Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeth Yaba of wat de naam ook is

Meth Yaba of wat de naam ook is

57 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met een beetje degelijke speed is 100mg al meer dan genoeg en ik denk dat je net het equivalent van een halve gram speed hebt geslikt :tongueout:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou mensen

Bereid je er maar op voor

THE METH parasiet heeft zich ook genesteld in Nederlandse bodem
:openmouth: :openmouth: :openmouth:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#3
't zou zo maar eens kunnen ja...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goede timing net nu de XTC markt op zn gat ligt.
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
tipsyflipsy zei:
nou mensen

Bereid je er maar op voor

THE METH parasiet heeft zich ook genesteld in Nederlandse bodem
:openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

eerst zien dan geloven tog! :grin:
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
wordt crystal meth ook in Nederland verkocht of alleen maar samples uit amerika?
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
fatsoen1 zei:
wordt crystal meth ook in Nederland verkocht of alleen maar samples uit amerika?
Klik om te vergroten...
Ik meen dat het ook in Nederland verkocht word. Er is alleen weinig afzetmarkt voor omdat, ondanks dat Nederlanders niet zo geneigd zijn naar de Amerikaanse propaganda te luisteren, het niet hoeven. Het is te sterk en te verslavend; zelfs voor Hollanders :grin:
X
XTC-Lover-NLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ok hier is ie dan.

Ik hou het kort dit report.

Ik nam dus dat kleine hoeveelheid.
Verder wat mij ook echt heel erg is opgevallen is dat het verschikkelijk snel inwerkte.
En dan de manier waarop.
Je weet wel die dingen dat je vroeger als kind hoorde dat je echt loeihard ging van speed, en dan kwam de dag dat je het deed en dan viel het echt erg tegen klopte geen kut van.

Nou bij deze Meth bewijst dat het wel zo kan zijn, ik ging echt letterlijk loeihard vooral de eerste 5 uur lang kon je me alles vragen en dan kon ik het wel (voor me gevoel) !!

Dan de uitwerking dat valt opzich wel mee.
Behalve dat je echt voelt dat je hele gestel op is.
Net alsof je een paar dagen achter mekaar de maraton heb gelopen..

Verdere behoefte ??
Nee niet echt last van, vond het wel wat maar ik vind het iets teveel van het goede.
Dat superman gevoel is gewoon niet voor mij weggelegd.

De Groeten en nu aan de Groenten :stoned:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Komt er nou nog een reportje? :mrgreen:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
5 uur durende rush...damn dat zou voor mij echt te link worden :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
5uur lijkt me nog weinig voor 100(!!) mg meth ..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Carlitos zei:
5uur lijkt me nog weinig voor 100(!!) mg meth ..
Klik om te vergroten...

De echte rush he, met een 1/3 pep van 60% heb ik een rush van maximaal 2 uur...
5 uur is dan toch niet zo gek? Meth is sterk, maar geen cokerush van 15 uur
X
XTC-Lover-NLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacht maar tot je zelf 5 uur lang kan kampen met een methrish denk dat velen wel anders piepen want deze manier van hardgaan dat maakt van normale pep en dex een kop koffie
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
XTC-Lover-NL zei:
Wacht maar tot je zelf 5 uur lang kan kampen met een methrish denk dat velen wel anders piepen want deze manier van hardgaan dat maakt van normale pep en dex een kop koffie
Klik om te vergroten...

Daarom lijkt het me ook wat te veel, en te verslavend voor mij...
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vraag me af of het wel goede meth was?? of is er geen verschil in goede en slechte meth zoals met andere drugs, er goede en slechte zijn
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
damn, ik hou het dan wel bij gewone pep... ik heb inderdaad weleens gedacht "en ze zeie altijd dat je zo loei en loei hard ging van 'drugs'... :rolleyes: " maar ik vind pep wel èrg lekker nu... ik ga dan met 1 keer meth niet 't imago van mn pep naar de knoppen helpen:P meth zou ik toch maar 1 keer doen en als dan de rest van de keren pep minder leuk is, omdat ik 1 keer meth heb gedaan...
Plus dat ik weet dat ik de dag na pep altijd wel fucking veel zin in nog een lijn heb... mja... dat zal bij meth niet bepaald minder zijn :rolleyes: :grin:
m
martienpLid
01-01-2024, 00:00
#17
paulXTC zei:
Ik vraag me af of het wel goede meth was?? of is er geen verschil in goede en slechte meth zoals met andere drugs, er goede en slechte zijn
Klik om te vergroten...

Jazeker is er verschil je kunt de sterkte aanpassen door een kortere kooktijd of simpel minder jod toevoegen normaal is dit zo'n 90% maar als er maar 75% toegevoegd word is de sterkte een stuk minder en duurt de rush een stuk korter

en wat ook scheelt is de meth van psuedo of pure ephedrine gemaakt
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
martienp zei:
paulXTC zei:
Ik vraag me af of het wel goede meth was?? of is er geen verschil in goede en slechte meth zoals met andere drugs, er goede en slechte zijn
Klik om te vergroten...

