Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp!, Overdose?

Help!, Overdose?

68 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wazig zien

naar mijn idee niet, maar ik vind s'morgens een halve gram speed opsnuiven ook niet normaal
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wazig zien

na een 500 mg straffe 70% pep zie ik niets meer .. :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wazig zien

Haha, een halve gram. Wilde je een record vestigen? Heb je percentages van die pep? Stomme vraag, dan had je natuurlijk geen halve gram genomen. Nee dat is niet normaal, maar na een halve gram goeie pep wel.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wazig zien

Dus als je na een halve gram wazig ziet heb je goede speed? Mooie referentie om je kwaliteit na te gaan :P Kunnen al die moeilijke verhitters, aceton en dergelijke uit de achterbak XD Maar serieus, waarom ga je een tekst lezen met Speed op? Zonde hoor, ga feesten ofzo! Als je moet leren kun je beter koffie nemen :confused:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wazig zien

als je teveel pep neemt in 1 x krijg je wel meer bijwerkingen dan alleen wazig kijken:

overmatig zweten
hartkloppingen
maag problemen
chaos
desorientatie

ga zo maar door, waarom je wazig ziet is me niet duidlelijk mss krimpt je oogbol teveel en je netvlies krimpt niet mee ?
een idicatie dat je pep goed of slecht is dat gaat ff te ver, maar als je 500 mg werkzame stof heb verwerkt in 1 x dan moet je niet zeuren.

:hearteyes: maar genieten
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wazig zien

Ik heb nog meer pep genomen vandaag, vanmorgen om ong. 11 a 12 uur een halve gram naar binnen gesnoven, nu sta ik nog steeds strak! :hearteyes:

Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik gisteren een halve gram op, ben `s nachts gewoon gaan slapen (ik sliep niet diep want ik werdt vroeg wakker, rond 5 uur ofzo.) Vannacht wil ik ook weer gewoon proberen te slapen, morgen heb ik nog een klein beetje pep over, dit is het laatste wat ik voor deze week gebruik.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Wazig zien

lysergine25 zei:
als je teveel pep neemt in 1 x krijg je wel meer bijwerkingen dan alleen wazig kijken:

overmatig zweten
hartkloppingen
maag problemen
chaos
desorientatie

ga zo maar door, waarom je wazig ziet is me niet duidlelijk mss krimpt je oogbol teveel en je netvlies krimpt niet mee ?
een idicatie dat je pep goed of slecht is dat gaat ff te ver, maar als je 500 mg werkzame stof heb verwerkt in 1 x dan moet je niet zeuren.

:hearteyes: maar genieten
Klik om te vergroten...

Ik zweet me helemaal de tyfus!
Maag Problemen?, de volgende dag!
Chaos , desorientatie Ja, kan me niet goed concentreren enz...
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wazig zien

Wtf?! Ik voel net ff aan me borst en ik denk dat me hardt wel 3 slagen per seconden maakt ofzo echt supper snel tik die, en ik ben misselijk.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Wazig zien

Ik kan niet gaan liggen want dan gaat m`n hart te keer!, Ik kan alleen nog maar zitten, als ik ga liggen dan wordt m`n hartslag gewoon te hoog. Ik ben erg misselijk. Denkken jullie aan een overdose of niet?

Ik moet ook vaak heel nodig plassen.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Wazig zien

Me hart is weer rustiger, gewoon diep inademen en denken dat het door de pep komt. Wel ben ik nog een beetje misselijk maar ik hoop dat dat ook over gaat.

Moet ik nu proberen om steeds diep in te ademen en me hart zo rustig mogelijk te houden of alleen als het weer heel erg wordt?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahaha sukkel :grin:

Blijf van de drugs af als je er niet mee om kunt gaan,
je bent jezelf nu ontzettend hard aan 't vernietigen.

Gebruik met een goed overwogen mate,
en niet meer.

