#1
W.F.L. zei:Dat is toch onzin, mijn eerste keren waren fucking vet.
is afhankelijk ik heb t ook moeten leren waarderen. veel mensen vinden de eerste keer kut op t moment dat ze gaan slapen (lees willen gaan slapen)
W.F.L. zei:Dat is toch onzin, mijn eerste keren waren fucking vet.
knolselderij zei:is afhankelijk ik heb t ook moeten leren waarderen. veel mensen vinden de eerste keer kut op t moment dat ze gaan slapen (lees willen gaan slapen)
dzN zei:Je kan speed altijd gebruiken vind ik. Op feesjes, thuis chill achter je computer, in een caffé..
Btw het is dan ook nog is goedkoop & plezant.
Daarom mss?![]()

coke dan???Ilse zei:Dank je voor jullie reacties!
Ik denk dat ik inderdaad maar opzoek ga naar een ander middel om te feesten.
XTC vind ik totaal niet verslavend werken maar ik had al zo'n vermoeden dat speed toch net op een andere manier werkt.
Immo zei:Je raakt echt niet zomaar verslaafd aan speed als je gewoon de afspraak maakt met jezelf dat je het bijvoorbeeld alleen op feesten doet dan is er echt niets aan de hand.
Ilse zei:Ik heb een fikse verslaving van GHB achter de rug. Hieruit concludeer ik dat ik verslavingsgevoelig ben.
mieketje zei:en dan heb je zoiets van: "achja, een lijntje kan geen kwaad.... dan voel ik me beter in mn vel, of dan is alles wat aangenamer, niemand die iets merkt...."
Op een feest die ongeveer 12 uur duurt: 2 tot max 3 pillen (getest op 90 mg mdma).Flashh zei:Maar hoeveel pillen neem je dan elke keer? Als je deftige pillen hebt en gewoon je dosis verhoogt met 20-50% dan ga je toch ook wel hard?
mieketje zei:speed is veel verslavender dan XTC!!!!!!!! het sluipt in je leven zonder dat je er erg in hebt!! dat is net het gevaarlijke aan speed, vind ik persoonlijk. zeker voor vrouwen, vind ik. het geeft je energie, doet je vermageren en verscherpt je concentratie en alles wordt plots veel leuker. althans.... zo is het de eerste 2 maanden. geloof me, ik heb een heel jaar elke dag zwaar gebruikt en het heeft quasi alles kapot gemaakt....![]()
het probleem met speed is dat je het elke dag kan gebruiken, bij elke gelegenheid én het kost niet veel dus je hebt altijd wel ergens bij de hand of het is nooit veraf... en dan heb je zoiets van: "achja, een lijntje kan geen kwaad.... dan voel ik me beter in mn vel, of dan is alles wat aangenamer, niemand die iets merkt...." en dat IS ook zo... MAAR enkel de eerste maand...
en van zodra je elke dag, op elk moment "maar één lijntje voor eventjes" begint te nemen.... heb je al een probleem... maar 't erge van al is: je ziet het totaal niet als een probleem.![]()
in begin gaat alles zelfs super goed met speed: je bent socialer, slanker, scherper v geest, energieker....
en je denkt: achja, mij overkomt het niet dat ik eraan hang hoor... ik weet dat ik kan stoppen, als ik wil, dan stop ik....![]()
maar probeer dan maar eens te stoppen.... je ziet niet eens de nood aan stoppen.![]()
tot op het moment dat je weer eens ziek in bed ligt, uitgeput, lelijk en vol puisten... en je die lijn nodig hebt om zelfs maar te kn gaan werken, om gewoon nog maar een doucheke te kn nemen....
vertrekt...?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."