Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVochtverlies

Vochtverlies

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
pbwebmaster zei:
Zo lullig als je je gebroken voelt maar je ogen nog steeds op 11 uur staan :xtc:

Sterke drank is 'het' medicijn tegen starende doppen :openmouth:

.... :beer: :)

En dan lekker in slaap vallen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Woord! Ik drink na pep altijd een paar biertjes. Genoeg om tipsy/dronken te zijn, maar niet genoeg om mijn kater te verergeren. Drink ook water achteraf enzo. Dan zie ik er tenminste nog ietwat normaal uit als ik thuiskom. :grin:
D
Dr GonzoLid
een of twee blikken bavaria 8.6 na pep voor ik ga slapen en ik wordt als herboren wakker... :grin:
B
BeanheadLid
Dat neem ik er graag bij voor alle positieven dat speed geeft maar toch eens een keer vragen of er toevallig niet iets is dat je lichaam een beetje beter zijn vocht blijft behouden? Ik drink genoeg tegen de dehydratie maar...

Water loopt er soms nogal makkelijk door en dat vind ik soms wel vervelend. Bier drink ik overigens niet als ik onder invloed ben, of misschien eentje als ik van mezelf vind dat ik ietsje te strak sta en de scherpe kantjes er een beetje wil afhalen.

Dus, kan ik hier alleen maar van dromen of bestaat er effectief zo iets?

Thanks in advance :)
B
BeanheadLid
Is het verschil zo hard merkbaar?

Alright dan zal ik er wel een aantal van meenemen :) alle kleine beetjes helpen.
k
knolselderijLid
Beanhead zei:
Dat neem ik er graag bij voor alle positieven dat speed geeft maar toch eens een keer vragen of er toevallig niet iets is dat je lichaam een beetje beter zijn vocht blijft behouden? Ik drink genoeg tegen de dehydratie maar...

Water loopt er soms nogal makkelijk door en dat vind ik soms wel vervelend. Bier drink ik overigens niet als ik onder invloed ben, of misschien eentje als ik van mezelf vind dat ik ietsje te strak sta en de scherpe kantjes er een beetje wil afhalen.

Dus, kan ik hier alleen maar van dromen of bestaat er effectief zo iets?

Thanks in advance :)
Klik om te vergroten...

sport drankjes als AA,extran enz enz om je vocht beter vast te houden
p
pbwebmasterLid
Water is inderdaad helemaal niet zo goed als je strak staat.
Na een tijdje krijg je er alleen maar nog drogere mond van.

Ik neem ook altijd sportdrankjes sinds kort.
Werkt veel beter en is nog lekker ook. :)
i
it'smeLid
Zout is het beste tegen vochtverlies, dit houd het vocht dat je binnenkrijgt enigzins vast. Op stap is dit natuurlijk wat moeilijker, maar als ik thuis ben of ergens anders waar de mogelijkheid zich voordoet drink ik regelmatig een kopje bouillion. En houd vocht vast en legt een fijn bodempje op je maag :)

Maar idd iets van zoute chips eten kan ook prettig zijn :wink:
I
ImmoLid
Ik neem ook al tijden sportdrankjes tijdens, voor en na het gebruik van speed en xtc. Ik heb het idee dat het de kater ook nog eens flink verminderd.
g
geoxLid
Eerst wat zouts eten, zouten chips fzo.
Zout zorgt er voor dat vocht gemakkelijker kan ogenomen worden in je lichaam. =)
C
CarlitosLid
lol
k
knolselderijLid
it'sme zei:
Zout is het beste tegen vochtverlies, dit houd het vocht dat je binnenkrijgt enigzins vast. Op stap is dit natuurlijk wat moeilijker, maar als ik thuis ben of ergens anders waar de mogelijkheid zich voordoet drink ik regelmatig een kopje bouillion. En houd vocht vast en legt een fijn bodempje op je maag :)

Maar idd iets van zoute chips eten kan ook prettig zijn :wink:
Klik om te vergroten...

wel van te voren dan

want als ik pep heb gehad krijg ik die zoute chips dus egt niet naar binnen gewerkt
M
Miss KittinLid
Ik dronk onder invloed van pep altijd graag van die "Opkikkertjes" (zoute bouillon uit zo'n zakje, kun je gewoon in de supermarkt vinden, bij de Cup a Soupjes e.d). Werkt trouwens ook goed tegen krampen!
i
it'smeLid
Zoute chips is inderdaad niet zo'n feest als je strak staat :kots: Maar idd zoiets als opkikker doet het erg goed :wink:
N
NocturnalJohnnyLid
Ik denk dat Aquarius wel goed is! Nadeel is wel dat al die sportdrankjes zoals Aquarius en AA drink nou niet drink mee van het goedkoppste zijn. Zelf drink ik meestal gewoon water of biertjes....
p
pbwebmasterLid
NocturnalJohnny zei:
Zelf drink ik meestal gewoon water of biertjes....
Klik om te vergroten...

Bier EN water :grin: :grin: :tearsofjoy: :hearteyes:
C
CarlitosLid
pbwebmaster zei:
NocturnalJohnny zei:
Zelf drink ik meestal gewoon water of biertjes....
Klik om te vergroten...

Bier EN water :grin: :grin: :tearsofjoy: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hoe nutteloos in bier zit toch water alleen maar bier drinken joh :rock:
i
it'smeLid
Goh......en dan gezellig helemaal uitdrogen :wave: Bier EN water is dan nog beter dan alleen bier :P Moet zeggen, zo tegen het "crash" punt vind ik wat sterke drank om wat in te kakken wel lekker, maar meer niet....
C
CarlitosLid
it'sme zei:
Goh......en dan gezellig helemaal uitdrogen ..
Klik om te vergroten...

Lekker toch nog eentje die hem pakt :tearsofjoy:
p
pbwebmasterLid
it'sme zei:
Goh......en dan gezellig helemaal uitdrogen :wave: Bier EN water is dan nog beter dan alleen bier :P Moet zeggen, zo tegen het "crash" punt vind ik wat sterke drank om wat in te kakken wel lekker, maar meer niet....
Klik om te vergroten...

Hoe ongezond het ook moge zijn...

ik moet toegeven dat ik zelf ook wel eens wat sterke drank achterover sla tegen de crash.

Zo lullig als je je gebroken voelt maar je ogen nog steeds op 11 uur staan :xtc:

Sterke drank is 'het' medicijn tegen starende doppen :openmouth:

.... :beer: :)

En dan lekker in slaap vallen :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."