Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles herhalen na een nacht wakker

Alles herhalen na een nacht wakker

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ja Kees, ik kan me nog herinnernen dat je 100% normaal deed ..
dat was voor de pepperonie periode dacht ik.

:hearteyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben het afgelopen weekend weer eens aan de pepperoni geweest zaterdag avond (4 bommetjes zondag ochtend en middag 2 bommetjes.) Zaterdagnacht niet geslapen en zondag de hele middag bij een kameraad thuis gezeten onzin praten.

Nu heb ik dit wel vaker als ik speed op heb dat ik de volgende dag 30% ga herhalen van wat andere mensen tegen me zeggen.

Vage shit, ik denk dat het een lichtelijk autistisch trekje is (keer gelezen op wikipedia geloof ik)

Ervaringen en verklaringen? :confused: :grin:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oja, andere mensen worden er nogal para van merk ik soms :tearsofjoy:

Peplords para maken FTW (Y) :hearteyes:
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
drugs zijn slecht voor je
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
fatsoen1 zei:
drugs zijn slecht voor je
Klik om te vergroten...

Moraalridder :openmouth: :angry:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je eens een nachtje overslaat ben je natuurlijk niet meer topfit, ook al doet de speed je anders geloven. Ook je brains hebben rust nodig en kunnen dan gaan raaskallen en in herhaling vallen, want je weet gewoon niet meer wat je eerder gezegd hebt :confused:
Voor dementie lijk je me nog wat jong :)
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik herhaal ook geen dingen die ik al heb gezegd meer zo van;

Maat: "Ik ga altijd knoalsterhukkedukken met bejaarden in de middoorweek"
Ik: ""Ik ga altijd knoalsterhukkedukken met bejaarden in de middoorweek?"

En dat tot aan vervelends aan toe :wink:
Mij wil je niet bij je hebben met pep op :beer:

Tenzij je natuurlijk van raaskallende leipo's houd die niet veel meer uitkramen dan dingen zoals;
"intergallectische flipperkasten competie!"
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#8
Intergallectische flipperkasten competitie?
Dan weet ik het ook niet meer Kees...Kees zei je toch? :confused:
groet van papapapagaai :wave:
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat je maten je zat worden, weet je zeker dat dat door de pep komt?
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou dat van Kees ken ik niet...maar mijn vriendin wil aan het einde van feest met veel bommetjes nogal wat onzin uit gaan kramen. Wat in haar gedachten opkomt zegt ze....totaal geen betrekking hebbend op wat we kijken of doen of over hadden....Lijkt een beetje op praten in je slaap...maar dan als je wakker en kei strak staat. Ik lach me altijd kapot...zij ergert zich er aan.
Het gaat bij haar ook door als ze voor het eerst na dat feestej weer probeert te slapen.....
Je hersenen zijn met alles bezig behalve het hier en nu.....
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb wel als ik teveel mdma heb genomen ik dingen altijd meerdere keren vertel tegen iemand en dat ze dan zeggen van, dat zei je net ook al. Dan voel ik me zoooo dom
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
herkenbaar,, meeste dealertjes vertellen mij ook telkens weer de zelfde verhaaltjes :tearsofjoy:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou als iemand tegen mij zou zeggen:

Kees Klapkaak zei:
.........Maat: "Ik ga altijd knoalsterhukkedukken met bejaarden in de middoorweek".........!"
Klik om te vergroten...

Dan zou ik ook ook zeggen: "Ik ga altijd knoalsterhukkedukken met bejaarden in de middoorweek??????????????"

Best wel heel normaal dus zoals je reageert :smoke:
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat ik altijd heb is dat ik mn verhaal niet kan afmaken.
Dan probeer je iets uitermate grappigs te vertellen wat ooit gebeurd is, en dan zit je zo:
A kwam dus bij B, en B dacht dus dat A niet A, maar C was. En dat was wel logisch want hij had "dit en dat" gesnoven, maar... OHJAH!! GRAPPIG!! Ik las laatst over "dit en dat" dat het zus en zo'n effect kan hebben als je het combineert met "dat en zus"!! en dr was zo'n gozer die dat dus deed, en toen gebeurde er het volgende: *heel verhaal over de persoon die een of andere drug gecombineerd had met wat anders*
en dan vergeet ik helemaal over de personen A en B door te gaanxD en dan voel ik me later beetje genaait omdat ik mn verhaal over A en B niet af heb verteld. :grin:

Soms ook dat mn gedachten "te snel" gaan. Dan is het dat ik iets wil vertellen / vragen aan iemand en dan is het zo van "Jo Gozer! heb jij nog............. ?........ ?.... laat maar, ben vergeten wat ik wou vragen / zeggen!"

ik denk dat je gewoon beetje gaar word na een nachtje doorhalen / veel drugjes :tearsofjoy: :hearteyes:
k
knetterpepLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoi ik ben nieuw hier maar ik herken alles hierin herhalen .mening doordrijven eigelijk het liefst alleen jezelf hooren praten en altijd na een nacht wakker minimaal of t autistisch?is weet ik niet zeker wel lastig voor een ander terwijl ik erzelf onzeker door word HUH???waaromdoeiidatdahhhh?????zegt maar
K
KwekLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha je bent gewon heel vervelend.. maja das wel beter na nachie wakker volgas vervelnd zijn.. goedbezig staat je goed
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had nog even zitten nadenken over of het een authistisch trekje is, maar dat is vrij lastig te zeggen denk ik.
Authisten hebben vaak moeite met het zich inleven in anderen. Hoe voelt iemand zich als je iets tegen iemand zegt / doet enzo of het niet snappen waarom iemand op een bepaalde manier reageert.
Maar ik meen ook gelezen te hebben dat je zoiezo je gaat "vervreemden" van anderen wanneer je speed gebruikt; ook mensen die nuchter nooit authistische trekjes hebben, al zullen die mensen misschien wel meer pep moeten abusen dan.


maar je moet zoiezo al knetter in je knar zijn om pep te gaan gebruiken :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."