Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerzegelde pep

Verzegelde pep

40 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bestaat dat ?

Ik kan onversneden "appeltjes pep" krijgen maar dat is per ons en verzegeld door de maker, met zijn logo erop.
Dus er kan geen klein beetje uitgehaald worden om te testen.
Mocht het niet goed zijn kan ik het terug brengen, maar dat moet je ook niet altijd geloven.

Volgens mij is dat er niet , ik heb er nog nooit eerder van gehoord igg.

Wie wel ?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
peppie zei:
Ik kan onversneden "appeltjes pep" krijgen
Klik om te vergroten...

die kans is 2%

appeltjespep bestaat niet, pep wel ...
vraag hem nu meteen op hoeveel % de amfetamine is gemaakt, sommige zijn zo stom om te zeggen het is puur het is 100% !! de max is 73%

ik zou van een onbekende alleen kopen als je ter plekke mag proeven en hij een 1 uur blijft wachten en jij die ons zelf mag vast houden, want je verteld hem dat je het gaat nemen.
als ie hier niet aan wil voldoen dan is ie een oplichter.
mag het wel ... dan open je de verpakking, de pep moet vochtig zijn je neemt er 100 mg van en dropt die in je keel.
30 minuten laten moet je duidelijk merken dat je pep op hebt.
twijfel je of heb je geen ervaring roep dan de hulp in van een junk.
hij of zij kan beter bepalen hoeveel werkzame stof erin zit.
geur zegt niets
nattigheid ook niet ...
ze maken alles na

meer oplichters dan pepdealers ..

88% cafeine 1 % amfetamine is normaal met wat meth sporen en 4fmp sporen je kan het zo gek niet verzinnen.

BBB
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
peppie zei:
Ik kan onversneden "appeltjes pep" krijgen
Klik om te vergroten...

vraag hem nu meteen op hoeveel % de amfetamine is gemaakt, sommige zoijn zo stom om te zeggen het is puur het is 100% !!

70% zei hij

ik zou van een onbekende alleen kopen als je ter plekke mag proeven en hij een half uur blijft wachten en jij die ons zelf mag vast houden ....
als ie hier niet aan wil voldoen dan is ie een oplichter.
mag het wel ... dan open je de verpakking, de pep moet vochtig zijn je neemt er 100 mg van en dropt die in je keel.
in de keel :confused:
als het nat is maak je zomaar ff een lijntje in de auto

geur zegt niets
nattigheid ook niet ...
ze maken alles na
dat heb ik inmiddels ondervonden jameer oplichters dan pepdealers ..

88% cafeine 1 % ammfetamine is normaal meth sporen en 4fmp sporen je kan het zo gek niet verzinnen.

BBB
Klik om te vergroten...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
99% een oplichter .... ik zou eerst 1000 mg laten testen .... dat duurt 2 volle weken.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
tsjek eerst de digitale schandpaal even ....

:hearteyes:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
tsjek eerst de digitale schandpaal even ....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Waar is die dan ?

Probleem is dat al zoveel proefmonstertjes heb gehad en van de ene werd nog beroerder dan de andere.
Of als je je neus snuit dat het hele lijntje er weer uit komt zetten, dus het niet opgenomen word.

Maar nu ben ik het gewoon zat en laat het testen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok je zal zelf even goed moeten zoeken linken kan ik niet ik ben maar junk.....
Hoe dan ook er zijn meerder manieren om te tetsen of iemand oprecht is en ook of zijn pep wel pep is.

Een betrouwbare manier is 2x 100 mg afwegen goed luchtdicht verpakken en persoonlijk inleveren op een testpunt in nederland. http://www.drugs-test.nl dat duurt 2 weken.
wat je over houdt van die gram, daar neem je nogmaals 100 mg en dat smijt je op je gloeiendhete 300 graden) gaspitplaatje van je gasfornuis.

blijft het mooi wit en droog ...das ok
smelt het gelig bruinig naar zwart dan is het foute boel.

en natuurlijk wat afwegen en nemen maar dan moet je wel weten hoe 35 % zuivere pep voelt.

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
verzegeld is alleen maar meer verdacht, het gaat nooit per ons zoiets komt per 1 kg of 2 kg.
en dan wordt ie versneden tot bagger en is ie zogenaamd rechtstreeks uit die kuip.

:(

niet dus

:(
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeg het volgende:
Als het onversneden is betekent het dat ik er best een sample uit kan halen om te laten testen. Dat de zegel dan verbroken is, is niet erg aangezien de uitslag toch goed gaat zijn (volgens hem) en je de rest dan toch van hem gaat kopen. Wacht de uitlsag af en koop aan de hand van het resultaat.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
en natuurlijk wat afwegen en nemen maar dan moet je wel weten hoe 35 % zuivere pep voelt.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat is het probleem nu juist : vroeger, zo'n 15 jaar terug had ik altijd droge pep.
Pasta had ik nog van gehoord.
maar het as altijd goed, 1 lijntje en je stond geheid voor zeker een half uur strak.

