Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWegen

Wegen

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Jordgubb zei:
Ik vind het redelijk normaal dat er wat 'weggesnoept' wordt. De mensen waarlangs je via via ligt te bestellen doen ook moeite en nemen ook risico, dus waarom zouden ze dat voor niets doen. Uiteraard moeten ze hier wel eerlijk in zijn.
Klik om te vergroten...

Daar heb je wel gelijk in, maar we gebruiken toch samen, en het komt zowieso uit ons zakje. Dus ik begrijp niet waarom ze van tevoren wat weg zouden snoepen terwijl ze zowieso wel van ons krijgen. Maargoed, het is wel altijd gezellig en zo vaak gebruiken we niet dus het is niet echt een ramp. :wink:[/quote]

snoepen is jatten
jatten is fout
je laat je simpel weg dus gewoion naaien

1 gram moet 1050 mg uitslaan op de weegschaal

als het minder is moet je direct kappen met die lui

:hearteyes:

:wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoorn ?
Een echte west-fries dus,west-friesland zit vol drugs en zelfmoorden.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ach nou begrijp ik waarom de meeste mensen niet aangeven waar ze wonen. Krijgen ze ook niet zulk commentaar. Hmpf.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Met Hoorn, Hoogkarspel en Lutjebroek is niets mis hoor .......

Een echte West Fries weet precies wat een gram weegt nou ? Ja denk ...

Ik ben 100% West Fries opgetrokken uit de klei geboren in de bollen velden mishandelt door de bolle boeren ...

:tearsofjoy:

:hearteyes:

:wave:

Het enige foute aan hoorn is dat : Piet Hein wordt vereerd terwijl deze man erger was dan Hitler !
Standbeeld kan ook gewoon weg ....
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kom je ook uit Hoorn?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
me moeder is 100% Hoorninese ( kut lastig woord)

Ik ben 100% kleiboer ...
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je meer bgint te gebruiken, je schaaft je kennis van speed iedere keer bij op dit
prachtige drugsforum, dan leer je op de duur wel wat een gram is nat of droog.
of koop een weegschaaltje, is wel prijzig, maar dat moet je voor je zelf uitmaken en ik denk
dat dit in jou geval weggegooid geld is. Want wat ga je doen als je net een gram hebt gekocht en je weegt het en het is geen ganse gram? trug naar je dealer en je 0.1gr opvragen?
zo'n weegschaal is goed als je met de verkoop ervan begint. maar dat kan je beter niet doen.

succes :wave:
n
neenaLid
01-01-2024, 00:00
#8
wegsnoepen is fout, vraag dan wat euros meer voor het risico.

ivm. wegen; het is niet echt precies, maar 1 gram zou ongeveer hetzelfde zijn als 1 vakje van een kauwgomstrip (sportlife en dergelijke).
heb het ook maar horen zeggen, maar als het echt nodig is kan je je daar altijd op baseren.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
neena zei:
heb het ook maar horen zeggen
Klik om te vergroten...
Daar gaat het altijd fout. Als je wilt dat iets goed gaat, moet je het zelf doen.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
LSDmathXtc zei:
of koop een weegschaaltje, is wel prijzig
Klik om te vergroten...

Valt best wel mee. Er zijn vrij dure schalen, maar ik heb een prima schaaltje die tot op de milligram nauwkeurig weegt op de kop getikt voor, naar ik meen, 25 - 30 euro inclusief verzendkosten vanuit Hong Kong naar Nederland. Ding is redelijk basic, maar doet precies wat het moet doen, namelijk spullen nauwkeurig afwegen.

Mocht er interesse zijn.. ik wil best even m'n oude mails doorspitten om te leverancier van het schaaltje te achterhalen, was als ik me niet vergis een grote electronica-supplier.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
LSDmathXtc zei:
als je meer bgint te gebruiken, je schaaft je kennis van speed iedere keer bij op dit
prachtige drugsforum, dan leer je op de duur wel wat een gram is nat of droog.
of koop een weegschaaltje, is wel prijzig, maar dat moet je voor je zelf uitmaken en ik denk
dat dit in jou geval weggegooid geld is. Want wat ga je doen als je net een gram hebt gekocht en je weegt het en het is geen ganse gram? trug naar je dealer en je 0.1gr opvragen?
zo'n weegschaal is goed als je met de verkoop ervan begint. maar dat kan je beter niet doen.

succes :wave:
Klik om te vergroten...

Die weegschaal heb je dan ook niet om je dealer te controleren (want wat ga je daar, realistisch gezien, aan doen?) maar om steeds je dosis te kennen.

It's the smart thing to do.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een weegschaal is ook best handig voor het doseren van mdma, 2cb, dmt, etc...
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goede tip, thanks! Wel prijzig, trouwens.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey iedereen! Ik, als nieuweling, heb mij natuurlijk niet zonder reden aangemeld. Zit namelijk met een aantal vragen, waarvan de meest brandende ook gelijk de meest domme vraag is. Hoe weten jullie in hemelsnaam hoe veel iets weegt? Ik las eerder dat een lijntje 100mg zou zijn... Maar mijn 'nauwkeurige' keukenweegschaal weegt 'op vijf gram nauwkeurig' dus daar heb ik weinig aan. Ik gebruik heel weinig, dus veel inzicht wat gewichten betreft heb ik niet. Vandaar deze vraag! En waarom ik het wil weten, geen idee.. Ben gewoon benieuwd. Groetjes, Jordgubb!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een gram kopen en in 10 gelijke hoopjes verdelen of een weegschaal die tot meerdere getallen achter de komma afweegt hè (:
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tja, de oplossing ligt dan eigenlijk wel voor de hand. Hee, maar hoe weet je dat een gram ook werkelijk een gram is?

Wij halen onze speed lekker safe uit Aachen (terwijl we dus in het absolute noorden wonen) via bekenden (geen eigen Dealer) maar vaak hebben we het idee dat het veel minder is dan waar we voor betalen. Vandaar dat het inderdaad ook handig zou kunnen zijn om het te wegen. Als we genaaid worden kunnen we wellicht op zoek naar een ander :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Precisieweegschaaltje kopen bij de smartshop. Kost je rond de 50 euro.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wauw klinkt goed, ik wil dat spul ook wel :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vind het wel meevallen. Goeie investering en als je er zuinig op bent gaat ie lang mee.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Jordgubb zei:
Goede tip, thanks! Wel prijzig, trouwens.
Klik om te vergroten...

Dus je koopt liever goedkope pep dan dure pep he .....

dacht ik al .....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."