Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShow me your balls ......

Show me your balls ......

163 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
makes me wonder, what's next?
Klik om te vergroten...

nou wat dacht je van;


BIGGER BALLS ???


l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
"Kijk mij eens stoer doen met de belachelijk hoeveelheid drugs die ik de komende 10 jaar niet in mn eentje opmaak"
Klik om te vergroten...


O ja ik heb een vriendin die nogal veel PEP vereist .. deadlines zijn net whitelines ...

Tsja zelf ben ik een gematigd genieter totaal geen verslavingsdrang.


:mrgreen:

Nou de laatste dan

l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ranzigge natte pep hier kan je niet eens van snuiven ....

Mijn handen zitten onder die troep, gadver wat een chemische rotzooi is dat toch.
L
LeinyLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
Mijn handen zitten onder die troep, gadver wat een chemische rotzooi is dat toch.
Klik om te vergroten...

joh! kom je daar nu pas achter :wave:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Blizy zei:
Waar zijn de foto's dan??

als ik zo'n bal zie voel ik me egt arm met m'n 2 gram! :P
maja zodra die op is haal ik weer 2 gram enz.
(en dat gaat snel op als je eenmaal begint :P)
Klik om te vergroten...

troost u, ik heb helemaal niets meer :(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zoek een betere bal, deze bal is niet interessant meer !

Iemand vertelde me dat het gemiddelde wel minder is dan 46 % amfetamine, iemand daar een mening over ?

Groet

Stonie
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm stonie ziet er goed uit (L) lust ik ook wel pap van :wink:

ik hoop dat je zoek toch lukt! :hearteyes:
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
't Schijnt dat foto's van je immensche stash op internet zetten, kan leiden tot een bezoekje van the cops. :wink:

Daarnaast, wat wil je, dat iedereen even foto's gaat posten van z'n skrale grammetjes? :P
Klik om te vergroten...

Idd.. take care met dit soort acties!

Anyway.. veel plezier met het vullen van je caps!
Houd je wel van de straat zo n klusje! Whahaha! :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou ik heb het toendertijd overlegd met een modje ...

Het is voor de belgen zeer af teraden om iets up te loaden.
Voor de hollanders is het op eigen risico en als je het met beleid doet niet ernstig of bedreigend voor het forum of de poster.

Overigens ben ik een liefhebber geen producent en ook geen dealer dus ik heb niets fouts gedaan.

:hearteyes:

Ik heb net een nieuw sampletje afgegeven.

Het zou 70% moeten zijn, na een kort gesprek bleek de 46% helemaal niet fout te zijn.
Het landelijk gemiddelde ligt er in ieder geval ver onder.

De tijd zal ons leren.

Groetjes Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Morgen even tijd maken om 3 pep samples te laten testen ....

Als die +70% (73 is de max) er nu niet tussen zit dan geef ik het voorlopig op.

46% is al iets moois zeiden ze op het testbureau.


Groetjes Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou van de 3 samples :

PonyPack sample 1; 16 % Amfetamine

Sample B; 34% Amfetamine 1% Cafeine

Sample 3; 31 % Cafeine 49% Amfetamine

Dus das geen stap voorruit helaas.

Groet

Stonie
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik vind die fotos wel stoer :mrgreen:
ik heb helaas geen fotos te plaatsen,
maar VETTE DOPEBAL!!
kicke toch..........


ps the search continues... succes met je Quest for Quality,
post die shit als je slaagt he :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Weet je die bal als je die opdroogt dan hou ik geen reet meer over .. dat irriteert me zwaar.

voorbeeldje:

100 gram natte pep daar blijft max van over 60-70 gram ..... de rest verdampt, is aceton of god mag het weten.

Kan iemand me uitleggen wat dat cafeine verhaal nou is ... gooien ze dat erbij ?

Stonie
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Men gooit dat d'r bij ja, meestal gehaald uit de smartshop.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Schandalig dat ze de pep versnijden.

De doodstraf voor die mongolen.

31% cafeine is wel erg veel.

:cry:

Dan maar 46 % met niets erin ..... behalve de amfetamine./

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
OK ik heb weer iets geleerd:

Natte pep is oplichterij, droge pep is niet veel beter maar wel veel lichter.
Als de producent de pep drijfnat aanlevert betaal jij dus voor de nog niet verdampte oplosser.
Das een dure grap want stel je natte kilo kost 2000 euro, maar droog weegt ie nog maar 500 gram dan betaal je dus eigenlijk 4000 voor een kilo zuivere speed van de max haalbare percentage.
Dus goede pep mag ook droog zijn beter zelfs als het percentage boven de 50% moet je stoppen met zoeken en gelukkig junkie worden.
Droge pep kan gemakkelijk versneden worden maar een zak cafeine pleur je ook gemakkelijkk door een kilo drijfnatte pep.

De meetapparatuur geeft alle voorkomende elementen weer die in de natuur voorkomen. Dus ratten gif behoort tot de arsenicum groep en licht dus op. De afspraak tussen het lab en de testcentra is algemeen: Er wordt alleen vermeldt in de uitslag wat de psychoactive stoffen zijn.
Als er krijt in zit dan hoor je het dus ook ... want krijt behoort tot een element uit de natuurkunde.

Voor nu vanuit de insomniaroom

El Stonie
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat ze er cafeine bijgooien is inderdaad schandalig. Daarom ben je meestal ook wel genoodzaakt om groot in te kopen.

Maar als ik het goed begrijp heb je ook een batch die schoon van cafeine is
?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pepballs are dangerous :openmouth:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25, natte of droge speed kan bij voorbaat in beide gevallen geen goeie of slechte speed zijn. Kwaliteit van speed ligt niet aan het goedje dat je nat of droog in een zakje krijgt, de kwaliteit hangt volledig af van je dealer, zijn handels methoden en zijn leverancier.

De meeste droge speed bevat geen procent meer amfetamine als de natte kledder die je dealer zelf ingekocht heeft. De meeste dealers mieteren de natte boel in de weegschaal, laten het drogen en knikkeren er vaak net zoveel caffeïne door tot het mengsel weet het oude gewicht heeft, alleen dan droog. En de kans is goed aanwezig dat hij zo nu en dan wel eens wil uitschieten met de cafeïne..

Maar er zijn ook mensen die echt kwaliteit willen leveren aan klanten, alleen is kwaliteit voor een dealer tegenwoordig ook bijna niet te krijgen. Vers van de pers koop je zomaar niet..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
zommes zei:
Dat ze er cafeine bijgooien is inderdaad schandalig. Daarom ben je meestal ook wel genoodzaakt om groot in te kopen.

Maar als ik het goed begrijp heb je ook een batch die schoon van cafeine is
?
Klik om te vergroten...

@Zommes,



Ja er is een batch 46% zonder rotzooi maar die is drijfnat drooggewicht is 50% minder.


@ Psychonaut,

Waarom reageer je dan ?
Waarom scroll je niet lekker verder ?
Waarom erger je je aan mijn fantastische topics ?

Dag psychonaut ....... veel plezier deze week.

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."