Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geachte allemaal, Ik ben John, Voorheen Gabber1**8 en nu Johannes273 Omdat ik vroeger rechts was maar nu niet meer! En verwarring tegen wil gaan! Heb ik voor jullie een nieuwe account aangemaakt. Het spijt me dat ik hier het enige comminucatie problemen heb veroorzaakt. Het spijt me zeer! Ik wil toch zo op deze manier bewijzen dat ik dat WAS en niet meer BEN! Ik wil toch de personen alvast bedanken die mij advies hebben gegeven! Ik ben nu al meer als een week verder, zonder me neus te poederen! Ben al een stuk meer actiever en alles! Ik wil echt iedereen bedanken die me hebben geholpen! Sorry: voor de mensen die door mijn gebruikersnaam zijn geraakt. Sorry dat ik mis-communicatie heb veroorzaakt. Sorry dat mensen een vooroordeel over me hadden die niet zo de bedoeling was! Sorry voor het kiezen van de verkeerde gebruikersnaam! Hierbij zweer ik echt dat ik niet meer rechts ben, ECHT NIET! Het spijt me zeer dat ik deze mensen zo heb geraakt. Echt waar! Om mijn spijt te tonen heb ik er voor gekozen om jullie advies op te volgen door een andere gebruiker aan te maken! Ik ben toen der tijd ook met 1000% zelfverzekerd gestopt, Net zoals ik dat nu wil met de speed! Echt waar! Echt mijn oprechte excuses! GRTZ John ******** Voorheen: Gabber1**8 P.S.: Echt mijn excuses!"
"Sarori zei: Aanvaard! Klik om te vergroten... *.exe zei: @John: netjes van je. Klik om te vergroten... Thanx guy's! Sarori zei: En zo zie je maar weer dat een weekje niet poederen al wonderen doet. Gewoon stug volhouden en het komt allemaal goed. Velen zijn je al voorgegaan, dus jij kan het ook. Klik om te vergroten... Inderdaad, komt wel een keer goed met me Eindelijk Maar moet wel zeggen, vorige week was het echt KLOTE!! Maar deze maandag gaat het al beter Heb nog geen behoefte om te slapen ofzo..!! Echt thanks voor al jullie support! Mede door mijn maten, maar ook door jullie goede adviezen, lukt het me nog steeds! Echt bedankt !"
"hi Bonnie, Me naam WAS een deel van me leven, maar nu is het meer een getal. Thanks voor je berichtje, Het lukt me al aardig. Liep toenstrax over straat, met een maat van me, kreeg ik ineens een grammetje in me handen gedrukt. Nou is de verleiding aanwezig, maar ik kan het nog wel weerstaan, hij weet trouwens niet van die gram per dag, dat wist niemand totdat ik het mensen ben gaan vertellen nadat ik begonnen was met afkicken. En natuurlijk ook bedankt van iedereen voor het aanvaarden van mijn excuses. Groeten, John"
"Hallo allen weer, Het heeft even geduurd dat ik weer eens hier keek, Om de vraag van martin van nu te beantwoorden: Het gaat goed Ik gebruik niet meer dagelijks, Alleen nog maar af en toe in het weekend, Ik heb natuurlijk wel zelf in de hand wat ik gebruik, Ik kan in ieder geval wel gebruiken zonder enige verslavingsgevoelen weer terug te krijgen zoals een tijdtje terug, Ik heb niet de neiging om weer dagelijks te gebruiken, Ik kan me pep laten liggen!! Nogmaals iedereen bedankt voor jullie goede steun! Het heeft me goed geholpen! Mission accomplished!! :P Thanks iedereen, Zal binnenkort nog wel ff kijken of er reacties zijn..."