#1
Volgens mij minimaal 50mg,
ik breng altijd 1/10 van een gram.
ik breng altijd 1/10 van een gram.
Autsider zei:4 uur is geen pep, in mijn geval was het 44% cafeïne en 1% pep,
Jordgubb zei:Ik vind het redelijk normaal dat er wat 'weggesnoept' wordt. De mensen waarlangs je via via ligt te bestellen doen ook moeite en nemen ook risico, dus waarom zouden ze dat voor niets doen. Uiteraard moeten ze hier wel eerlijk in zijn.



Daar gaat het altijd fout. Als je wilt dat iets goed gaat, moet je het zelf doen.neena zei:heb het ook maar horen zeggen
LSDmathXtc zei:of koop een weegschaaltje, is wel prijzig
LSDmathXtc zei:als je meer bgint te gebruiken, je schaaft je kennis van speed iedere keer bij op dit
prachtige drugsforum, dan leer je op de duur wel wat een gram is nat of droog.
of koop een weegschaaltje, is wel prijzig, maar dat moet je voor je zelf uitmaken en ik denk
dat dit in jou geval weggegooid geld is. Want wat ga je doen als je net een gram hebt gekocht en je weegt het en het is geen ganse gram? trug naar je dealer en je 0.1gr opvragen?
zo'n weegschaal is goed als je met de verkoop ervan begint. maar dat kan je beter niet doen.
succes![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."