Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep Lulletje;)

Pep Lulletje;)

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo te horen ben je zelf een peplulletje :tearsofjoy:
Nee,bekend verschijnsel en genoeg topics over geweest.
Peppzee
k
knetterpepLid
01-01-2024, 00:00
#2
je vraagt je echt bezorgt af hoedahhnoekantogniehhhtjeezes waar isie nu kumpdat ooit weer goed?en je wil t iedereen wel vertellen vet he hahaha ook zeker doen hahahttp://drugsforum.nl/posting.php?mo ... 4&t=19977#
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
lol, hier hangt ie er ook al sinds gisteren avond als een ouwe dweil er bij..
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heej beste junkies allemaal :wave: met dit onderwerp open ik maar eens mijn eerste topic en ik bedacht mij toen ik net na de wc moest , jezus wat is ie klein , ben nu al mooi op weg (vanaf een uur of 8 en ongeveer 1gr redelijk vage goeie shit verder) majah om mijn verhaal af te maken , als dit verhaal al klopt , heb gevoel dat het van geen kant klopt en tjah er missen ook behoorlijk wat leestekens en hoofdletters enzo maar dat laten we nu maar ff achterwege, word gewoon ff leip dan begrijp je me wel .....

maar goed nu gaan we echt verder , ik was dus naar de wc en ontdekte dat er niets over was van mijn piemeltje , ik denk dat hij 2/3 kleiner is als normaal :tearsofjoy: nu wil ik gewoon voor de lol het hier over hebben en van jullie horen hoe klein die van jullie word. vermeld er wel even bij hoe ver jij dan op dat moment op weg bent of was :wink:

nou de ballen
he :rock: :rockband: :rockband: :rockband: :rock: :rock: :rock: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rock: :kots: :kots: :kots:
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahhahaha op 1 of andere manier had ik verwacht en stiekem gehoopt dat er nogmeer debieltjes als ik waren die nog wel met hun leipe bek achtre de pc zaten rond dit tijdstip(3:50) :rolleyes: majah valt me vies tegen dus :smoke: hmz.. ik ga me uitleven op de xbox , CoD - world at war spelen , ff wat verdwaalde Nazi-Zombies aufknallen :rock: :tearsofjoy: :rock:

goede nacht nederland :wave:


p.s ik was van plan nog te slapen maar denk dat dat hem niet meer word.. toch best gezellige nacht gehad met mij en de computer :tearsofjoy: :wave: :wave:


ojah , ik kwak hoogstwaarscheinlijk nog wel 1 of ander kansloos onzin bericht neer als ik klaar ben met knallen.. best gezellig hier in mijn 1tje , zal der wel lol om hebben morgen :tearsofjoy:

haha born to be alive klooteviolen :grin:
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#6
BRAND LOS!
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#7
jah boeie dat er al topics over zijn:tongueout: ik was leip en moest toch iets vertellen :tearsofjoy:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
:rolleyes: :tearsofjoy: :rock:
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#9
najah okee zoals belooft zou ik nog ff wat van me laten horen , ben nu knetter gestoord als een psychopaat aan het schilderen in huis :tearsofjoy: beunen ging nog nooit zo easy :rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Carlitos zei:
Zo te horen ben je zelf een peplulletje :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsychoGanz zei:
jah boeie dat er al topics over zijn:tongueout: ik was leip en moest toch iets vertellen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Daar is het onzin gedeelte voor op dit forum. :P
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan moet ik toch eens met speed beginnen.
Ik heb namelijk een veel te grote lul :tearsofjoy:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flaffie zei:
Dan moet ik toch eens met speed beginnen.
Ik heb namelijk een veel te grote lul :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hoor hem praten :tearsofjoy:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Korte mensen blijven grappig. :)
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
PsychoGanz zei:
jah boeie dat er al topics over zijn:tongueout: ik was leip en moest toch iets vertellen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Daar is het onzin gedeelte voor op dit forum. :P
Klik om te vergroten...


ik was te leip om dat te vinden :confused: of gewoon nog niet eens naar gekeken , ach ik vond het hier zijn plaats wel hebben.. :wave: :rock:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
je hebt wss zeer zuivere pep ... lekker he !!

wel je leuter goed invetten he ....

anders open je straks weer een topic dat je blaren op je lul hebt

:hearteyes:
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#17
je haalt de woorden uit mijn mond :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Na, lekker pepkleppen :tearsofjoy:
P
PsychoGanzLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
je hebt wss zeer zuivere pep ... lekker he !!

wel je leuter goed invetten he ....

anders open je straks weer een topic dat je blaren op je lul hebt

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha lagge :tearsofjoy: nu weer eindelijk nuchter denk ik
:mrgreen:

maar nee had mijn lul niet meer in de vet gezet , ik had geen idee waar ik het moest smeren :wave: en ik zou niet weten wat mijn piemeltje in de bladeren zou moeten. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."