#1
Ik heb geen haat top 3, maar als je niet (meer) achter de betekenis staat zou ik er ook niet mee vereenzelvigd willen worden. Nog geen seconde.
Als je echt een kerel bent en geen slappe hap dan weet je wat je te doen staat!
Dat zelfde geldt voor je speedprobleempje: coldturkey stoppen, goed eten, goed slapen, lekker bewegen en leuke dingen gaan doen. Ook met die 2 maten van je, Die steunen je wel. Laat ze zien dat je karakter hebt. Lééf.
En als je toch eens in een poederdoos wilt vallen, dan doe je dat voortaan in de poederdoos van je moeder. Quite simple.
Als je echt een kerel bent en geen slappe hap dan weet je wat je te doen staat!
Dat zelfde geldt voor je speedprobleempje: coldturkey stoppen, goed eten, goed slapen, lekker bewegen en leuke dingen gaan doen. Ook met die 2 maten van je, Die steunen je wel. Laat ze zien dat je karakter hebt. Lééf.
En als je toch eens in een poederdoos wilt vallen, dan doe je dat voortaan in de poederdoos van je moeder. Quite simple.

