#1
ja Kees, ik kan me nog herinnernen dat je 100% normaal deed ..
dat was voor de pepperonie periode dacht ik.
![:hearteyes:]()
dat was voor de pepperonie periode dacht ik.

Kees Klapkaak zei:.........Maat: "Ik ga altijd knoalsterhukkedukken met bejaarden in de middoorweek".........!"

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."