Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvreemd, pijnlijk en eng!

vreemd, pijnlijk en eng!

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nu kan je je nick wel veranderen van junkieyes naar junkienose
k
killingmenLid
01-01-2024, 00:00
#2
je moet ook niet kijken naar anderen gebruikers maar naar je eigen lichaam en ik denk dat jou neusje naar de klote gaat 3gr per week vind ik wel veel!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga naar de huisarts of naar een specialist en laat die even kijken. Speed is lang niet zo destructief voor je neustussenschot als bijvoorbeeld cocaïne.
Je hoeft tenslotte niet ieder half uur naar het toilet... althans niet om bij te tanken.. :grin:

Maak bommetjes met een vloeitje of via capsules die je in een smartshop kunt kopen. Je kan dan ook beter doseren, het effect is langer aanwezig en wat 'smoother'. Het kan wel een half uur tot een uur duren voor je het voelt. Je merkt het vanzelf aan de temperatuur, gelukkig is dit meestal maar een minuut of 5 en dan gaat het weer.

Of je stopt ermee. :openmouth: :rockband: :wave:

Succes ! Laat eens weten hoe het uitpakt? :sunglasses:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hoe je neus is .... maak is fotos van de binnenzijde ?
geen closeups maar horrorshots ?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
We willen de destructie die amfetamine aanricht aanschouwen!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
We willen de destructie die amfetamine aanricht aanschouwen!
Klik om te vergroten...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
JunkieEyes zei:
De ontkenning:
kben geen junk..
ik ga niet stoppen..
Het excuus:
ga verder zoeken naar antwoorden..
Het verwijt:
want het lijkt me nogal extreem dat mensen met een gebruik van een gram in 2 dagen niks last hebben...
Klik om te vergroten...

Die "mensen" gebruiken 7/2 = 3,5 gr. in de week
Jij gelukkig maar 3 gr. in de week
Dat scheelt weer zeg.

Help jezelf toch een beetje, je sloopt letterlijk je lichaam. Kijken hoelang het duurt voordat je in jezelf mompeld: "Had ik maar..............."
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, wat een toeval. Ik scroll door de topics en daar staat een: "had ik maar" topic van je. Hoe komisch.

Welterusten.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
3 gram per week, dat is meer dan 150 gram per jaar he vriend...
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deze laatste vier opmerkingen, daar heeft ie nou typisch niks aan he, dat moet gewoon achterwege blijven. Het gebruik is altijd een symptoom en als je de cliché antwoorden wilt horen dan vraagt ie het wel aan zijn moeder of zo..

Dus reageer op de hulpvraag a.u.b.

:smoke:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#11
nutsss zei:
Speed is lang niet zo destructief voor je neustussenschot als bijvoorbeeld cocaïne.
Je hoeft tenslotte niet ieder half uur naar het toilet... althans niet om bij te tanken.. :grin:
Klik om te vergroten...


Dit geloof ik niet man.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
nutsss zei:
Deze laatste vier opmerkingen, daar heeft ie nou typisch niks aan he, dat moet gewoon achterwege blijven. Het gebruik is altijd een symptoom en als je de cliché antwoorden wilt horen dan vraagt ie het wel aan zijn moeder of zo..

Dus reageer op de hulpvraag a.u.b.

:smoke:
Klik om te vergroten...
Hij snuift zichzelf naar de kanker en begint daar last van te ondervinden. Wat wil je dan dat we zeggen? Er is maar 1 oplossing.
N
NeedleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat altijd goed is na het misbruiken van je neus is om te zorgen dat je je slijmvlies schoon krijgt, een keer na spoelen met water, of met een vochtig wattenstaafje eventuele resten weghalen. Je kunt natuurlijk zoals hierboven al gezegt ook capsules gaan gebruiken, maar dan verschuif je het probleem van het slijmvlies in je neus naar je maagwand. Minderen is uiteraard al een betere optie, maar dat had je zelf natuurlijk al bedacht...
Er zijn altijd mensen die meer (zeggen te) gebruiken, en er naar eigen zeggen geen last van hebben. Maar uiteindelijk is het jou lichaam waar jij zorg voor moet dragen nietwaar? Zelf gebruik ik ook met regelmaat, maar ondervind tot nu toe geen consequenties m.b.t. mijn neus...
Hierboven werd ook aangedragen dat pep minder slecht voor je neus zou zijn dan coke, lijkt mij grote onzin, gezien speed een nogal chemisch goedje is...
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
JunkieEyes zei:
maar hoe kan het nou dat ik veels te ver ben gegaan...

