citeer?" Heel veel mensen vallen door speed niet af, maar in andere gevallen; zeer zeker van WEL, dus eigenlijk weten we niet of de oorzaak de speed is waardoor we afvallen...NEEE!!! NOGMAALS. Maken we ons daarom zo druk over??? vraag mij wat... Zeg dan gewoon NEE tegen drugs, eet GEZOND of eet Niet, Dan weet je genoeg. afz. Marko(dr.erv.desk.) GREEZZZ!!!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."