Verder zou ik veel drinken (water, geen koffie of alcohol) en 12 uur na de laatste inname van pep een flinke benzo nemen, na de lange slaap veel eten en veel vitamine en dan even een flinke tijd niet zo'n hoeveelheid pep meer nemen, en het in het vervolg ook niet meer zo idioot maken.
Oh en bewaar 50mg en lever 't af bij een testcentrum,
dan weet je wat je je neus injaagt.

Succes met de slapeloosheid,
en maak pep niet nog verder tot schande en laat de mensen die er WEL mee overweg kunnen het nemen.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Hahaha sukkel :grin:

Blijf van de drugs af als je er niet mee om kunt gaan,
je bent jezelf nu ontzettend hard aan 't vernietigen.

Gebruik met een goed overwogen mate,
en niet meer.

Verder zou ik veel drinken (water, geen koffie of alcohol) en 12 uur na de laatste inname van pep een flinke benzo nemen, na de lange slaap veel eten en veel vitamine en dan even een flinke tijd niet zo'n hoeveelheid pep meer nemen, en het in het vervolg ook niet meer zo idioot maken.
Oh en bewaar 50mg en lever 't af bij een testcentrum,
dan weet je wat je je neus injaagt.

Succes met de slapeloosheid,
en maak pep niet nog verder tot schande en laat de mensen die er WEL mee overweg kunnen het nemen.
Klik om te vergroten...

Jammer genoeg hebben we geen benzo`s in huis, het is nammelijk al 12 uur geleden.
Ik denk dat ik de volgende keer echt minder moet nemen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
atbboy zei:
Ik denk dat ik de volgende keer echt minder moet nemen.
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wazig zien kan worden veroorzaakt door een onnodig aanspannen van de lensspiertjes. Niet zo'n vreemd fenomeen dus, als je in zo'n kort tijdsbestek een BELACHELIJKE HOEVEELHEID speed naar binnen werkt...

Goed, dat doe je een volgende keer dus ook niet meer... :rolleyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Me hart slaat echt helemaal op hol als ik lig. Als ik zit dan gaat mijn hartslag gewoon normaal. Het is bijna 17 uur nadat ik me halve gram pep naar binne heb gewerkt maar ik sta nog steeds strak.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn eerste bommetje dat ik niet had afgewogen joeg me bijna me graf in:

Zware hart ritme stoornissen ..
Zwaar zweten ...
Angsten voor een hartaanval ..
Telefoon in me hand, zodat ik de ambulance zou kunnen bellen..

Allemaal omdat de pep niet voor uit getest was en omdat ik gewoon een korrel nam ipv het nauwkeurig af tewegen.

@ ATTBoy,

Geniet je nog ?? :tearsofjoy:

Wij wel van jou korte tripreport.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#17
A HA! Nu weet ik wie je bent, jij bent die gast van de Nieuwe Uri Geller! Die Satanistische Belg.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hop hop gas dr op! Doe maar niet meer hè?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
mijn eerste bommetje dat ik niet had afgewogen joeg me bijna me graf in:

Zware hart ritme stoornissen ..
Zwaar zweten ...
Angsten voor een hartaanval ..
Telefoon in me hand, zodat ik de ambulance zou kunnen bellen..

Allemaal omdat de pep niet voor uit getest was en omdat ik gewoon een korrel nam ipv het nauwkeurig af tewegen.

@ ATTBoy,

Geniet je nog ?? :tearsofjoy:

Wij wel van jou korte tripreport.
Klik om te vergroten...

Ik heb allen de hele nacht niet kunnen slapen en me hart ritme is nu verneukt ofzo
Ik voel me slap en misselijk en wil slapen maar ik moet naar school.

Later!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
atbboy zei:
Ik heb allen de hele nacht niet kunnen slapen en me hart ritme is nu verneukt ofzo
Ik voel me slap en misselijk en wil slapen maar ik moet naar school.

Later!
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."