#1
Nou mensen nooooitt meer heb het gister gesnoven echt ienimiene lijntjes heb een zware crash.
Heb veel dingen gebruikt in me leven maar als dit uitgewerkt is word je para!!
Ik word soms ook para van coke (teveel, slechte) maar je eet wat loopt een rondje en het gaat weer. Van dit kut spul niet!! je moet gewoon wachten tot je eindelijk in slaap (had slaappillen) valt maar de dag erna is ook geen pretje. En het ergste is dat ik het nog hier heb en denk als ik nou een klein beetje neem voel ik me misschien wat beter, hoop dat ik het niet ga doen![:flushed:]()
Heb veel dingen gebruikt in me leven maar als dit uitgewerkt is word je para!!
Ik word soms ook para van coke (teveel, slechte) maar je eet wat loopt een rondje en het gaat weer. Van dit kut spul niet!! je moet gewoon wachten tot je eindelijk in slaap (had slaappillen) valt maar de dag erna is ook geen pretje. En het ergste is dat ik het nog hier heb en denk als ik nou een klein beetje neem voel ik me misschien wat beter, hoop dat ik het niet ga doen