Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp!, Overdose?

Help!, Overdose?

68 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
atbboy zei:
Ik denk dat ik de volgende keer echt minder moet nemen.
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wazig zien kan worden veroorzaakt door een onnodig aanspannen van de lensspiertjes. Niet zo'n vreemd fenomeen dus, als je in zo'n kort tijdsbestek een BELACHELIJKE HOEVEELHEID speed naar binnen werkt...

Goed, dat doe je een volgende keer dus ook niet meer... :rolleyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Me hart slaat echt helemaal op hol als ik lig. Als ik zit dan gaat mijn hartslag gewoon normaal. Het is bijna 17 uur nadat ik me halve gram pep naar binne heb gewerkt maar ik sta nog steeds strak.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn eerste bommetje dat ik niet had afgewogen joeg me bijna me graf in:

Zware hart ritme stoornissen ..
Zwaar zweten ...
Angsten voor een hartaanval ..
Telefoon in me hand, zodat ik de ambulance zou kunnen bellen..

Allemaal omdat de pep niet voor uit getest was en omdat ik gewoon een korrel nam ipv het nauwkeurig af tewegen.

@ ATTBoy,

Geniet je nog ?? :tearsofjoy:

Wij wel van jou korte tripreport.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#5
A HA! Nu weet ik wie je bent, jij bent die gast van de Nieuwe Uri Geller! Die Satanistische Belg.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hop hop gas dr op! Doe maar niet meer hè?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
mijn eerste bommetje dat ik niet had afgewogen joeg me bijna me graf in:

Zware hart ritme stoornissen ..
Zwaar zweten ...
Angsten voor een hartaanval ..
Telefoon in me hand, zodat ik de ambulance zou kunnen bellen..

Allemaal omdat de pep niet voor uit getest was en omdat ik gewoon een korrel nam ipv het nauwkeurig af tewegen.

@ ATTBoy,

Geniet je nog ?? :tearsofjoy:

Wij wel van jou korte tripreport.
Klik om te vergroten...

Ik heb allen de hele nacht niet kunnen slapen en me hart ritme is nu verneukt ofzo
Ik voel me slap en misselijk en wil slapen maar ik moet naar school.

Later!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
atbboy zei:
Ik heb allen de hele nacht niet kunnen slapen en me hart ritme is nu verneukt ofzo
Ik voel me slap en misselijk en wil slapen maar ik moet naar school.

Later!
Klik om te vergroten...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok je moet naar school, tentamens ?

Neem een warme douche pomp jhe lichaam vol met vitamines en neem nog wat pep, of blijf lekker thuis en gooi die pep maar weg.
Het was dinsdag avond, geen echte gelegenheid om te OD 'en op de pep ofwel ?

Bonnie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."