#1
Zo te horen ben je zelf een peplulletje
Nee,bekend verschijnsel en genoeg topics over geweest.
Peppzee
Nee,bekend verschijnsel en genoeg topics over geweest.
Peppzee
met dit onderwerp open ik maar eens mijn eerste topic en ik bedacht mij toen ik net na de wc moest , jezus wat is ie klein , ben nu al mooi op weg (vanaf een uur of 8 en ongeveer 1gr redelijk vage goeie shit verder) majah om mijn verhaal af te maken , als dit verhaal al klopt , heb gevoel dat het van geen kant klopt en tjah er missen ook behoorlijk wat leestekens en hoofdletters enzo maar dat laten we nu maar ff achterwege, word gewoon ff leip dan begrijp je me wel .....

majah valt me vies tegen dus
hmz.. ik ga me uitleven op de xbox , CoD - world at war spelen , ff wat verdwaalde Nazi-Zombies aufknallen



PsychoGanz zei:jah boeie dat er al topics over zijnik was leip en moest toch iets vertellen
![]()
Flaffie zei:Dan moet ik toch eens met speed beginnen.
Ik heb namelijk een veel te grote lul![]()
Immo zei:PsychoGanz zei:jah boeie dat er al topics over zijnik was leip en moest toch iets vertellen
![]()
Daar is het onzin gedeelte voor op dit forum. :P

lysergine25 zei:je hebt wss zeer zuivere pep ... lekker he !!
wel je leuter goed invetten he ....
anders open je straks weer een topic dat je blaren op je lul hebt
![]()
en ik zou niet weten wat mijn piemeltje in de bladeren zou moeten. 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."