#1
Krijg de laatste tijd steeds last van dunne door die snelle, hoe kan dit ![:confused:]()

Aalpoepert zei:Joh ik schijt al als ik alleen al aan pep denk! Ik hoef maar te weten dat ik over een uur een lijn ga pakken en de hele pot zit onder.
Hoort er gewoon bij lijkt me :P
weyoun22 zei:Het is de manitol! Van zuivere pep raak je normaal niet aan de diarree.
Bij overmatig gebruik (gemiddeld meer dan 15 gram per dag) kan mannitol laxerend werken.
Dat dus.engebelg zei:vent, je neemt spul dat het centrale zenuwstelsel monsterstimuleert, obv prikkelt dat je darmen met heel wat water dat ook via je darmen verloren gaat...weet wat je neemt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."