#1
pbwebmaster zei:Zo lullig als je je gebroken voelt maar je ogen nog steeds op 11 uur staan![]()
Sterke drank is 'het' medicijn tegen starende doppen![]()
....![]()
![]()
En dan lekker in slaap vallen![]()
Woord! Ik drink na pep altijd een paar biertjes. Genoeg om tipsy/dronken te zijn, maar niet genoeg om mijn kater te verergeren. Drink ook water achteraf enzo. Dan zie ik er tenminste nog ietwat normaal uit als ik thuiskom.
Maar idd zoiets als opkikker doet het erg goed 
Bier EN water is dan nog beter dan alleen bier :P Moet zeggen, zo tegen het "crash" punt vind ik wat sterke drank om wat in te kakken wel lekker, maar meer niet....