Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp!, Overdose?

Help!, Overdose?

68 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Me hart slaat echt helemaal op hol als ik lig. Als ik zit dan gaat mijn hartslag gewoon normaal. Het is bijna 17 uur nadat ik me halve gram pep naar binne heb gewerkt maar ik sta nog steeds strak.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn eerste bommetje dat ik niet had afgewogen joeg me bijna me graf in:

Zware hart ritme stoornissen ..
Zwaar zweten ...
Angsten voor een hartaanval ..
Telefoon in me hand, zodat ik de ambulance zou kunnen bellen..

Allemaal omdat de pep niet voor uit getest was en omdat ik gewoon een korrel nam ipv het nauwkeurig af tewegen.

@ ATTBoy,

Geniet je nog ?? :tearsofjoy:

Wij wel van jou korte tripreport.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#3
A HA! Nu weet ik wie je bent, jij bent die gast van de Nieuwe Uri Geller! Die Satanistische Belg.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hop hop gas dr op! Doe maar niet meer hè?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
mijn eerste bommetje dat ik niet had afgewogen joeg me bijna me graf in:

Zware hart ritme stoornissen ..
Zwaar zweten ...
Angsten voor een hartaanval ..
Telefoon in me hand, zodat ik de ambulance zou kunnen bellen..

Allemaal omdat de pep niet voor uit getest was en omdat ik gewoon een korrel nam ipv het nauwkeurig af tewegen.

@ ATTBoy,

Geniet je nog ?? :tearsofjoy:

Wij wel van jou korte tripreport.
Klik om te vergroten...

Ik heb allen de hele nacht niet kunnen slapen en me hart ritme is nu verneukt ofzo
Ik voel me slap en misselijk en wil slapen maar ik moet naar school.

Later!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
atbboy zei:
Ik heb allen de hele nacht niet kunnen slapen en me hart ritme is nu verneukt ofzo
Ik voel me slap en misselijk en wil slapen maar ik moet naar school.

Later!
Klik om te vergroten...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok je moet naar school, tentamens ?

Neem een warme douche pomp jhe lichaam vol met vitamines en neem nog wat pep, of blijf lekker thuis en gooi die pep maar weg.
Het was dinsdag avond, geen echte gelegenheid om te OD 'en op de pep ofwel ?

Bonnie
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
Ok je moet naar school, tentamens ?

Neem een warme douche pomp jhe lichaam vol met vitamines en neem nog wat pep, of blijf lekker thuis en gooi die pep maar weg.
Het was dinsdag avond, geen echte gelegenheid om te OD 'en op de pep ofwel ?

Bonnie
Klik om te vergroten...

Ik sta nog steeds strak, ik weet niet hoe dat kan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brandende ogen heb ik ook na pep misbruik,
gaat wel weer over maar laat wel nogmaals zien wat voor aanslag je op je lichaam pleegt.
En 'k hoop dat je nu wel je les hebt geleerd,
't is net als een scooter veel mensen gebruiken 't maar erg weinig weten er goed mee om te gaan.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
nou wij wel, van amfetamine blijf je wakker ... was dat niet bekend bij je ?

Waarom heb je het handboeK niet doorgelezen, artikel 5 zegt:


NIET JANKEN NA EEN OVERDOSIS
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
HEE IK HOOR EEN SCHOOLBEL KLINGELEN IN ME HOOFD, echood lekker door ding dong ....

schooltijd, fijne dag, lekker leren en genieten van je jeugd.

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ATB !!!!


Wakker worden .... schooltijd.

:hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
ATB !!!!


Wakker worden .... schooltijd.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Woehoee,
met een dikke pep kater in de klas zitten tussen alle o zo uitgeruste en lekker vrolijke medeleerlingen :rock:

Ga maar lekker ATB'en ipv snuiven, veel gezonder.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb niet echt wat gemerkt van een pep kater, maar wel heb ik nog van die spiertjes die een beetje trekken. Ook heb ik nog last van me oog (soort brandend gevoel.) Ik denk dat ik vannacht wel kan slapen, me hart is nu ook weer rustig.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo grote jongen hé :rolleyes:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik jou was zou ik nog een halve gram naar binnen werken, inmiddels ben je al gewend eraan dus krijg je niet die vervelende bijwerkingen. Nog een nachtje doorgaan :rock:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb nog steeds brandenden en trekkenden ogen (ze zijn ook heel rood.) Ik kan m`n ogen bijna niet open houden daardoor. Iemand enig idee hoelang dit aan gaat houden?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
Brandende ogen heb ik ook na pep misbruik,
gaat wel weer over maar laat wel nogmaals zien wat voor aanslag je op je lichaam pleegt.
En 'k hoop dat je nu wel je les hebt geleerd,
't is net als een scooter veel mensen gebruiken 't maar erg weinig weten er goed mee om te gaan.
Klik om te vergroten...


Nog steeds van die brandende ogen en trekkjes aan me ogen lol.
Vannacht wel 12 uur geslapen ofzo.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
En wat hebben we hier van geleerd?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
En wat hebben we hier van geleerd?
Klik om te vergroten...

Coke nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."