Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTestuitslag binnen, advies nodig

Testuitslag binnen, advies nodig

32 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als er cafeine in zit moet je het wel zeker wassen met aceton, cafeine is kutspul als je het snuift.
D
DrugsDealertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zolang je het gebruik goed in de hand kan houden en zeker van jezelf weet dat je niet verslaafd raakt ofzoiets,en niet te vaak natuurlijk, kun je het gerust doen. Wel zou ik tegen je dealer zeggen dat de uitslag niet echt positief is maar ondanks dat wel wilt blijven halen, maar misschien tegen een lagere prijs. Niet geschoten is altijd mis, misschien bespaart het je wel geld :P

:wink:
s
spruitLid
01-01-2024, 00:00
#3
@clockcable... wat is er dan als cafeine in zit? :confused:
W
White SmokeLid
01-01-2024, 00:00
#4
spruit zei:
@clockcable... wat is er dan als cafeine in zit? :confused:
Klik om te vergroten...
Raak je opgefokt en para van..
s
spruitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ah! Ok dus niet zo goed effect lol
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ach heb wel eens speed laten testen dat uitkwam op 1 % amfethamine.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#8
1%! Zo! dat is niet niks! Of in ieder geval, bijna net NIET niks...


Mijn absolute dieptepunt was zes, hoogtepunt, 20.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoogtepunt 20%? ouch... :(
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sadpanda zei:
Hoogtepunt 20%? ouch... :(
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nja lach maar :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sadpanda zei:
KoxBox zei:
Sadpanda zei:
Hoogtepunt 20%? ouch... :(
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ja da's toch triest joeng! :beer:
Klik om te vergroten...
Logisch, vandaar mijn :tearsofjoy: . :grin:

Hoogtepunt noemt hij het dan. :wave:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Sadpanda zei:
Hoogtepunt 20%? ouch... :(
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ja da's toch triest joeng! :beer:
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#14
(Ben een zij)

Ehhh, ben nogal een lafaard :wink: Had vast wel beter kunnen krijgen als ik het echt per se wilde, maar was wel tevreden met mijn 20% totdat ik jullie allemaal zag schrijven over beter :P

Maar zo een zielepoot ben ik niet hoor, kan er wel om lachen. :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jordgubb zei:
(Ben een zij)

Ehhh, ben nogal een lafaard :wink: Had vast wel beter kunnen krijgen als ik het echt per se wilde, maar was wel tevreden met mijn 20% totdat ik jullie allemaal zag schrijven over beter :P

Maar zo een zielepoot ben ik niet hoor, kan er wel om lachen. :)
Klik om te vergroten...
Zo bedoelde ik het niet hoor, over het feit dat je al dan niet een zielepoot bent. :grin:

Ik doelde gewoon op het feit dat 20% echt geen hoogtepunt is. :P

En over dat lafaard gedoe, ik begrijp het niet goed want hoe hoger het percentage hoe beter het effect want waarschijnlijk zit er behoorlijk wat cafeïne in verwerkt als je maar zo een laag percentage hebt.
Dus is het eigenlijk omgekeerd. :wave:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon bommen die zooi, hoef je ook je neus niet vol te gooien met manitol.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Vigilante zei:
Gewoon bommen die zooi, hoef je ook je neus niet vol te gooien met manitol.
Klik om te vergroten...

Lekker schijten!
f
freakychakraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hallo allemaal. Ik heb net de uitslag van de test binnen en het resultaat is het volgende:

16% Amphetamine
4-Methylamphetamine (bijproduct volgens Jelinek)
4-Methylphenylaceton (bijproduct volgens Jelinek)
Manitol (veel gebruikt middel om te versnijden)

Natuurlijk baal ik van dit resultaat. Ik heb nog gevraagd of er gevaarlijke stoffen in zaten, maar dit was niet het geval en het risico was niet groter dan gebruik van speed die
zuiver(der )is.

Vinden jullie dat ik dit nog kan gebruiken of moet ik het wegflikkeren. Ik kan niet gemakkelijk aan speed komen, vandaar mijn vraag.

Alvast bedankt.

FreakyChakra
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Gooi het maar beter weg joh. Dat is echt rommel. Meer dan 3/4de van wat je zou snuiven is niet eens speed.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je kunt het wel snuiven want er zit geen rotzooi in

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."