Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethamfetamine

Methamfetamine

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
r
rosaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou mensen nooooitt meer heb het gister gesnoven echt ienimiene lijntjes heb een zware crash.
Heb veel dingen gebruikt in me leven maar als dit uitgewerkt is word je para!!
Ik word soms ook para van coke (teveel, slechte) maar je eet wat loopt een rondje en het gaat weer. Van dit kut spul niet!! je moet gewoon wachten tot je eindelijk in slaap (had slaappillen) valt maar de dag erna is ook geen pretje. En het ergste is dat ik het nog hier heb en denk als ik nou een klein beetje neem voel ik me misschien wat beter, hoop dat ik het niet ga doen :flushed:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
rosa zei:
Nou mensen nooooitt meer heb het gister gesnoven echt ienimiene lijntjes heb een zware crash.
Heb veel dingen gebruikt in me leven maar als dit uitgewerkt is word je para!!
Ik word soms ook para van coke (teveel, slechte) maar je eet wat loopt een rondje en het gaat weer. Van dit kut spul niet!! je moet gewoon wachten tot je eindelijk in slaap (had slaappillen) valt maar de dag erna is ook geen pretje. En het ergste is dat ik het nog hier heb en denk als ik nou een klein beetje neem voel ik me misschien wat beter, hoop dat ik het niet ga doen :flushed:
Klik om te vergroten...

Euh, gooi het weg?
Hopen dat je het niet gaat doen laat al zien dat je het gewoon gaat doen...zwak.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#3
wie is de volgende die Meth heeft gebruikt en reageerd op dit topic...??

Ciao!

Lalalalalala....
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
3970 zei:
devachiah zei:
dex is echt crap vergeleken met meth of goede pep
Klik om te vergroten...

Dex IS goede pep...Je weet blijkbaar niet wat Dex is?
Klik om te vergroten...

Dex is wel degelijk een andere stof dan normale speed. Kwestie van smaak wat je beter vind.
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toch snap ik niet dat mensen het proberen. Natuurlijk ben ik ook wel benieuwd naar de effecten van heroine of chrystal meth, maar dat is gewoon iets wat een gezellig recreatief drugsgebruiker niet doet. Dat is ver van mijn bed :)
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dex= georganiseerd strak!!

Pep= ongeorganiseerd strak staan!!.....hieperdepiep!!

Ciao!
d
dudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het stimulerende effect komt overeen met speed maar daarnaast hebben gebruikers veel meer last van paranoia en halicunaties. En daar in zit ook een extra gevaar t.o.v. speed want door paranoia en halicunatie kunnen mensen wel 's gekke en gevaarlijke dingen gaan doen.

Meth is vooral populair in Amerika en Thailand en in Nederland gelukkig niet echt. Ik heb het zelf nooit gebruikt maar persoonlijk zou ik zeggen, niet aan beginnen. Je moet drugs in het algemeen en methamfetamine in het bijzonder zeker niet gaan bagatelliseren want dan snap je de potentiële (neven)effecten duidelijk niet.
d
dudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Popper zei:
Toch snap ik niet dat mensen het proberen.
Klik om te vergroten...

Tja, door de gedachte 'één keer kan toch geen kwaad?' zijn al heel wat mensen kapot gegaan, en dat bevestigd des te meer hoe verslavend sommige drugs zijn.
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo dacht ik ook over mijn eerste keer pillen; ach het kan toch geen kwaad. Toen werd ik ook nieuwsgierig naar andere dingen en probeerde ik andere dingen. Maar in mijn hoofd is er toch wel een grens tussen de partydrugs en 'echte' harddrugs hoor. Je moet toch een steekje los hebben om het te proberen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Popper zei:
Maar in mijn hoofd is er toch wel een grens tussen de partydrugs en 'echte' harddrugs hoor. Je moet toch een steekje los hebben om het te proberen.

(erbij geplakt:)
maar dat is gewoon iets wat een gezellig recreatief drugsgebruiker niet doet.
Klik om te vergroten...

Partydrugs en "echte" harddrugs zijn exact hetzelfde, misschien emotioneel voor jou niet hetzelfde.
En hoezo een steekje los hebben als je 't gaat proberen? Een inhoudsloze uitspraak.
En dan nog het "wat een gezellig recreatief drugsgebruiker niet doet" is nog meer onzin,
genoeg recreatieve drugsgebruikers in mijn omgeving bijvoorbeeld hebben al zeer veel middelen geprobeerd, waaronder ook meth, crack en heroine. Geprobeerd, en het daarbij gelaten.
Dat jij het niet doet hoeft niet te betekenen dat een normale gebruiker het ook niet doet,
je generaliseert veel te veel.
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Partydrugs en "echte" harddrugs zijn exact hetzelfde
Klik om te vergroten...

''echte'' staat ook tussen aanhalingstekens omdat ik dat inderdaad zo voor me zie ja.Best logisch in mijn ogen, of neem jij net zo makkelijk een pil als dat je een spuit zet?

Hardstikke mooi ook voor je vrienden dat ze het bij een keer hebben kunnen houden, maar dat is vaak niet zo. Dat jou vrienden het lukt wil net zeggen dat iedereen het lukt, ik heb het vaak genoeg fout horen/zien gaan.
d
dudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben het met je eens dat er wel een soort van grens ligt bij spuiten. Ik ben niet vies van een lijntje, basen of een blowtje maar een spuit in m'n arm zetten gaat mij (en velen) toch echt te ver.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."