Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDextroAmfetamine?

DextroAmfetamine?

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb sinds maanden ook weer Dex ipv gewone speed, en ben daar erg blij mee...minder=meer :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
toch es rondvragen of het hier in de buurt te krijgen is...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ik las het ....

:hearteyes:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#4
drugs is slecht voor je korte termijn geheugen
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je was vergeten dat je dat al had gezegd? :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb laast wat dex weten te bemachtigen en vind het echt fijn spul, fijner dan speed. Ik heb zelf minder nodig dan pep dus dat scheelt weer in de portemonnee. het werkt wat langer, en voor mijn gevoel stimuleert het meer je hersens dan je lichaam. Ook merk ik dan de kater gewoon een stuk minder is. Met pep heb ik vaak behoorlijke hoofdpijn, en met dex is dit gewoon wat minder. Ook voel ik me de dagen erna een stuk levendiger dan pep.

Echt een aanrader (in hoeverre je drugs kan aanraden :P ).
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#7
okeej bedankt, ik ga het nog wel een keer nemen
L
Laurens-NMGNLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een maat van me had het laatst gedaan.
Hij zei er het volgende over, hij vond het enigzins vergelijkbaar met pep maar toch wel een stukkie anders.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dag DFers,

laatste tijd is mijn interesse in Dextroamfetamine flink gestegen, maar kan op DF weinig goede info vinden. en op Erowid.org staat ook niet veel intressants.
Mijn vraag is; kunnen mensen hier hun ervaring kwijt en de plus/minpunten erover vertellen of links neerzetten waar meer te lezen valt over dit goedje?
Krijg je er ook een praatkick van?
bij voorbaat dank.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dexamfetamine is het rechtsdraaiende molecuul van amphetamine. Dit molecuul is veel potenter dan levo-amphetamine (het linksdraaiende molecuul) omdat het beter bindt aan de receptoren in je hersenen. Dex zorgt dat er voornamelijk heel veel dopamine vrijkomt, levo-amphetamine maakt ook nog adrenaline en nor-adrenaline vrij. Dopamine geeft vooral een mind-high en adrenaline en nor-adrenaline geven vooral een body-high.

Ikzelf vind dex veel fijner. Ik vermoed dat het ook minder schadelijk is voor je lichaam omdat vooral adrenaline/nor-adrenaline een aanslag zijn op je hart- en bloedvaten. De kater is ook een stuk minder dan bij normale amphetamine.
Aan de andere kant is het wel veel verslavender. In veel onderzoeken wordt het vergeleken met meth-amphetamine.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt :grin:
Is het trouwens ook leuk als partydrug?

Zijn er nog andere leuke ervaringen??? Plaats ze hier.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad dex word totaal niet snel opgemerkt.
Verder moet je het niet overschatten de eerste keer legde ik een best lijntje maar toen liep ik de hele tijd te kauwen.Maar als je gewoon normale dosis doet dan heb je nauwelijks hartkloppingen en droge mond valt reuze mee.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dextroamfetamine is erg relaxed.
Je bent lang wakker op een relatief lage dosis.
Nauwelijks kater en je kan je (veel) meer eten als met normale speed.
Je staat er wat minder strak van vind ik.
Maar het heeft zeker wel wat weg van normale speed.
Ik varieer met me dex dosissen van 20 mg tot 100 en dat vind ik lekker.(capsules)
Heb ook wel hogere dosissen gehad,maar dat is eigenlijk niet nodig.
Vind speed verslavender trouwens als dex..

En als partydrug moet wel kunnen,probeer het gewoon ..
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is naar mijn mening de perfecte party drug. :) Het is nauwelijks aan je te merken en ik vind dat het erg goed met alhocol te combineren is.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb vorig jaar een tripreport geplaatst over mijn eerste keer dex, misschien interessant voor je om te lezen:

viewtopic.php?f=21&t=11486
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#16
thanks Marla.
Leuk report trouwens,Zeker een must-try
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
Heb vorig jaar een tripreport geplaatst over mijn eerste keer dex, misschien interessant voor je om te lezen:

viewtopic.php?f=21&t=11486
Klik om te vergroten...

Das dan ook het eerste dex rapport .... ff lezen !! ik heb hem gemist

:hearteyes:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoeveel moet je eigenlijk nemen??
wat is de juiste dosering
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#19
mijn weegschaaltje weegt alleen per 0,1 g minimaal :(
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#20
paulXTC zei:
Hoeveel moet je eigenlijk nemen??
wat is de juiste dosering
Klik om te vergroten...
Hangt er vanaf wat je wilt bereiken qua effect. Uitgaande van 70% zuivere dex blijf je (zonder tolerantie) met een bommetje van 100mg toch minimaal wel 24 uur wakker.

Persoonlijk vind ik doseringen tot max. 50 mg ideaal om bijvoorbeeld af en toe een dagje op te studeren. Bijv. 's ochtends rond 8.00 uur 25 mg en aan het begin van de middag nog een keer 25 mg erbij. In principe heb ik dan geen problemen om rond middernacht in slaap te vallen. Bij dosissen onder de 50 mg is eten in principe ook geen probleem, slechts af en toe een klein beetje droge mond.

Wil je liever de hardere rush en er vooral hard op gaan tijdens een feest dan moet je meer richting de 100 mg in bommetje gaan denken. Overigens is mijn ervaring dat als je de dex snuift, de werkingsduur best wel wat korter is. Wat soms fijn kan zijn i.v.m. willen slapen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."