Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen energie kick (meer)?

Geen energie kick (meer)?

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#1
clockcable zei:
Van slechte speed (met cafeine) krijg ik zo'n opgefokt gevoel. Met goeie kwaliteit kan ik 2-3 lijntjes nemen en heel ontspannen op de bank liggen. Je moet zelf voor de energiekick zorgen door actief bezig te zijn, dan voel je vanzelf zo'n enorme rush.
Maar wel vreemd dat je nog steeds geen rush voelt na +-400 mg.
Klik om te vergroten...

Ik ervaar het hetzelfde als jou zo te horen.
Als ik zit voel ik me lekker chill en rustig (maar wel geconcentreerd etc)
en als ik echt actief bezig ben voel ik een grote energiekick en kan ik ook bezig blijven.
Doseer vooral goed, teveel geeft vaak niet echt een meer-gevoel.
En bij te weinig krijg ik een veel slomer gevoel.
Ik gebruikte soms 2 lijnen op een nacht, soms 3, verschilde altijd.
Als ik lekker bezig ben zie ik de nood niet om bij te nemen en probeer niet te denken op de manier van ; shit ik voel me duf enz. gewoon denken ; lekker lijntje dan lekker actief, lekker bezig zijn.
Damn.. ik maak 't altijd te lang xd
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Casplantje. zei:
Telpeva zei:
Ja het spijt me voor je dat je in Apeldoorn woont man :tongueout:. Als ik lees dat jij je echt best moet doen om aan die 34% te komen, dan had ik graag je situatie verbeterd. Mijn 'dealer' zie ik eigenlijk niet eens als dealer, is gewoon een student, prima kerel. En die kan je dan wel niet opbellen dat ie met z'n scooter aan komt sjezen, maar hij probeert je tenminste niet te tillen met versneden ellende.
Maar goed, Amsterdam is natuurlijk sowieso meer een drugsstad dan Apeldoorn... Als ik jou was zou ik toch verder gaan zoeken man, maar either way succes ermee.
Klik om te vergroten...

Moeite doen, moeite doen... Er zijn 3 dealers die ik ken en bij hen krijg ik dus meestal zo rond de 35%. Maar als ik echt actief op zoek zou gaan zou ik ongetwijfeld beter spel kunnen krijgen. De dealer van wie ik de laatste keer die troep heb gekregen ken ik al best wel lang. Ik heb hem 6 jaar terug op de middelbare school leren kennen en kon toen enorm goed met hem opschieten. Hij blowede toen al wel veel, maar dealde nog niet. Sinds hij is gaan dealen is hij enorm veranderd. Hij woont nog thuis en bedriegt zijn moeder over van alles en nog wat, zit inmiddels al een paar jaar in HAVO4 (al is hij best slim) en heeft hij laatst nog in de bak gezeten omdat hij iemand met een mes had bedreigt.
En natuurlijk is Amsterdam meer een drugsstad, maar ook in Apeldoorn wordt het veel gebruikt. Alleen gaat het dan vooral om wiet. Op elk hoekje van elke straat hangen wel lui met hun scooters, hun klote-hiphop en hun jointje zich kapot te vervelen. Niet echt mijn ding.
Ik moet denk ik maar eens wat meer moeite gaan doen om wat betere kwaliteit spul te regelen. Aan mijn vrienden zal ik niet veel hebben, want mijn vrienden die drugs gebruiken denken niet na wat ze hun neus opjagen en als de dealer zegt dat het 'mooi spul' is geloven ze dat en denken ze er niet over na om het eens te gaan testen.. But I'll get there.
Klik om te vergroten...

Mijn vaste dealer tijd terug had nooit dezelfde shit, hij had geen versneden troep.
De ene week had ik shit van bv. 68%, dan ineens 60%
Ik was er tevreden mee, heb ook een tijd moeten zoeken voor ik de goede persoon had.
Zodra je een goede hebt, die meestal wel goeie heeft kun je hem het beste houden.
Speed heb ik liever van een vertrouwd iemand dan weet ik wie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."