#1
Me hart slaat echt helemaal op hol als ik lig. Als ik zit dan gaat mijn hartslag gewoon normaal. Het is bijna 17 uur nadat ik me halve gram pep naar binne heb gewerkt maar ik sta nog steeds strak.
lysergine25 zei:mijn eerste bommetje dat ik niet had afgewogen joeg me bijna me graf in:
Zware hart ritme stoornissen ..
Zwaar zweten ...
Angsten voor een hartaanval ..
Telefoon in me hand, zodat ik de ambulance zou kunnen bellen..
Allemaal omdat de pep niet voor uit getest was en omdat ik gewoon een korrel nam ipv het nauwkeurig af tewegen.
@ ATTBoy,
Geniet je nog ??![]()
Wij wel van jou korte tripreport.
atbboy zei:Ik heb allen de hele nacht niet kunnen slapen en me hart ritme is nu verneukt ofzo
Ik voel me slap en misselijk en wil slapen maar ik moet naar school.
Later!
lysergine25 zei:Ok je moet naar school, tentamens ?
Neem een warme douche pomp jhe lichaam vol met vitamines en neem nog wat pep, of blijf lekker thuis en gooi die pep maar weg.
Het was dinsdag avond, geen echte gelegenheid om te OD 'en op de pep ofwel ?
Bonnie
lysergine25 zei:ATB !!!!
Wakker worden .... schooltijd.
![]()


Oom Klaas zei:Brandende ogen heb ik ook na pep misbruik,
gaat wel weer over maar laat wel nogmaals zien wat voor aanslag je op je lichaam pleegt.
En 'k hoop dat je nu wel je les hebt geleerd,
't is net als een scooter veel mensen gebruiken 't maar erg weinig weten er goed mee om te gaan.
ExceptionalInsight zei:En wat hebben we hier van geleerd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."