Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"^_^ zei: 1 gram is voor een avondje Klik om te vergroten... nee man 1gram per neusgat hier staat me net iets te veel het zal wel kloppen goed dat je t weet had ik t mer geweten voordat ik begon merjah k zou tog gedaan hebben denk ik"
"haha laat hem tog met zijn speed kan het helemaal snappen als ik voorraadje heb is t zo op merjah daarom stop ik ook he haha en dan zie je zo een fotos en krijg je nog eens zin erin ziet wel goed uit jah"
"haha ik heb het dus wel thuis liggen sommigen kunnen er wel vanaf blijve"
"hehe dit ken ik helemaal!!! lullig voor je jong mer uhm ik zou als ik jou was als je zin hebt op speed idd gaan blowen ofzo dat je moe word en dan ga je slapen je word er laam van mer zo heb ik al weekje omgekregen zonder vind t nog lastig merjah het werkt best succes"
"jah dat weet ik niet maar zou ja kunnen dat je dan afleiding hebt ofzo?"
"heej ik gebruik best al langer speed en xtc.. maar heeft iemand misschien tips zodat ik eens effe zou kunnen stoppen..?? t gaat nogal lastig he de vorige keer ging het wel makkelijker maar nu heb ik er ok nog problemen bij thuis daarom wil ik eens even stoppen maar het gaat lastig door zo een kut gevoel als je normaal zou gebruiken he.. en je gebruikt nu kun je zo buikpijn krijgen weet iemand hier iets op?(A) xx"
"ibra_is_imba zei: werk je ofzo? zo verslavend is het toch niet..., Klik om te vergroten... ja ik werk wel 3x in de week en ik ga ook na school nog gewoon ja ik vind dus van wel dat het lastig is en zo lang gebruik ik ook nog niet nog niet eens een half jaar , ja en ik moest dus ook bij school maatschappelijk werkster en zo wat allemaal omdat ze het door hadden dat ik gebruikte en nu zou ik dus ook iets van adhd hebben? maar word nog verder onderzocht hehe ik geloof heb niet eens wat mer jullie hadde t daar dus ook over dat add adhd? Najah danke voor reageren"
"SperSIZEboon zei: dat zegt niks hoor als het witter is Klik om te vergroten... nou als het geel is kan er aceton inzitten tog? enne ja als hij sterker ruikt is het normaal betere als je hem niet zo ruikt kan die gevaarlijk zijn."
"Pikachu zei: Vernietig het nummer van je dealer en ga totdat je van de lichamelijke drang af bent in social isolement ^.^ Succes! Klik om te vergroten... wahaha jah die is goed enige lullige is dat al mn vriende gebruike welkom in limburg ... jah en mijn dealer(S) die bellen mij juist altijd of komen langs mer t lukt al best goed"
"lysergine25 zei: gevaarlijk zijn ?? en waar baseer je deze kennis op dan ? Stonie Klik om te vergroten... ja als hij niet zo ruikt is het wel ens voorgekomen dat iemand egt heel erg hartkloppingen kreeg enzo erger als normaal bij speed, maar weet ik ook niet zeker he"