#1
Hoeveel kg zijn jullie afgevallen van speed in hoeveel tijd?
& hoeveel gebruikte je?
& hoeveel gebruikte je?




Supervlieg zei:Pepdieetje?
![]()
Pannekoek!

Wakkoe zei:Supervlieg zei:Pepdieetje?
![]()
Pannekoek!
Lekker ding!
![]()
..en ik dacht dat ik dun was..![]()
Tot nu toe bijna iedere dag naar een jaar in een tijd van 20 jaren te hebben gebruikt, met daarin tussenpozes...ben ik door iedere dag te eten en drinken altijd op niveau gebleven.....Gelukkig dan...Nu nog defenitief stoppen.margaux zei:Hoeveel kg zijn jullie afgevallen van speed in hoeveel tijd?
& hoeveel gebruikte je?![]()

Ik woog eerst 103g.....Nu nog door dagelijks gebruik blijf ik hangen op de 88, maar ik eet wel.Cole zei:Als je wilt afvallen door speed te gebruiken moet je maar eens naar "requiem for a dream" kijken, moest je deze film nog niet gezien hebben. Tgaat over de moeder trouwens![]()

Taat zei:Als je wilt afvallen op speed..
Lukt niet, je word alleen maar vettiger
Ik onderhoud mezelf altijd netjes en eet toch wat..Dus kan niet echt zeggen dat ik gewicht kwijt ben door de speed..
Vet omzetten in spieren is onmogelijk.marko zei:Toen ik een jaar was gestopt met alle drugs, ben ik van 70 naar 103 kg bijgekomen. Door veel sporten(fitness) werden de vetten door aminozuren omgezet in spieren.
Speed is what i NEED!!! wie zegd dat ik door speed ga afvallen....? Ik eet juist Met Speed!!!Ketaboy zei:ik kom eerder aan door de pep.. ik ben nu zo lui dat wat ik eet ook meteen iets is dat ik lekker vind dus fastfood haha![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."