Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvan pasta naar droge

van pasta naar droge

74 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
f
frenchcoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb een vraagje , vriend van mij zei me dat hij 130 gram pasta had gekregen op krediet van een dealer , hij zou die dan verkopen en zou de dealer dan 1040 euro moeten betalen hier zou hij dan zelf ook een kleine winst mee maken.. Maar hij heeft de speed laten drogen waardoor het nog maar 65 gram is blijkt ?? kan dit? en gaat hij nu verlies maken of moet hij voor 1 gram dan 20 inplaats 10 euro vragen omdat het straffer ofzo is ? alvast bedankt
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is dit serieus? Dan hoop ik voor je vriend dat je een typo heb gemaakt met het gewicht of met de prijs!!! Afgezien daarvan als je pasta laat drogen zal je ergens tussen de 40-70% overhouden
edit: lees dit topic even viewtopic.php?f=4&t=6825
f
frenchcoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aldous zei:
Is dit serieus? Dan hoop ik voor je vriend dat je een typo heb gemaakt met het gewicht of met de prijs!!! Afgezien daarvan als je pasta laat drogen zal je ergens tussen de 40-70% overhouden
edit: lees dit topic even http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=6825
Klik om te vergroten...
ja hij vraagt 10 euro voor een gram dus 130 x 10 = 1300 -->260 winst ?? hoe bedoel je ? dus het word straffer als je het droogt ?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee lul, het wordt minder in hoeveelheid.
f
frenchcoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Nee lul, het wordt minder in hoeveelheid.
Klik om te vergroten...
Dus hij heeft een groot probleem ? ik zit er echt mee want denk niet dat de dealer er zo tevreden mee gaat zijn dan ? heb hem ook nog eens het advies gegeven dat hij het kon laten drogen omda het bijna niet te snuiven was... dus nu heeft hij nog maar de helft over :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekker slim van hem. Een serieuze verkoper verkoopt alleen pasta. Als ik droge poeder krijg hoef ik het niet, wie weet wat voor paracetamol er door heen zit.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dus...weer pasta van maken met iets wat vloeibaar is :grin:
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
frenchcore zei:
1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
Klik om te vergroten...
Wat lult ge hier nu? :kots: Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Noizzee zei:
frenchcore zei:
1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
Klik om te vergroten...
Wat lult ge hier nu? :kots: Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.
Klik om te vergroten...

was goed dan ?

:mrgreen:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Teringgoed,65% voor de amfetamine.. en helemaal als het zo op je pad komt of was het een zoektocht ?
Nooit een keer minder gekregen dan 65?
De procenten proefen ze soms niet, zo bracht ik 2 verschillende pep aan de man bijzelfde persoon met verschil van 20% en hij dacht dat het evengoed was ?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
Noizzee zei:
frenchcore zei:
1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
Klik om te vergroten...
Wat lult ge hier nu? :kots: Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.
Klik om te vergroten...

was goed dan ?

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Neee, niemand kan aan jouw 73% tippen :wink:

Belgo zei:
Hej maar caffeine lost toch niet op in je slijmvliezen ? Teminste dat heb ik gehoord van een kameraad die het in poedervorm had.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk wel, ik had pas enorm slechte pep met enorm veel caff. erin en hoewel ik me niet erg plezierig voelde heb ik toch heel de nacht niet kunnen slapen.. Denk dat door het chemische proces het omgezet word naar een door neusslijmvlies opneembaar zout. Net als de ampfetamine..
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
Noizzee zei:
frenchcore zei:
1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
Klik om te vergroten...
Wat lult ge hier nu? :kots: Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.
Klik om te vergroten...

was goed dan ?

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
Draait meestal rond de 65-68% wat goed is in mijn ogen aan die prijs :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is idd in deze tijden niet verkeerd.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou ja,

Ik begon mijn junken carriere 6 jaar terug toen met 45% zonder cafeine, en toen had die gozer plots 35% zonder cafeine.
Toen kwam die dexvogel met 68% .... dat was gauw op he :openmouth:

Toen kwam er maanden niets en een paar keer pure bagger, met dank aan Gydos aan Leeuwarden de tyfusoplichter.
Na heel veel gedram en gemopper en heel veel kilometers rijden en maar door zeiken kwam er iemand met een drijfnat sampletje 73%.

Het schijnt door heel nederland te koop te zijn, dus alleen ben ik niet.
En ALLE pep zonder toevoegingen boven de 65% is uberpep, vanaf de 50% zonder cafeine ook.

Wat betreft de prijs kan ik alleen maar zeggen: Goedkoop is meestal bagger.

En nu ik me medicijnen op recept krijg hoef ik nooit meer die kut dealers op te zoeken en in het illegale circuit pep kopen. Net 2x5 mg gedropped en dat gaat goed, meer wil ik niet. Amfetamine sloopt je compleet !!
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Noizzee zei:
lysergine25 zei:
Noizzee zei:
Wat lult ge hier nu? :kots: Ik koop mijn speed aan 300euro - 100gr of als ik per gram zou kopen 6 euro de gram. In pasta vorm uiteraard en enorm goed spul.
Klik om te vergroten...

was goed dan ?

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
Draait meestal rond de 65-68% wat goed is in mijn ogen aan die prijs :P
Klik om te vergroten...

