Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis?

Dosis?

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kost dat gewoon hetzelfde als pep? :confused: Ik heb nog nooit dex gehad. Niet dat ik weet tenminste. :grin:
A
Alright!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mac... zei:
Wil je echt strak staan van de pep moet je toch zeker al bijna een halve gram (nee niet in 1 x) in je neus duwen, danwel afslikken.
Klik om te vergroten...
Afslikken?

Is €15 voor een gram veel? Men mannetje zegt dat't zeer degelijke kwaliteit is :) ?
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eerste keer het beste in een bommetje doen, veel minder sterk effect en komt wat rustiger op.
Aangezien de eerste keer altijd het meest intens is kun je beter niet meteen snuiven.
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die superstrak op speed niet zo prettig vinden.
De manier dat je overkomt op andere mensen en de dingen die je zegt zijn vaak veel feller dan je eigenlijk bedoeld. Vaak heeft dit geen goede invloed op je sociale contacten.

W.F.L. zei:
Kost dat gewoon hetzelfde als pep? :confused: Ik heb nog nooit dex gehad. Niet dat ik weet tenminste. :grin:
Klik om te vergroten...
Ligt eraan bij wie je koopt. Vaak is het iets duurder, 15€ ofzo. Maarja, heb afgelopen weekend ook iets over 15€ voor een gram speed gehoord :confused:. Ik vind 10 eigenlijk al teveel, maar begrijp wel dat er geen enkele dealer is die moeite gaat doen voor 5€, en kleingeld is ook zo'n gepruts.

Uiteindelijk zijn de meeste amfetamines wel goedkoop. En van een nette gram (geen 0.7 ofzo) kun je normaal gezien wel een dag of 2 wakker blijven. Als hij van goeie kwaliteit nog wel wat langer.
*ik hou nooit echt strak bij hoe lang ik doe met een gram, ik koop meestal 5 of 10 gram tegen een prijsje. Is een stuk goedkoper, en dan heb ik ook geen gestress als ik wat uitdeel of eens iets meer gebruik.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb zelf ook nog nooit van dex gehoord tot ik laatst weer eens hier te vinden was.

Je kan idd je dag best verpesten met pep, maar echt niet van een lijntje van 3 cm en sowieso, ik denk als hij echt maar een puntje pakt dat hij er toch niets van voelt en al snel geneigd is meer te pakken (speed moet je immers leren waarderen, vond het de eerste keer ook maar saai).

Ik vind een lijntje van 3 cm een heel vriendelijke beginnersdosis, zeker als ik zie wat de doorgewinterde snuiver in 1 x in zijn neus duwt. En van 1 lijntje zal je echt niet je dag verzieken tenzij je er gewoon echt niet tegen kan, maar dan is zelfs een puntje ook al te veel en ik moet zeggen dat ik ook niet veel mensen ken die niet tegen het gevoel van speed kunnen, in het begin weet je toch niet zo goed wat je ervan moet voelen, je blijft er vooral wakker van. Wil je echt strak staan van de pep moet je toch zeker al bijna een halve gram (nee niet in 1 x) in je neus duwen, danwel afslikken.

Maar misschien ben ik ook wat overmoedig geworden ondertussen.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mac... zei:
Wil je echt strak staan van de pep moet je toch zeker al bijna een halve gram (nee niet in 1 x) in je neus duwen, danwel afslikken.

Maar misschien ben ik ook wat overmoedig geworden ondertussen.
Klik om te vergroten...

"Misschien"???? :openmouth:

Wat Dex betreft; hier in de buurt zit ie meestal rond de 10 euro, en gewone speed kan ik hier zelfs niet vinden :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Alright! zei:
Afslikken?

Is €15 voor een gram veel? Men mannetje zegt dat't zeer degelijke kwaliteit is :) ?
Klik om te vergroten...

Ja afslikken, in een vloeitje doen opvouwen en: hup, zoals een pilletje.

En 15 euri in nog geen 100 jr, heb nog nooit meer betaald dan 5 de gram en altijd klasse kwaliteit.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Koop idd wel altijd groot in, en gebruik nu een jaar of 10 speed, dus denk dat ik wel weet wanneer het goed is. Onversneden lijkt ie me niet, bijna niks is onversneden op de markt, maar ben al jaren trouwe klant bij mijn dealer dus ja ik krijg klasse kwaliteit voor een goede prijs!
A
Alright!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nog een vraagje, waarmee verdeel ik het best de speed? En als ik de 10 gelijke delen heb, Hoe berg ik zehet best weer op? Allemaal weer in 1 zakje of verschillende kleine?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
3970 zei:
Mac... zei:
Wil je echt strak staan van de pep moet je toch zeker al bijna een halve gram (nee niet in 1 x) in je neus duwen, danwel afslikken.

