#1
bobbyz zei:Laatst had ik echt last van me teen, kon niet goed lopen, s'avonds een goede lijn pep genomen en toen was het over.
Nu heb ik weer last ergens van en heb een belangrijke afspraak. Nu wil ik het dus weer een goede lijn nemen. Zou dit helpen of zou het toen niet door de pep gekomen zijn dat ik geen pijn had?
Ik sprak eens een Brit die beweerde dat veel hooligans keihard aan de pep zitten zodat ze geen hinder ondervinden van iemands klappen en dus vrolijk verder erop los kunnen meppen.
Kan me er wel iets bij voorstellen, je pijnervaring is wel degelijk "anders" onder pep... maar of ik het nou echt dempend zou willen noemen. Petrovic's verhaal klinkt iig aannemelijk :P
Het is wel af te raden... ik weet niet wat je gaat uitspoken maar het klinkt alsof je de boel flink gaat forceren, dat het zeer doet heeft mogelijk een reden ya know..