Dus je hebt hem zelf laten testen, in NL? :rolleyes:

Hierzo ook "goed" spul, 71%-73%. Getest, in NL...
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja zelf laten testen in NL aangezien ik alleen mezelf vertrouw op gebied van drugs :wink:
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Carlitos zei:
Teringgoed,65% voor de amfetamine.. en helemaal als het zo op je pad komt of was het een zoektocht ?
Nooit een keer minder gekregen dan 65?
De procenten proefen ze soms niet, zo bracht ik 2 verschillende pep aan de man bijzelfde persoon met verschil van 20% en hij dacht dat het evengoed was ?
Klik om te vergroten...
Via via de persoon tegen gekome met deze goede pep. Ik koop laat ons zeggen om de maand een 100gr aan 300euro en daarvoor is voor eigen gebruik bij en ook om door te verkopen (natuurlijk onversneden in pastavorm). En ik rijd om de 3 a 4 maanden eens terug naar een testlab om te zien of er veranderingen zijn opgedoken. Daarom dat ik zei dat het gemiddelde rond de 65 - 68% draait natuurlijk heb ik al wel eens een levering gehad aan 50 of 55% maar bijna 85% van het spul dat ik bij hem koop draait rond de 65% :stoned:
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?
Klik om te vergroten...

oude speed smaakt zooooo vies :grin: en ruikt ook heel muf vind ik.
liever verse speed of invriezen hé, dan gaat het effect niet verloren :wink:
als je nog thuis woont het wel goed verstoppen :grin:
ik steek het in een heel klein soort potje waar smink ingezeten heeft (het potje is er egt voor gemaakt :P de geur kan er ook niet uit want het is een goed gesloten potje, best want als al je eten naar speed gaat beginnen ruiken... :openmouth: ), en leg het tussen en onder de ijsblokken, helemaal vanachter in de vriezer op een plaatsje waar we bijna noois moeten zijn. Me moeder zit bijna noois in de vriezer, want als we iets moeten uithalen om te eten ofzo doe ik dat altijd. ( want ik maak altijd het eten klaar :grin: ) Het is wel maar voor een paar dagen dat ik het erin leg, tot het weekend is want meestal krijg ik mijn speed de dinsdag of woensdag al. zodat het lekker vers blijft :smoke:
Want speed van een paar dagen vind ik al minder eerlijk gezegt.. de smaak enzo. de werking is er wel nog maar de geur en de smaak begint al muffig ( of hoe je het ook moet omschrijven) te worden.
Heb veel liever verse :grin: met een sterke geur en sterke smaak :hearteyes:

wel niet egt met het topic te maken denk ik maar hé, kwou het even zeggen :beer:
leg graag dingen uit op de speed :rolleyes:
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#19
frenchcore zei:
ja idd 8 euro per gram , maarja dat is ook om een vriend verder te helpen om het te verkopen , best veel wel idd. Hij koopt het zelf waarschijnlijk tegen een euro of 3,4 per gram aan. Maarja hij laat natuurlijk ook degene die het verkoopt iets verdienen. En ja jullie mogen ons dan losers en sukkels noemen omdat we het versnijden met bloem, maar we hadden op dat moment geen ander alternatief , en zoveel bloem hebben we er nu ook niet bijgedaan, we hadden gewoon schrik dat we de dealer zelf verlies zouden laten maken en dan zouden wij hem op 1 of andere manier moeten terugbetalen en dat ging gewoon niet.. Maarja ik ben blij dat het in orde is gekome en dat niemand klaagt , je merkt het ook helemaal niet dat er bloem bijzit de kwaliteit van de speed is dan ook zeer goed vind ik , 1 van de beter die je hier in de buurt (Belgie, Vlaanderen) kunt vinden. De standaard prijs voor een gram is hier dan ook 10 euro.
Klik om te vergroten...

ja idd 10euro voor een gram...
best dat het 1 van de goedkoopste drugs is.
want voor coke is het 50euro voor een gram. heb nix tegen coke, vind het wel leuk om het samen te doen met vrienden, maar zelf gekocht heb ik nog noois gedaan... dat vind ik egt te veel voor wat je maar krijg... een paar strepen en je gram is op en een paar uur later is het alweer uitgewerkt..
Ik koop dan liever 5gram speed dan 1gram coke hoor.
daar heb je dan een paar dagen plezier van dan een paar uur
Nuja, de een vind coke lekkerder om te nemen dan speed en omgekeerd.
Maar ik verkies tog speed, het is al altijd mijn favo drugs geweest en zal wss blijven. :hearteyes:
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#20
Cole zei:
beetje late reactie maar hieer in belgie/mechelen in de buurt vind je soms echt rotslechte speed hoor. heb al vaker een vanille/bloem achtige smaak in de speed geproefd :(

kutdealers hier ook
Klik om te vergroten...

i know, ze draaien er hier ook medicatie erin en nog andere shit om meer te kunnen verkopen. Je ruikt het zelfs bijna niet dat het speed is, al die speed dat ze verneuken.. zonde. Maar ik weet wie het zijn dus weet ik dat ik niet van hun moet kopen :grin:
heb een hele goeie vriendin waarvan haar vriendje verkoopt en het is egt ZALIGE speed! :hearteyes:
die speed is altijd zoooo inorde en soms is het veel meer dan een gram ( wat ook zalig is natuurlijk :P )
heb dus noois problemen om goeie te vinden :beer: hehe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."