Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiarree

Diarree

12 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Krijg de laatste tijd steeds last van dunne door die snelle, hoe kan dit :confused:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
eet bananen! :rock:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee het gaat ongeveer zo: ik heb de dag van te voren normaal gegeten, nergens last van, moet niet eens kakken. Poeder mijn neus en een half uur later vloeit het bruine vocht rijkelijk. Dit gebeurd me vrijwel elke keer :(
B
BigguyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als er een overschot aan caffeiné in de speed zit die jij neemt kan dat best de oorzaak ervan zijn.
notebene van veel koffie krijg je wat?

Precies
Diaree
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gehydrateerd blijven!

Je droogt veel te snel uit door diarree
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is de manitol! Van zuivere pep raak je normaal niet aan de diarree.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Joh ik schijt al als ik alleen al aan pep denk! Ik hoef maar te weten dat ik over een uur een lijn ga pakken en de hele pot zit onder.
Hoort er gewoon bij lijkt me :P
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aalpoepert zei:
Joh ik schijt al als ik alleen al aan pep denk! Ik hoef maar te weten dat ik over een uur een lijn ga pakken en de hele pot zit onder.
Hoort er gewoon bij lijkt me :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Niet zo'n last van gelukkig :tearsofjoy:
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#9
vent, je neemt spul dat het centrale zenuwstelsel monsterstimuleert, obv prikkelt dat je darmen met heel wat water dat ook via je darmen verloren gaat...weet wat je neemt.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#10
weyoun22 zei:
Het is de manitol! Van zuivere pep raak je normaal niet aan de diarree.
Klik om te vergroten...

Bij overmatig gebruik (gemiddeld meer dan 15 gram per dag) kan mannitol laxerend werken.
Klik om te vergroten...

Dan moet je wel héél veel snuiven :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je bent lekker warm,lichaamstempratuur omhoog en je kak word dunner ?
Ga maar is in spanje schijten in de hitte dan denk je ook van dat je iets verkeerds gegeten hebt.Swager van me,en ook nog is een oude lummel met hetzelfde principe verhaal.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
engebelg zei:
vent, je neemt spul dat het centrale zenuwstelsel monsterstimuleert, obv prikkelt dat je darmen met heel wat water dat ook via je darmen verloren gaat...weet wat je neemt.
Klik om te vergroten...
Dat dus.

Alles gaat sneller, dus ook je spijsvertering. Geen tijd om al het vocht uit je ontlasting te filteren en zo doende is het dus dun. De dagen erna heb ik er ook last van.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb me gisteren laten vertellen dat het komt omdat het natrium af stoot ofzo, waardoor je minder vocht vast houdt, wat onder andere zijn uitweg vind door je darmen. Het is in ieder geval weer zo ver :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."