Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp!, Overdose?

Help!, Overdose?

68 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
Ok je moet naar school, tentamens ?

Neem een warme douche pomp jhe lichaam vol met vitamines en neem nog wat pep, of blijf lekker thuis en gooi die pep maar weg.
Het was dinsdag avond, geen echte gelegenheid om te OD 'en op de pep ofwel ?

Bonnie
Klik om te vergroten...

Ik sta nog steeds strak, ik weet niet hoe dat kan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Brandende ogen heb ik ook na pep misbruik,
gaat wel weer over maar laat wel nogmaals zien wat voor aanslag je op je lichaam pleegt.
En 'k hoop dat je nu wel je les hebt geleerd,
't is net als een scooter veel mensen gebruiken 't maar erg weinig weten er goed mee om te gaan.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
nou wij wel, van amfetamine blijf je wakker ... was dat niet bekend bij je ?

Waarom heb je het handboeK niet doorgelezen, artikel 5 zegt:


NIET JANKEN NA EEN OVERDOSIS
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
HEE IK HOOR EEN SCHOOLBEL KLINGELEN IN ME HOOFD, echood lekker door ding dong ....

schooltijd, fijne dag, lekker leren en genieten van je jeugd.

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ATB !!!!


Wakker worden .... schooltijd.

:hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
ATB !!!!


Wakker worden .... schooltijd.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Woehoee,
met een dikke pep kater in de klas zitten tussen alle o zo uitgeruste en lekker vrolijke medeleerlingen :rock:

Ga maar lekker ATB'en ipv snuiven, veel gezonder.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb niet echt wat gemerkt van een pep kater, maar wel heb ik nog van die spiertjes die een beetje trekken. Ook heb ik nog last van me oog (soort brandend gevoel.) Ik denk dat ik vannacht wel kan slapen, me hart is nu ook weer rustig.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo grote jongen hé :rolleyes:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik jou was zou ik nog een halve gram naar binnen werken, inmiddels ben je al gewend eraan dus krijg je niet die vervelende bijwerkingen. Nog een nachtje doorgaan :rock:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb nog steeds brandenden en trekkenden ogen (ze zijn ook heel rood.) Ik kan m`n ogen bijna niet open houden daardoor. Iemand enig idee hoelang dit aan gaat houden?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Brandende ogen heb ik ook na pep misbruik,
gaat wel weer over maar laat wel nogmaals zien wat voor aanslag je op je lichaam pleegt.
En 'k hoop dat je nu wel je les hebt geleerd,
't is net als een scooter veel mensen gebruiken 't maar erg weinig weten er goed mee om te gaan.
Klik om te vergroten...


Nog steeds van die brandende ogen en trekkjes aan me ogen lol.
Vannacht wel 12 uur geslapen ofzo.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
En wat hebben we hier van geleerd?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
En wat hebben we hier van geleerd?
Klik om te vergroten...

Coke nemen.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jij bent de reden waarom we speed niet gewoon bij de apotheek kunnen halen
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#15
atbboy zei:
ExceptionalInsight zei:
En wat hebben we hier van geleerd?
Klik om te vergroten...

Coke nemen.
Klik om te vergroten...

Jij komt er wel :hearteyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wazig zien

Ik heb nog meer pep genomen vandaag, vanmorgen om ong. 11 a 12 uur een halve gram naar binnen gesnoven, nu sta ik nog steeds strak! :hearteyes:

Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik gisteren een halve gram op, ben `s nachts gewoon gaan slapen (ik sliep niet diep want ik werdt vroeg wakker, rond 5 uur ofzo.) Vannacht wil ik ook weer gewoon proberen te slapen, morgen heb ik nog een klein beetje pep over, dit is het laatste wat ik voor deze week gebruik.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wazig zien

lysergine25 zei:
als je teveel pep neemt in 1 x krijg je wel meer bijwerkingen dan alleen wazig kijken:

overmatig zweten
hartkloppingen
maag problemen
chaos
desorientatie

ga zo maar door, waarom je wazig ziet is me niet duidlelijk mss krimpt je oogbol teveel en je netvlies krimpt niet mee ?
een idicatie dat je pep goed of slecht is dat gaat ff te ver, maar als je 500 mg werkzame stof heb verwerkt in 1 x dan moet je niet zeuren.

:hearteyes: maar genieten
Klik om te vergroten...

Ik zweet me helemaal de tyfus!
Maag Problemen?, de volgende dag!
Chaos , desorientatie Ja, kan me niet goed concentreren enz...
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wazig zien

Wtf?! Ik voel net ff aan me borst en ik denk dat me hardt wel 3 slagen per seconden maakt ofzo echt supper snel tik die, en ik ben misselijk.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wazig zien

Ik kan niet gaan liggen want dan gaat m`n hart te keer!, Ik kan alleen nog maar zitten, als ik ga liggen dan wordt m`n hartslag gewoon te hoog. Ik ben erg misselijk. Denkken jullie aan een overdose of niet?

Ik moet ook vaak heel nodig plassen.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wazig zien

Me hart is weer rustiger, gewoon diep inademen en denken dat het door de pep komt. Wel ben ik nog een beetje misselijk maar ik hoop dat dat ook over gaat.

Moet ik nu proberen om steeds diep in te ademen en me hart zo rustig mogelijk te houden of alleen als het weer heel erg wordt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."