Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvreemd, pijnlijk en eng!

vreemd, pijnlijk en eng!

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed bezig gozer, en vooral zo doorgaan :wink:
J
JunkieEyesLid
01-01-2024, 00:00
#2
nvm
J
JunkieEyesLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar hoe kan het nou dat ik veels te ver ben gegaan...

kdoe het nog maar 2 jaar waarvan de helft een gebruik had van 3g / week... ik ken mensen met veel zwaarder gebruik.

dat vn die neusslijmvliezen kan mss wl.. mss dat ze daarom zo geelig zien, gelijk een koortsblaar die pas 'vers is' als die nog zo nat is, zo ziet het eruit... geneest je slijmvlies nog?

dus eigenlijk moet ik stoppen? want een bommetje lijkt me de nr 1 oorzaak voor een maagzweer.. als ik gaten in mn neus heb wil ik geen in mn maag..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
stop jij gewoon met de pep ?

voor eeuwig want je hebt duidelijk meer problemen met je neus dan Michael Jackson.

:hearteyes:

kus bonnie
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
3g pep per week...was je dan niet 24/7 wakker?
Of snoof je lekkere caffeine naar binnen?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad fikse problemen met je neustussenschot als gevolg van het snuiven.
Korsten zullen nog wel herstellen na een lange tijd rust, wat onder die korsten zit blijft een verrassing en kan net zo goed blijvende schade blijven helaas
J
JunkieEyesLid
01-01-2024, 00:00
#7
kben geen junk..
meestal gebruik ik niet meer na 4-5 uur.. speciale gelegenheden zoals enorm veel studiemateriaal betekenen nachtje door..

ik ga niet stoppen.. ga verder zoeken naar antwoorden.. want het lijkt me nogal extreem dat mensen met een gebruik van een gram in 2 dagen niks last hebben...

mijn snelle is altijd getest, goede bron, altijd vers en rond de 65-68%
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je bent geen junk maar drijft jezelf tot een uiterste. Zelfs wanneer je lichaam signalen begint te geven dat het genoeg is geweest blijf je het pushen? Dat is een junk in mijn ogen. Je luistert niet naar goedbedoeld advies, snuiven gaat niet meer zeg je, dan maar slikken hè? En nog verder naar de klote gaan. Sterkte.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu kan je je nick wel veranderen van junkieyes naar junkienose
k
killingmenLid
01-01-2024, 00:00
#10
je moet ook niet kijken naar anderen gebruikers maar naar je eigen lichaam en ik denk dat jou neusje naar de klote gaat 3gr per week vind ik wel veel!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ga naar de huisarts of naar een specialist en laat die even kijken. Speed is lang niet zo destructief voor je neustussenschot als bijvoorbeeld cocaïne.
Je hoeft tenslotte niet ieder half uur naar het toilet... althans niet om bij te tanken.. :grin:

Maak bommetjes met een vloeitje of via capsules die je in een smartshop kunt kopen. Je kan dan ook beter doseren, het effect is langer aanwezig en wat 'smoother'. Het kan wel een half uur tot een uur duren voor je het voelt. Je merkt het vanzelf aan de temperatuur, gelukkig is dit meestal maar een minuut of 5 en dan gaat het weer.

Of je stopt ermee. :openmouth: :rockband: :wave:

Succes ! Laat eens weten hoe het uitpakt? :sunglasses:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hoe je neus is .... maak is fotos van de binnenzijde ?
geen closeups maar horrorshots ?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
We willen de destructie die amfetamine aanricht aanschouwen!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
We willen de destructie die amfetamine aanricht aanschouwen!
Klik om te vergroten...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
JunkieEyes zei:
De ontkenning:
kben geen junk..
ik ga niet stoppen..
Het excuus:
ga verder zoeken naar antwoorden..
Het verwijt:
want het lijkt me nogal extreem dat mensen met een gebruik van een gram in 2 dagen niks last hebben...
Klik om te vergroten...

Die "mensen" gebruiken 7/2 = 3,5 gr. in de week
Jij gelukkig maar 3 gr. in de week
Dat scheelt weer zeg.

Help jezelf toch een beetje, je sloopt letterlijk je lichaam. Kijken hoelang het duurt voordat je in jezelf mompeld: "Had ik maar..............."
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha, wat een toeval. Ik scroll door de topics en daar staat een: "had ik maar" topic van je. Hoe komisch.

Welterusten.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
3 gram per week, dat is meer dan 150 gram per jaar he vriend...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
je neus slijmvliezen ontbinden van de chemische pep

je neus ontwikkelt korsten

pep snuiven eenmalig kan, maar jij bent veels te ver gegaan.

of helemaal stoppen of oraal een bommetje droppen

:wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deze laatste vier opmerkingen, daar heeft ie nou typisch niks aan he, dat moet gewoon achterwege blijven. Het gebruik is altijd een symptoom en als je de cliché antwoorden wilt horen dan vraagt ie het wel aan zijn moeder of zo..

Dus reageer op de hulpvraag a.u.b.

:smoke:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#20
nutsss zei:
Speed is lang niet zo destructief voor je neustussenschot als bijvoorbeeld cocaïne.
Je hoeft tenslotte niet ieder half uur naar het toilet... althans niet om bij te tanken.. :grin:
Klik om te vergroten...


Dit geloof ik niet man.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."