Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp!, Overdose?

Help!, Overdose?

68 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#1
:rockband:
:rockband:
:rockband:
:rockband:
:rockband:
:rockband:
:rockband:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar ik heb ook als ik snuif dat me oog heel rood wordt ineens.
Btw. Heb nu nog steeds last van een brandend gevoel bij m`n oog en kan m nog steeds niet goed open houden.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
atbboy zei:
Maar ik heb ook als ik snuif dat me oog heel rood wordt ineens.
Btw. Heb nu nog steeds last van een brandend gevoel bij m`n oog en kan m nog steeds niet goed open houden.
Klik om te vergroten...
GA SLAPEN MAN!
Klik om te vergroten...

Ik heb al lang geslapen, 1 nacht niet (dinsdag) en toen 2 nachten (woensdag en donderdag) wel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Grapje joh. Dat branderige gevoel in 1 oog heb ik ook altijd als ik een nachtje doorgehaald heb op pep. Die ziet dan ook altijd een beetje rood.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Grapje joh. Dat branderige gevoel in 1 oog heb ik ook altijd als ik een nachtje doorgehaald heb op pep. Die ziet dan ook altijd een beetje rood.
Klik om te vergroten...

Hoelang gaat dat duren denk je?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
atbboy zei:
ExceptionalInsight zei:
Grapje joh. Dat branderige gevoel in 1 oog heb ik ook altijd als ik een nachtje doorgehaald heb op pep. Die ziet dan ook altijd een beetje rood.
Klik om te vergroten...

Hoelang gaat dat duren denk je?
Klik om te vergroten...
Bij mij is dat meestal na een nachtje slapen wel weg. Soms 2.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb blauwe ogen, die langzaam grijs worden en dan groen uitslaan ...

dat gebeurt alleen als ik 1 gram 1000 mg 70% in 1x op snuif of rectaal inbreng.

:openmouth:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
atbboy zei:
ExceptionalInsight zei:
Grapje joh. Dat branderige gevoel in 1 oog heb ik ook altijd als ik een nachtje doorgehaald heb op pep. Die ziet dan ook altijd een beetje rood.
Klik om te vergroten...

Hoelang gaat dat duren denk je?
Klik om te vergroten...
Bij mij is dat meestal na een nachtje slapen wel weg. Soms 2.
Klik om te vergroten...

Ik hoop maar dat het morgen weg is, ik kan haast niet computeren en tv kijken enz.
Kan m`n oog bijna niet open houden.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is het niet gewoon ontstoken? Ik ben natuurlijk nog nooit zo dom geweest om een halve gram in 1 keer naar binnen te knallen, dus ik kan er niet over meepraten, maar het klinkt niet goed.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Is het niet gewoon ontstoken? Ik ben natuurlijk nog nooit zo dom geweest om een halve gram in 1 keer naar binnen te knallen, dus ik kan er niet over meepraten, maar het klinkt niet goed.
Klik om te vergroten...

Niet ontstoken :grin:
Het wordt al minder volgensmij! :grin:
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drie hoera'tjes voor het zelfgenezend lichaam :mrgreen: :mrgreen:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nu is me oog nog steeds rood, en het brand nog. Ik probeer nu van die oog druppels.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
atbboy zei:
Nu is me oog nog steeds rood, en het brand nog. Ik probeer nu van die oog druppels.
Klik om te vergroten...
Misschien wel handig om erbij te vermelden of je nog er nog steeds pep gebruikt.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is toch merkwaardig hoe mensen die denken dat ze een OD hebben eerst DF contacteren i.p.v. een doker of antigif-centrum lol.

@TS, ik deed vroeger vaak 500mg in een glaasje water, heb er nooit zo heftig op gegaan. En het was nochtans goede pep. Snuif volgende keer maar eens wat minder, je zal er vele meer plezier aan beleven. Van die rode ogen heb ik nog nooit gehoord tijdens pep btw :openmouth:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pwn3D zei:
Het is toch merkwaardig hoe mensen die denken dat ze een OD hebben eerst DF contacteren i.p.v. een doker of antigif-centrum lol.

@TS, ik deed vroeger vaak 500mg in een glaasje water, heb er nooit zo heftig op gegaan. En het was nochtans goede pep. Snuif volgende keer maar eens wat minder, je zal er vele meer plezier aan beleven. Van die rode ogen heb ik nog nooit gehoord tijdens pep btw :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dier rode ogen hè kan het misschien zijn dat me pep leached was of zo?, of zou ik dan ook een bloedneus moeten krijgen?
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien ben je nu wel geinfecteerd met die nieuwe varkensgriep. Of hebben ze je gedroged met rattengif, of ben je allergisch voor overdose lauwe caffeine troep die in je shitpep zaten. Misschien lopen ze straks vol met bloed en ontploffen ze en wordt je dood verklaard en levend begraven. Het blijft maar gissen he... Zoek een dokter? Als je je schaamt voor je pepgebruik; denk je echt dat ze jou soort klanten niet over de vloer krijgen? Ik denk zelfs vaker dan dat ze een dikke vette spuit in een of andere reet mogen douwen. Ze hebben beroepsgeheim. Ga gewoon even langs. Als je echt bang bent voor wat er nu (lichamelijk/geestelijk) met je gebeurd is dat vast een aanrader.

Misschien kom je er achter dat speed niet jou drug is. Je krijgt er ook een peplulletje van. Best lullig. Maar het hoort er bij.

Als je een nieuwe drug uit probeerd, lees je van tevoren in. En begin met kleine beetjes. Snuif niet gelijk je hele zakje leeg. En zorg dat je niet alleen bent. Stel je ogen spatten dadelijk echt uit elkaar dan is er iemand die nog een lijkenwagen voor je kan bellen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
atbboy zei:
Dier rode ogen hè kan het misschien zijn dat me pep leached was of zo?
Klik om te vergroten...
Je bedoelt leeched? Ja man, je hebt bloedzuigers gesnoven.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rood oog heb ik alleen als er wel is een bloedvaatje kapot gaat door het snuiven.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Carlitos zei:
Rood oog heb ik alleen als er wel is een bloedvaatje kapot gaat door het snuiven.
Klik om te vergroten...
Na een halve gram gesnoven te hebben is dit dus zeker mogelijk. :tearsofjoy:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh heb het ook bij 2 redelijke klein lijnen gehad.
Mijn lichaam is zwak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."