Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis?

Dosis?

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste keer het beste in een bommetje doen, veel minder sterk effect en komt wat rustiger op.
Aangezien de eerste keer altijd het meest intens is kun je beter niet meteen snuiven.
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die superstrak op speed niet zo prettig vinden.
De manier dat je overkomt op andere mensen en de dingen die je zegt zijn vaak veel feller dan je eigenlijk bedoeld. Vaak heeft dit geen goede invloed op je sociale contacten.

W.F.L. zei:
Kost dat gewoon hetzelfde als pep? :confused: Ik heb nog nooit dex gehad. Niet dat ik weet tenminste. :grin:
Klik om te vergroten...
Ligt eraan bij wie je koopt. Vaak is het iets duurder, 15€ ofzo. Maarja, heb afgelopen weekend ook iets over 15€ voor een gram speed gehoord :confused:. Ik vind 10 eigenlijk al teveel, maar begrijp wel dat er geen enkele dealer is die moeite gaat doen voor 5€, en kleingeld is ook zo'n gepruts.

Uiteindelijk zijn de meeste amfetamines wel goedkoop. En van een nette gram (geen 0.7 ofzo) kun je normaal gezien wel een dag of 2 wakker blijven. Als hij van goeie kwaliteit nog wel wat langer.
*ik hou nooit echt strak bij hoe lang ik doe met een gram, ik koop meestal 5 of 10 gram tegen een prijsje. Is een stuk goedkoper, en dan heb ik ook geen gestress als ik wat uitdeel of eens iets meer gebruik.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb zelf ook nog nooit van dex gehoord tot ik laatst weer eens hier te vinden was.

Je kan idd je dag best verpesten met pep, maar echt niet van een lijntje van 3 cm en sowieso, ik denk als hij echt maar een puntje pakt dat hij er toch niets van voelt en al snel geneigd is meer te pakken (speed moet je immers leren waarderen, vond het de eerste keer ook maar saai).

Ik vind een lijntje van 3 cm een heel vriendelijke beginnersdosis, zeker als ik zie wat de doorgewinterde snuiver in 1 x in zijn neus duwt. En van 1 lijntje zal je echt niet je dag verzieken tenzij je er gewoon echt niet tegen kan, maar dan is zelfs een puntje ook al te veel en ik moet zeggen dat ik ook niet veel mensen ken die niet tegen het gevoel van speed kunnen, in het begin weet je toch niet zo goed wat je ervan moet voelen, je blijft er vooral wakker van. Wil je echt strak staan van de pep moet je toch zeker al bijna een halve gram (nee niet in 1 x) in je neus duwen, danwel afslikken.

Maar misschien ben ik ook wat overmoedig geworden ondertussen.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mac... zei:
Wil je echt strak staan van de pep moet je toch zeker al bijna een halve gram (nee niet in 1 x) in je neus duwen, danwel afslikken.

Maar misschien ben ik ook wat overmoedig geworden ondertussen.
Klik om te vergroten...

"Misschien"???? :openmouth:

Wat Dex betreft; hier in de buurt zit ie meestal rond de 10 euro, en gewone speed kan ik hier zelfs niet vinden :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Alright! zei:
Afslikken?

Is €15 voor een gram veel? Men mannetje zegt dat't zeer degelijke kwaliteit is :) ?
Klik om te vergroten...

Ja afslikken, in een vloeitje doen opvouwen en: hup, zoals een pilletje.

En 15 euri in nog geen 100 jr, heb nog nooit meer betaald dan 5 de gram en altijd klasse kwaliteit.
A
Alright!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Is dex hogere kwaliteit van speed of niet?
Nog iets, waarmee verdeel ik men speed het best in delen?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Koop idd wel altijd groot in, en gebruik nu een jaar of 10 speed, dus denk dat ik wel weet wanneer het goed is. Onversneden lijkt ie me niet, bijna niks is onversneden op de markt, maar ben al jaren trouwe klant bij mijn dealer dus ja ik krijg klasse kwaliteit voor een goede prijs!
A
Alright!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog een vraagje, waarmee verdeel ik het best de speed? En als ik de 10 gelijke delen heb, Hoe berg ik zehet best weer op? Allemaal weer in 1 zakje of verschillende kleine?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
3970 zei:
Mac... zei:
Wil je echt strak staan van de pep moet je toch zeker al bijna een halve gram (nee niet in 1 x) in je neus duwen, danwel afslikken.

Maar misschien ben ik ook wat overmoedig geworden ondertussen.
Klik om te vergroten...

"Misschien"???? :openmouth:

Wat Dex betreft; hier in de buurt zit ie meestal rond de 10 euro, en gewone speed kan ik hier zelfs niet vinden :confused:
Klik om te vergroten...

Nou, een halve gram voor een nachtje is niks mis mee.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mac... zei:
Je kan idd je dag best verpesten met pep, maar echt niet van een lijntje van 3 cm en sowieso, ik denk als hij echt maar een puntje pakt dat hij er toch niets van voelt en al snel geneigd is meer te pakken (speed moet je immers leren waarderen, vond het de eerste keer ook maar saai).
Klik om te vergroten...
Wat ik bedoel te zeggen is dat hij niet al te overmoedig te werk moet gaan. Iemand hier suggereerde dat pep de veiligst uit te proberen drug was, maar daar ben ik het zeker niet mee eens. Een beginner moet niet net als ik de eerste keer al gelijk 'n stuk of acht lijnen wegwerken.

En ja, dat was stom van me. :flushed:

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."