Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvan pasta naar droge

van pasta naar droge

74 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
frenchcore zei:
ja ik vrees dat er niets anders opzit als het te versnijden, wat zijn zoal goede versnijmiddelen ? Gewoon bloem ofzo? :)
Klik om te vergroten...
En dan broden schijten? Laat hem alsjeblieft zich eerst goed inlezen.

frenchcore zei:
En toch vind het raar dat als je 130 gram 1 nacht laat drogen je nog maar de helft overhoud ?
Klik om te vergroten...
Ja ik ook, vocht weegt toch niets?
I
ImmoLid
Cafeïne is een goed middel of het mee te versnijden, Dat is meestal te koop in een smartstore. Succes met het verzieken van de kwaliteit van je pep. :)
E
Exceptional InsightLid
Immo zei:
Cafeïne is een goed middel of het mee te versnijden, Dat is meestal te koop in een smartstore. Succes met het verzieken van de kwaliteit van je pep. :)
Klik om te vergroten...
Makkelijk en goedkoop.. maar zeker niet goed.
F
FlameonLid
als hij slechte pep gaat verkopen (door bv veel caffeine ofzo erbij te doen) dan zul je geen tevreden klanten krijgen, en ontevreden klanten komen niet terug. Dus hoe hij dan makkelijk die 130 gram weg krijgt, tsja lijkt me niet gemakkelijk
D
DrientjeLid
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
f
frenchcoreLid
ExceptionalInsight zei:
frenchcore zei:
ja ik vrees dat er niets anders opzit als het te versnijden, wat zijn zoal goede versnijmiddelen ? Gewoon bloem ofzo? :)
Klik om te vergroten...
En dan broden schijten? Laat hem alsjeblieft zich eerst goed inlezen.

frenchcore zei:
En toch vind het raar dat als je 130 gram 1 nacht laat drogen je nog maar de helft overhoud ?
Klik om te vergroten...
Ja ik ook, vocht weegt toch niets?
Klik om te vergroten...
ja ok maar anders zit dat vocht toch ook in je zakje en ben je daar toch ook niets mee ? want ik neem aan dat de meesten het laten drogen na aankoop en het daarna pas in hun neus steken.. Nu heeft hij dus minder vocht en goeie bruikbare speed en daar maakt hij dan verlies op.. maaja snap wat je bedoel hoor... vind het alleen jammer.
D
DrientjeLid
^nee dat klopt niet, amfetamine bestaat voor een deel uit zout en voor een deel uit vloeistoffen. Die vloeistoffen verdampen en blijft er dus minder amfetamine over omdat amfetamine ook mee verdampt.

Correct me if i'm wrong, anyone?
A
AldousLid
Drientje zei:
^nee dat klopt niet, amfetamine bestaat voor een deel uit zout en voor een deel uit vloeistoffen. Die vloeistoffen verdampen en blijft er dus minder amfetamine over omdat amfetamine ook mee verdampt.

Correct me if i'm wrong, anyone?
Klik om te vergroten...
bedoel je hiermee dat in pasta het amfetaminesulfaat voor een deel in oplossing is en dan er dan ook een deel als de vrijebase aanwezig is die dan verdampt tijdens het drogen? dampspanning van het amfetaminesulfaat is namelijk verwaarloosbaar.
f
frenchcoreLid
We hebben , om het verlies te beperken er bloem ingedaan.. in 50 grammetjes zo'n lepel bloem om het wat meer te laten lijken :) vonden we in ieder geval beter als caffeine... ikzelf haat dit als er dat inzit, word je gans opgefokt van.. bloem is denk ik nog wel het beste wat we konden gebruiken nu maar hopen dat alles snel verkoopt zodat we nieuwe kunne gaan hale en deze keer NIKS laten drogen :) bedankt voor jullie reacties in ieder geval grtz
W
WackyLid
Nee, dit kan echt niet waar zijn. Hou op met ons voor de gek te houden.

Het is ook verboden om op dit forum advies te vragen over dealen.
c
cronosLid
Wacky zei:
Nee, dit kan echt niet waar zijn. Hou op met ons voor de gek te houden.

Het is ook verboden om op dit forum advies te vragen over dealen.
Klik om te vergroten...

hehe was best grappig dit topic om te lezen :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
Wat ben je toch een lul hè? Ik zei toch geen bloem! Ik zal de krant even goed in de gaten houden, op zoek naar een artikel over een dealer die een pak slaag heeft gekregen.
I
ImmoLid
Bloem, hahahahhaha. :grin:
m
mattskovicLid
het is nu toch niet meer te snuiven kan je er even goed brood van bakken...
c
caatjeLid
frenchcore zei:
We hebben , om het verlies te beperken er bloem ingedaan.. in 50 grammetjes zo'n lepel bloem om het wat meer te laten lijken :) vonden we in ieder geval beter als caffeine... ikzelf haat dit als er dat inzit, word je gans opgefokt van.. bloem is denk ik nog wel het beste wat we konden gebruiken nu maar hopen dat alles snel verkoopt zodat we nieuwe kunne gaan hale en deze keer NIKS laten drogen :) bedankt voor jullie reacties in ieder geval grtz
Klik om te vergroten...

OMG
A
AldousLid
pep die wss al niet zuiver was nog eens bijna 1 op 1 versneden met BLOEM en dat voor maar 10 euro per gram! een
caatje zei:
OMG
Klik om te vergroten...
is op zn plaats!
D
DrientjeLid
Jammer he? Zulke mensen.... Stonie zou ze mores leren, zuiverheid is een must!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Klik om te vergroten...

Kan je speed maar een jaartje bewaren?
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
Drientje zei:
Jammer he? Zulke mensen.... Stonie zou ze mores leren, zuiverheid is een must!
Klik om te vergroten...

Laat hem dit onderwerp maar niet lezen dan wordt hij woest!! :wave:

Ik vind dat je beter 0,5 gram kan verkopen voor dezelfde prijs dan het te versnijden met fucking bloem...of beter nog, leg maar bij zelf deze keer, eigen schuld dikke bult...
F
FlameonLid
Als hij aan zijn beurs denkt moet hij het inderdaad versnijden. Is hij een goeie kerel dan verkoopt hij de speed zoals het nu is en vraagt hij desnoods wat meer geld per gram om niet al te veel verlies te draaien.
Als hij zich vantevoren had ingelezen of rond had gevraagd dan had hij nu nog 130 gram gehad, en het als pasta kunnen verkopen wellicht

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."