#1
Goed bezig gozer, en vooral zo doorgaan ![:wink:]()
Oom Klaas zei:We willen de destructie die amfetamine aanricht aanschouwen!
JunkieEyes zei:De ontkenning:
kben geen junk..
ik ga niet stoppen..
Het excuus:
ga verder zoeken naar antwoorden..
Het verwijt:
want het lijkt me nogal extreem dat mensen met een gebruik van een gram in 2 dagen niks last hebben...


nutsss zei:Speed is lang niet zo destructief voor je neustussenschot als bijvoorbeeld cocaïne.
Je hoeft tenslotte niet ieder half uur naar het toilet... althans niet om bij te tanken..![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."