#1
Drientje zei:Van nature? Beetje rare term ivm pep.Marla Singer zei:Ik vind dat amfetamine van nature al behoorlijk lang effect geeft, dus waarom nog langer? En zoals ik eerder al schreef, wil ik er nog langer van genieten, dan snuif ik gewoon wat bij. Ongezond is het toch al...![]()
Is gewoon een uitdrukking hoor... Het betekent o.a. van origine en komt uit het Frans. :P Maar als je het bekijkt zoals jij er naar kijkt, is het idd wel een beetje gek.

