#1
Geen medicijnen, niet echt een verandering.. Was in de zomervakantie vooral dat ik het merkte, en nu na de vakantie.
Boks 2/3x per week, eet goed en ben fit. Dus vind het allemaal vaag, en kan nergens een echte reden vinden.. Het relaxte vind ik aan pep is dat (ik iig) er niet zo'n kater van heb, beetje droge keel en moe, maar that's it.
Als ik pillen vreet ben ik de volgende dag zo emo als ik weet niet wat -.-
Boks 2/3x per week, eet goed en ben fit. Dus vind het allemaal vaag, en kan nergens een echte reden vinden.. Het relaxte vind ik aan pep is dat (ik iig) er niet zo'n kater van heb, beetje droge keel en moe, maar that's it.
Als ik pillen vreet ben ik de volgende dag zo emo als ik weet niet wat -.-