Maar misschien ben ik ook wat overmoedig geworden ondertussen.
Klik om te vergroten...

"Misschien"???? :openmouth:

Wat Dex betreft; hier in de buurt zit ie meestal rond de 10 euro, en gewone speed kan ik hier zelfs niet vinden :confused:
Klik om te vergroten...

Nou, een halve gram voor een nachtje is niks mis mee.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
Je kan idd je dag best verpesten met pep, maar echt niet van een lijntje van 3 cm en sowieso, ik denk als hij echt maar een puntje pakt dat hij er toch niets van voelt en al snel geneigd is meer te pakken (speed moet je immers leren waarderen, vond het de eerste keer ook maar saai).
Klik om te vergroten...
Wat ik bedoel te zeggen is dat hij niet al te overmoedig te werk moet gaan. Iemand hier suggereerde dat pep de veiligst uit te proberen drug was, maar daar ben ik het zeker niet mee eens. Een beginner moet niet net als ik de eerste keer al gelijk 'n stuk of acht lijnen wegwerken.

En ja, dat was stom van me. :flushed:

Olle
A
Alright!Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Is dex hogere kwaliteit van speed of niet?
Nog iets, waarmee verdeel ik men speed het best in delen?
A
Alright!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Joo,
Ik wil binnekort eens speed doen..
Maar ik heb geen flauw benul over de dosering en best omgeving of zo.
Ik ben +- 1.88m en weeg tegen de 90kg.

Al bedankt op voorhand :grin:!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Speed kan in elke omgeving.

Dosering van speed is lastig omdat de zuiverheid van speed in de markt varieert van 10 (of eigenlijk nul) tot 70%.

Indien het zuiver is, 70% dus, zou ik je ongeveer 40mg aanraden. Als je je speed laat testen kun je dat omrekenen naar hoeveel dat met jou pep is.
A
Alright!Lid
01-01-2024, 00:00
#14
In België kan je nog niet laten testen :( .
En als gewoone gebruiker, hoe moet ik best doseren?
Want ik heb geen weegschaaltje of zo.. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Een gram in 10 gelijke delen verdelen, dan heb je tien lijnen van 100 mg. Gewoon 1 zo'n lijn opsnuiven en het komt wel goed. :beer:

Het beste deel je zo'n lijn van 100mg ook nog eens in 2. Snuif eerst 50 mg en dan kun je eventueel nog wat/alles van de andere lijn opsnuiven om het gewenste effect te krijgen. Snuiven doseert makkelijk, dat is het goeie eraan. :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zal je net zien dat 'ie op wonderbaarlijke wijze aan 73% komt en na 100mg zo strak staat dat z'n kaken niet meer van elkaar komen. :grin:

Nu ja, een onwaarschijnlijk scenario, en ook wat overdreven.

Ik zou wel beginnen met ongeveer 50mg om uit te proberen, en dan wachten tot het inslaat en eventueel bij nemen in kleine stapjes.

Ik ben een voorzichtige junk. :grin:

Olle
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
lijntje leggen van 3 centimeter, snuiven, half uur wachten, beoordelen of er nog eentje bij kan, half uurtje wachten, en zo voort en zo voort...

speed kan overal, ik vind een bankje in het bos perfect als het niet regent...

weet wel dat als je je 3e lijntje pakt, dat je dan niet meer kunt slapen, helemaal niet meer...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
cropp zei:
speed kan overal, ik vind een bankje in het bos perfect als het niet regent..
Klik om te vergroten...
Regen is mijn minste zorg. Laatst waaide er nog 'n aardige hoeveelheid pep weg, hoe goed ik de boel ook probeerde af te schermen. Bah.

Olle
A
Alright!Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier ben ik al een stuk meer mee! Al bedankt mensen :grin: !
Bij 1 lijn, valt het op dat ik speed heb gepakt? Ben je dan al actiever?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hangt ervan af hoe groot ie is, maar normaal wel ja. Als 't echt een grote lijn is dan wil je weleens over je woorden struikelen, veel te rap spreken en lopen en 10 dingen tegelijkertijd willen doen. Vooral als 't je eerste keer is. Maar dat wil niet zeggen dat andere mensen het meteen in de smiezen gaan krijgen ofzo. Normaal gezien zul je voor buitenstaanders gewoon wat actiever zijn als normaal en 's ochtends nog met een opgewekt gezicht rondlopen. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."