Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShow me your balls ......

Show me your balls ......

163 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Damn dat ziet dr lekker uit, helaas is dat twee dagen slapen effect niet zo prettig :(

Maargoed, misschien heb ik dan ook wel met veel cafeine gehad, dat zou t verklaren :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
DreamWeaver zei:
Goed punt Stonie, overigens is 2000 wel heel erg veel voor een kilo :wink: Meer richting 1300-1350, en dan zit mijn eigen winstpercentage er nog doorheen ook :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ok stel hij kost 1500 euro maar is maar 25 % amfetamine dan moet je als de pep al droog is wel 4 kg kopen x 1500 is =6000 euro voor 1 kg zuivere pep die niet uitdroogt.

Dus laten we nou is heel reel zijn ...

Ik betaal liever 3000 voor 70 % puur en droog zonder uitdroogverschil.
Dan 1000 euro voor 30 % amfetamine en met 25% cafeine en een uitdroog gewivcht van 500 gram.

Of lul ik nou echt bullshit.

Schiet mij maar lek maar de eerste rekensom klinkt beter.



Groetjes Stonie
Klik om te vergroten...
puur en droog gaat ge nooit van zn leven vinden kerel...
ja puur miss wel ja,ma het effect zal nog te verwaarlozen zijn in tegenstelling tot pure natte... of half natte!!!

speed is gewoon pasta op zn puurste snuifbare vorm.
droge speed is oftewel oude speed die uitgedroogd is oftewel waar vanalles mee gedaan is...(wil btw niet zeggen dat pasta altijd goed is hé...)
en voor te verkopen maakt da toch allemaal niet uit dus!! :wave:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#3
man man wat een topic!
met aandacht gelezen, de rekensommen heb ik overgeslagen ben niet zo'n rekenwonder :)
tegenwoordig kun je bijna niet aan kwalitatief goede pep komen, dus lysergine25 toch een net resultaat!
en mooie foto's ook. maar ja tis net als met eten zien eten doet eten dus zat wel ff te kwijlen, hahaha kon nog net me toetsenbord redden.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dag Psychonaut .. was weer zeer boeiend je reactie.

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@ Frisko,

Als de producent het wil dan kan het, hij kan het laten uitdrogen in een speciale machine is mij uitgelegt door een Dr Anders Chemicus.

Dat de producent een luis is een liever veel aceton verkoopt is ZIJN schuld.

Droge pep is dus net zo sterk als natte pep je krijgt alleen meer pep meer gewicht in je zak.
Ik was ook een zware believer in de natte pep nu niet meer.


Stonie
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helemaal nat is inderdaad zonde van je geld, maar als het nog een beetje klonterig is weet je tenminste wel dat het er niet al weken ligt :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
als het maar ongerotzooide pep is :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
80 % PEP gaat eens een dag in mijn collectie doosje vallen.

De jacht op deze 'super' PEP is zwaar en lastig.

Alle samples zouden het al zijn, alle dealers menen het het te hebben.
Na onderzoek blijkt het allemaal prut te zijn.

Daarom zijn mijn ballen tot nu toe het zuiverst hen het sterktst.

Opschepperij mijn reet !! :mrgreen:

Zo is het het gewoon, heb je beter ? Bewijs het maar. :wave:

Stonie
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
40% betekend dus 2 keer een nakkie van een gram en 80% betekend dus 4 keer je neus ophalen, en je betaalt voor beide €5,00 weet ik wel welke ik wil hebben :beer:
Verder maakt het me ook geen drol uit :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja we gaan spuiten ....

Ik heb een 4 mm naald gekocht voor in mijn oarta.

Op de foto zien we de opgedroogde pasta, als gips vastgehard op het theelepeltje.



Dit even oplossen in water ...



Nee hoor, ik kan geen naalden verdragen, spuiten is gelukkig geen optie voor mij.

Groetjes

Stonie
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Net smegma :openmouth:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#12
:openmouth: :hearteyes:
0
0o0Speed-Girl0o0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
haha laat hem tog met zijn speed kan het helemaal snappen als ik voorraadje heb is t zo op :confused: merjah daarom stop ik ook he :grin: haha en dan zie je zo een fotos en krijg je nog eens zin erin :wink: :hearteyes: ziet wel goed uit jah :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
beheersing en controle !!

Ne joh het is heel simpel niet in je eigen huis bewaren dan kun je ook niet zondigen.

Groet

Stonie
0
0o0Speed-Girl0o0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
haha ik heb het dus wel thuis liggen :wink: sommigen kunnen er wel vanaf blijve :openmouth: :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens mij crave jij mega hrad naar een lekker vochtig lijntje verse zuivere pep.

Of niet vergis ik me ...

Ik moet er nu niet aan denken, misschien volgende week.

Groetjes Stonie
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Delirium zei:
Net smegma :openmouth:
Klik om te vergroten...
bah man,dan wil ik nie weten hoe uwe piet eruit ziet hoor...
van die smerigheid heb ik nooit geen last :grin:
ge moet u wel op tijd en stond wassen hé :smoke: :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
HHHiiyyyaaaaaaaaaaa


Patserig mijn reet .....

73% uitslag op een sample normale speed.

:hearteyes:

:wave:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#19
:hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
whoooot :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."