Tegenwoordig is het allemaal pasta en troep :angry:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
pasta of natte pep is ok ... uitgedroogd kan ook heel goed zijn maar niemand die het uitgedroogd verkoopt ivm met het uitdroogverlies.

1 kg droogt uit naar 750 gram minimaal ....
daarom blijft het nat .....
:wave:
van 2 goede lijnen zuivere pep mag je uren lang strak staan ...
van coke 30 minuten, dus ik vrees dat je nog nooit goede pep hebt mogen preoven.

Groet

Bonie
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
SperSIZEboon zei:
dan heb je echt geen goeie
Klik om te vergroten...

Dan heb je goede Cafeïne. :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
pasta of natte pep is ok ... uitgedroogd kan ook heel goed zijn maar niemand die het uitgedroogd verkoopt ivm met het uitdroogverlies.

1 kg droogt uit naar 750 gram minimaal ....
daarom blijft het nat .....
:wave:
van 2 goede lijnen zuivere pep mag je uren lang strak staan ...
van coke 30 minuten, dus ik vrees dat je nog nooit goede pep hebt mogen preoven.

Groet

Bonie
Klik om te vergroten...

hahahaha idd, een half uur strak staan van 2 lijnen pep?
dan heb je echt geen goeie
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#14
1 lijntje en je stond geheid voor zeker een half uur strak.
Klik om te vergroten...


Goed LEZEN ! zeker een half uur en 1 lijntje, hallo het is dik 15 jaar terug denken jullie dat ik dan nog weet hoelang je srak stond :P
Die lijnen die ik neem zijn niet zo groot hoor iets van dit : --------------------
En dat voor 2 neusgaten
Wijsneuzen :grin:

EDIT : heb ff een meetlatje bijgepakt resultaat : 8 cm lang en 4mm dik, 4 cm per neusgat dus (ongeveer)
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#15
ZO jongens een halfuurtje strak maar liefst moet wel goede pep zijn :rock: :rock:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Verzegelen,merken, kleurtjes toevoegen.

zijn allemaal verkoop truckjes om de klant te laten denken dat het altijd super spul is.

Net zo als de zo genaamde "pastapep" is zo genaamd puurder{ja uhhuh!!!!??}
je heb wel vloeibare pep maar dat is niet geschikt voor de straatverkoop{handeld niet zo lekker als poeder}

maar de "pasta" is vaak gewoon pep waar water aan toegevoegd is.

Waarom?: geld want gewicht is geld dus als je een gram''pasta'' koopt en het is ook nog netjes afgewogen tot 1gram. Denk je gauw dat je in ieder geval een volledige gram heb gekregen.

Maar ja dan laat je het drogen en de vocht verdampt en dan heb je opeens 1/2 soms wel 3 streep minder.

dus het draait allemaal om geld,geld,geld.

:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#17
tipsyflipsy zei:
Net zo als de zo genaamde "pastapep" is zo genaamd puurder{ja uhhuh!!!!??}

maar de "pasta" is vaak gewoon pep waar water aan toegevoegd is.

Waarom?: geld want gewicht is geld dus als je een gram''pasta'' koopt en het is ook nog netjes afgewogen tot 1gram. Denk je gauw dat je in ieder geval een volledige gram heb gekregen.

Maar ja dan laat je het drogen en de vocht verdampt en dan heb je opeens 1/2 soms wel 3 streep minder.

dus het draait allemaal om geld,geld,geld.

:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
Klik om te vergroten...

Pressies zie dit stukje van mij :
Dat is het probleem nu juist : vroeger, zo'n 15 jaar terug had ik altijd droge pep.
Pasta had ik nog van gehoord.
maar het was altijd goed, 1 lijntje en je stond geheid voor zeker een half uur strak.
Klik om te vergroten...

Maar de meeste pubers van nu weten niet hoe hoe goed echte pep is/hoort te zijn :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
peppie zei:
maar het was altijd goed, 1 lijntje en je stond geheid voor zeker een half uur strak.
Klik om te vergroten...


Sow! Die goeie ouwe tijd ook he... :rolleyes:

Weet je zeker dat je geen coke bedoelt ofzo?

Als je goede pep hebt, sta je van 1 lijntje (minimaal) 3 uur strak!
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Sow! Die goeie ouwe tijd ook he... :rolleyes:

Weet je zeker dat je geen coke bedoelt ofzo?

Als je goede pep hebt, sta je van 1 lijntje (minimaal) 3 uur strak!
Klik om te vergroten...




Goed LEZEN ! zeker een half uur en een lijntje zeg maar een sleutel puntje, want lijnen maken was niet nodig. :grin:
En als je van die pep van tegenwoordig al minimaal 3 uur strak staat (of je moet meth bedoelen) ben je niets gewend.
Vandaar dat iedereen zo snel tevreden is :tearsofjoy: :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nooit verzegeld kopen, zeker geen ons!
Altijd laten testen, dan weet je of je waar voor je geld krijgt. Verder goeie tips van lysergine!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."