#1
Waarom ben je dan uberhaupt dit topic begonnen? Als die hoeveelheden niet belangrijk voor je zijn, dan boeit die kwaliteit toch verder ook niet, want je zal er toch niks van kopen...

kut in combinatie met speed lijkt me voor peppie niet verkeerdMarla Singer zei:Nou, ga jij dat dan maar lekker nemen dan.
chantal zei:kut in combinatie met speed lijkt me voor peppie niet verkeerdMarla Singer zei:Nou, ga jij dat dan maar lekker nemen dan.![]()

peppie zei:1 lijntje en je stond geheid voor zeker een half uur strak.
Goed LEZEN ! zeker een half uur en 1 lijntje, hallo het is dik 15 jaar terug denken jullie dat ik dan nog weet hoelang je srak stond :P
Die lijnen die ik neem zijn niet zo groot hoor iets van dit : --------------------
En dat voor 2 neusgaten
Wijsneuzen
EDIT : heb ff een meetlatje bijgepakt resultaat : 8 cm lang en 4mm dik, 4 cm per neusgat dus (ongeveer)
lysergine25 zei:tsjek eerst de digitale schandpaal even ....
![]()
lysergine25 zei:en natuurlijk wat afwegen en nemen maar dan moet je wel weten hoe 35 % zuivere pep voelt.
![]()
lysergine25 zei:pasta of natte pep is ok ... uitgedroogd kan ook heel goed zijn maar niemand die het uitgedroogd verkoopt ivm met het uitdroogverlies.
1 kg droogt uit naar 750 gram minimaal ....
daarom blijft het nat .....
![]()
van 2 goede lijnen zuivere pep mag je uren lang strak staan ...
van coke 30 minuten, dus ik vrees dat je nog nooit goede pep hebt mogen preoven.
Groet
Bonie
1 lijntje en je stond geheid voor zeker een half uur strak.


tipsyflipsy zei:Net zo als de zo genaamde "pastapep" is zo genaamd puurder{ja uhhuh!!!!??}
maar de "pasta" is vaak gewoon pep waar water aan toegevoegd is.
Waarom?: geld want gewicht is geld dus als je een gram''pasta'' koopt en het is ook nog netjes afgewogen tot 1gram. Denk je gauw dat je in ieder geval een volledige gram heb gekregen.
Maar ja dan laat je het drogen en de vocht verdampt en dan heb je opeens 1/2 soms wel 3 streep minder.
dus het draait allemaal om geld,geld,geld.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het probleem nu juist : vroeger, zo'n 15 jaar terug had ik altijd droge pep.
Pasta had ik nog van gehoord.
maar het was altijd goed, 1 lijntje en je stond geheid voor zeker een half uur strak.
peppie zei:maar het was altijd goed, 1 lijntje en je stond geheid voor zeker een half uur strak.
Marla Singer zei:Sow! Die goeie ouwe tijd ook he...![]()
Weet je zeker dat je geen coke bedoelt ofzo?
Als je goede pep hebt, sta je van 1 lijntje (minimaal) 3 uur strak!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."