kdoe het nog maar 2 jaar waarvan de helft een gebruik had van 3g / week... ik ken mensen met veel zwaarder gebruik.
Klik om te vergroten...
De hoeveelheid pep is niet de enige factor bij bepalen wiens neus langer mee zal gaan he.
Praktische zaken als: peuter je veel in je neus en zoja, doe je dat dan met schone handen of met vieze fikken. Snuif je met een treinkaartjes met scherpe kantjes of b.v. zo'n standaard smartshop buisje? Ook groot verschil tussen op volle kracht je neus leeg snuiten en dit blijven doen.. of je neus gewoon steeds weer ophalen.

Ik zie me nog met een van pijn vertrokken gezicht de zwarte bloedkorsten uit mijn neus krabbend om er dan direct weer een lijn door na binnen te halen.. haha damm wat fout allemaal.. maarja.. dan kan het best kloppen dat mijn neus flink wat meer te voortduren had dan die van een veel grotere hoeveelheid gebruikende kameraad die alleen op dat punt dacht "fock dat, beter doe ik een bommetje" :beer:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ketaboy zei:
De hoeveelheid pep is niet de enige factor bij bepalen wiens neus langer mee zal gaan he.

(...)

Snuif je met een treinkaartjes met scherpe kantjes of b.v. zo'n standaard smartshop buisje?
Klik om te vergroten...

dit snap ik niet. je zit toch niet met dat buisje in je neus tegen die rand te raggen? je houdt het toch gewoon bij je neus en snuift er doorheen? dan maakt het toch niet uit wat voor soort je gebrruikt?
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#16
Needle zei:
Hierboven werd ook aangedragen dat pep minder slecht voor je neus zou zijn dan coke, lijkt mij grote onzin, gezien speed een nogal chemisch goedje is...
Klik om te vergroten...

En coke is geen chemisch goedje ? Oke coke komt van een natuurlijke bron, maarja er komt behoorlijk wat chemie aan te pas om uit coca planten snuifbare coke te halen. Daarnaast is het bullshit om te zeggen dat alles wat natuurlijk is standaard gezonder is dan synthetische goedjes. Er zijn genoeg planten/dieren die mensen kunnen doden en er zijn genoeg synthetische stoffen die redelijk onschadelijk zijn.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
wave zei:
Ketaboy zei:
De hoeveelheid pep is niet de enige factor bij bepalen wiens neus langer mee zal gaan he.

(...)

Snuif je met een treinkaartjes met scherpe kantjes of b.v. zo'n standaard smartshop buisje?
Klik om te vergroten...

dit snap ik niet. je zit toch niet met dat buisje in je neus tegen die rand te raggen? je houdt het toch gewoon bij je neus en snuift er doorheen? dan maakt het toch niet uit wat voor soort je gebrruikt?
Klik om te vergroten...

ghehe sommige die steken het buisje er goed diep in hoor.. of je schiet ff uit etc :P
N
NeedleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flip Trip zei:
Needle zei:
Hierboven werd ook aangedragen dat pep minder slecht voor je neus zou zijn dan coke, lijkt mij grote onzin, gezien speed een nogal chemisch goedje is...
Klik om te vergroten...

En coke is geen chemisch goedje ? Oke coke komt van een natuurlijke bron, maarja er komt behoorlijk wat chemie aan te pas om uit coca planten snuifbare coke te halen. Daarnaast is het bullshit om te zeggen dat alles wat natuurlijk is standaard gezonder is dan synthetische goedjes. Er zijn genoeg planten/dieren die mensen kunnen doden en er zijn genoeg synthetische stoffen die redelijk onschadelijk zijn.
Klik om te vergroten...

misschien is mijn vermoeden ook wel gestuurd door mijn persoonlijke voorkeur :P ik vind het een geruststellende gedachte om mezelf voor te liegen dat coke beter voor je neus is :wink:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij is jou neus voor een KNO-arts een gedane zaak.
Misschien is het een tip om even te stoppen met onnatuurlijke shit in je neus te douwen?
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goed bezig gozer, en vooral zo doorgaan :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."