Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje vannavond?

Bommetje vannavond?

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil is een keer een bommetje proberen, gewoon me snelle in een vloei proppen en dan rollen tot een balletje toch?
Hoeveel moet ik dan in een zo`n bommetje doen en hoelang blijft het werken?
Komt het ook harder aan dan snuiven?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een bom geeft een grotere inslag.

Zorg wel dat je niet in een witte jurk en plakbaard over straat gaat lopen roepen dat je een bommetje hebt, dan willen mensen nog wel eens 112 bellen. Heb ik gehoord.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dubz zei:
Een bom geeft een grotere inslag.

Zorg wel dat je niet in een witte jurk en plakbaard over straat gaat lopen roepen dat je een bommetje hebt, dan willen mensen nog wel eens 112 bellen. Heb ik gehoord.
Klik om te vergroten...


of naar het plaatselijke zwembad gaan, en daar van de duikplank springen terwijl je jezelf heel klein maakt :wink:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dubz zei:
Een bom geeft een grotere inslag.

Zorg wel dat je niet in een witte jurk en plakbaard over straat gaat lopen roepen dat je een bommetje hebt, dan willen mensen nog wel eens 112 bellen. Heb ik gehoord.
Klik om te vergroten...

komt de politei + bomopruimingsdientst gaan ze je foulliere vinden ze alleen een vloetje met 0.,4 gram pepen kuntnen ze je 00k niks maken :grin:

Sorry voor het slechte typen maarr komt omdat imk al aardig strak sta...
En ik wk t gewonn senl typen :tongueout:

heb ne tff 2 flinke lijenn genomen en ben all aardig opgefokt en onrusig
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#5
atbboy zei:
Dubz zei:
Een bom geeft een grotere inslag.

Zorg wel dat je niet in een witte jurk en plakbaard over straat gaat lopen roepen dat je een bommetje hebt, dan willen mensen nog wel eens 112 bellen. Heb ik gehoord.
Klik om te vergroten...

komt de politei + bomopruimingsdientst gaan ze je foulliere vinden ze alleen een vloetje met 0.,4 gram pepen kuntnen ze je 00k niks maken :grin:

Sorry voor het slechte typen maarr komt omdat imk al aardig strak sta...
En ik wk t gewonn senl typen :tongueout:

heb ne tff 2 flinke lijenn genomen en ben all aardig opgefokt en onrusig
Klik om te vergroten...

speciaal voor jou een een spreuk en bijbehorend wandtegeltje: !!

''Haastige Spoed(/Speed :wink: ) is Zelden Goed!



en: uitkijken:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#6
timmaniac zei:
speciaal voor jou een een spreuk en bijbehorend wandtegeltje: !!

''Haastige Spoed(/Speed :wink: ) is Zelden Goed!
Klik om te vergroten...


maar:

O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
0.4 gram, 1 bommetje?
Wil je 2 nachten wakker zijn...?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
0.4 gram, 1 bommetje?
Wil je 2 nachten wakker zijn...?
Klik om te vergroten...

Lieefst heel de week! :grin: (Joke!)
Maar als ik 0.4 gr doe in een bommetje komt dan hard aana? Of is de helft of minder ook al genoeg?
En vanne eeen halve gr snuiven blijf ik ookm 48 uur of lannger wakker.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou dus nemen wat je altijd neemt in de vorm @ lijndosis + een beetje.
Bij bommen doe ik het dus altijd groter dan lijn tenzij het dosis is om wat te concenteren oid.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
een bommetje hoeft niet echt groter dan een lijn hoor
doe eens bommetje van 0,15
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bommen werkt bij mij persoonlijk niet goed als ik hetzelfde als een lijn erin doe.
Vriend van me heeft het ook hoor,bommen lijken veel minder goed te werken.
Andere zullen er vast bij zweren maar ik (helaas) niet ..
Ik schrijf helaas omdat bommen toch een chillere manier van inname is,het is zonde dat het zo langzaam op komt dat kan vaak niet op tegen de rush van snuiven.

Had toendertijd paar 100 capsules gekocht en heb er slechts enkele gebruikt gaf ze altijd weg bij de mdma :tearsofjoy:
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#12
bommetjes zijn alleen handig als een lijntje niet kan
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
stuur een mailtje naar osama die kent alles van bommetjes
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
kleine bommetjes zijn meestal al genoeg nmaar ik krijg dr altijd buikpijn van
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
knolselderij zei:
kleine bommetjes zijn meestal al genoeg nmaar ik krijg dr altijd buikpijn van
Klik om te vergroten...
goh vreemd he :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eerst met testuitslagen komen, daarna pas naar doseringen vragen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
atbboy zei:
Hoeveel moet ik dan in een zo`n bommetje doen en hoelang blijft het werken?
Klik om te vergroten...

6 tot 8 uur waarschijnlijk.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben zowiezo nooit van de bommetjes geweest. Een onvoldaan gevoel, moest wel wat voelen van dat ik het binnenkreeg. Dus van die harde inslag dat ken ik dus totaal niet. Tussen de oren kan heel wat invloed hebben! Maar als je gewend bent normaal een lijntje te nemen per keer of 2 lijntjes, zou ik eerst de hoeveelheid in lijntjes of weet ik veel wat, die je normaal neemt neerleggen en dat erin doen. Ik heb dus nooit geen last gehad van die hardere inslag! Als je safe wilt spelen, doe je wat minder erin, dan dat je normaal nasaal gewend bent te nemen! Elk lichaam blijft uniek! Je zult het toch eerst zelf moeten uitproberen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
0,4 van redelijke kwaliteit raad ik niet aan.

drop lekker 100-150 en je blijft wel ff gaan :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
neu, ik heb vanacht niet geslapen en ik moet morgen om kwart voor 9 op school zijn volgens mij, dus ik pas...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."