#1
clockcable zei:Van slechte speed (met cafeine) krijg ik zo'n opgefokt gevoel. Met goeie kwaliteit kan ik 2-3 lijntjes nemen en heel ontspannen op de bank liggen. Je moet zelf voor de energiekick zorgen door actief bezig te zijn, dan voel je vanzelf zo'n enorme rush.
Maar wel vreemd dat je nog steeds geen rush voelt na +-400 mg.
Ik ervaar het hetzelfde als jou zo te horen.
Als ik zit voel ik me lekker chill en rustig (maar wel geconcentreerd etc)
en als ik echt actief bezig ben voel ik een grote energiekick en kan ik ook bezig blijven.
Doseer vooral goed, teveel geeft vaak niet echt een meer-gevoel.
En bij te weinig krijg ik een veel slomer gevoel.
Ik gebruikte soms 2 lijnen op een nacht, soms 3, verschilde altijd.
Als ik lekker bezig ben zie ik de nood niet om bij te nemen en probeer niet te denken op de manier van ; shit ik voel me duf enz. gewoon denken ; lekker lijntje dan lekker actief, lekker bezig zijn.
Damn.. ik maak 't altijd te lang xd