Jazeker is er verschil je kunt de sterkte aanpassen door een kortere kooktijd of simpel minder jod toevoegen normaal is dit zo'n 90% maar als er maar 75% toegevoegd word is de sterkte een stuk minder en duurt de rush een stuk korter

en wat ook scheelt is de meth van psuedo of pure ephedrine gemaakt
Klik om te vergroten...

kortere kooktijd? minder jood toevoegen? volgens mij laat je dan gewoon de synthese minder zuiver verlopen en krijg je hetzelfde als dat je een partij caffeïne of waspoeder erbij gooit. Het is in feite gewoon onzuiver dan.

En wat bedoel je met het verschil tussen Pseudo Ephedrine en "pure" Ephedrine? Pseudo Ephedrine is net zo zuiver of onzuiver als Ephedrine hoor... Pseudo Ephedrine is gewoon een ander isomeer van Ephedrine.
Ik weet niet of MethAmphetamine verschillende isomeren heeft (dacht het wel), maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat Pseudo Ephedrine een ander isomeer MethAmphetamine geeft, dan Ephedrine.

Maar tuurlijk is er altijd verschil tussen goede en slechte drugs... als je een gram hard versneden rotzooi hebt is dat minder effectief per miligram poeder, dan wanneer je je drug zuiver hebt.
Stel je wil 100mg amphetamine.hcl (om een voorbeeld te noemen, ik weet de dosering van meth niet) binnenkrijgen, en je weet dat de helft van het poeder dat in je zakje zit caff is dan neem je ipv 100mg van je poedertje zo'n 200mg... zo simpel is het... Bij meth is dat even goed zo, en als jeje synthese minder zuiver laat verlopen (door bijv. minder jood toe te voegen of minder lang laat "koken") heb je ipv caff als versnijdingsrommeltje iets anders erin zitten (like precursors etc) wat je er eigenlijk wel even uit moet wassen omdat ik liever caff in mn drugjes heb dan precursors en dergelijke... en nog beter is: gewoon niet versnijden die hap (ook niet via een moeilijke weg door de kooktijden te verneuqen)...
X
XTC-Lover-NLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beste Maartienp

Als jij dat echt al 6 jaar doet kan dit 3 dingen betekenen.

1 : Je bent echt een naief persoon om dat hier te gaan verkondigen.

2 : je bent helemaal een eerste rangs imbeciel als het echt zo is om dit te gaan verkondigen.

3 : je lult een hoop bullshit en bent gewoon aandachtsgeil !

Ik opteer voor optie 3.

Jezus wat ben ik toch direct als ik waus ben !!
m
martienpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Peterblaat zei:
martienp zei:
paulXTC zei:
Ik vraag me af of het wel goede meth was?? of is er geen verschil in goede en slechte meth zoals met andere drugs, er goede en slechte zijn
Klik om te vergroten...

Jazeker is er verschil je kunt de sterkte aanpassen door een kortere kooktijd of simpel minder jod toevoegen normaal is dit zo'n 90% maar als er maar 75% toegevoegd word is de sterkte een stuk minder en duurt de rush een stuk korter

en wat ook scheelt is de meth van psuedo of pure ephedrine gemaakt
Klik om te vergroten...

kortere kooktijd? minder jood toevoegen? volgens mij laat je dan gewoon de synthese minder zuiver verlopen en krijg je hetzelfde als dat je een partij caffeïne of waspoeder erbij gooit. Het is in feite gewoon onzuiver dan.

En wat bedoel je met het verschil tussen Pseudo Ephedrine en "pure" Ephedrine? Pseudo Ephedrine is net zo zuiver of onzuiver als Ephedrine hoor... Pseudo Ephedrine is gewoon een ander isomeer van Ephedrine.
Ik weet niet of MethAmphetamine verschillende isomeren heeft (dacht het wel), maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat Pseudo Ephedrine een ander isomeer MethAmphetamine geeft, dan Ephedrine.

Maar tuurlijk is er altijd verschil tussen goede en slechte drugs... als je een gram hard versneden rotzooi hebt is dat minder effectief per miligram poeder, dan wanneer je je drug zuiver hebt.
Stel je wil 100mg amphetamine.hcl (om een voorbeeld te noemen, ik weet de dosering van meth niet) binnenkrijgen, en je weet dat de helft van het poeder dat in je zakje zit caff is dan neem je ipv 100mg van je poedertje zo'n 200mg... zo simpel is het... Bij meth is dat even goed zo, en als jeje synthese minder zuiver laat verlopen (door bijv. minder jood toe te voegen of minder lang laat "koken") heb je ipv caff als versnijdingsrommeltje iets anders erin zitten (like precursors etc) wat je er eigenlijk wel even uit moet wassen omdat ik liever caff in mn drugjes heb dan precursors en dergelijke... en nog beter is: gewoon niet versnijden die hap (ook niet via een moeilijke weg door de kooktijden te verneuqen)...
Klik om te vergroten...

als ik minder jod toevoeg dan verminder ik wel degelijk de kracht van de meth omdat hij dan veel minder reageert


als ik de kooktijd verkort verkort je weer de duur van de werking maar kan alleen als je ook minder jod gebruikt want de jod zal moeten uitreageren tijdens de kook

en over de ephedrine heb je gelijk het is een andere isomeer maar dus ook minder sterk

ik weet niet of jij ooit wel eens meth gemaakt heb ik nu al 6 jaar dus weet denk ik wel waar ik het over heb

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."