#1
Een verandering in je normale patroon? Nieuwe medicijnen?
Lezen! :Sadpanda zei:Tolerantie? hoe vaak gebruik je?
paraobi zei:Laatst 2 maanden ff niks gehad, om te kijken of 't misschien aan het gebruik lag.
Dan doe je het verkeerd.Winehouse zei:Speed werkt ELKE KEER (heel) anders. Tenminste, mijn ervaring.
Nee.Exceptional Insight zei:Dan doe je het verkeerd.Winehouse zei:Speed werkt ELKE KEER (heel) anders. Tenminste, mijn ervaring.
Winehouse zei:Nee.Exceptional Insight zei:Dan doe je het verkeerd.Winehouse zei:Speed werkt ELKE KEER (heel) anders. Tenminste, mijn ervaring.
Telpeva zei:Ja het spijt me voor je dat je in Apeldoorn woont man. Als ik lees dat jij je echt best moet doen om aan die 34% te komen, dan had ik graag je situatie verbeterd. Mijn 'dealer' zie ik eigenlijk niet eens als dealer, is gewoon een student, prima kerel. En die kan je dan wel niet opbellen dat ie met z'n scooter aan komt sjezen, maar hij probeert je tenminste niet te tillen met versneden ellende.
Maar goed, Amsterdam is natuurlijk sowieso meer een drugsstad dan Apeldoorn... Als ik jou was zou ik toch verder gaan zoeken man, maar either way succes ermee.

clockcable zei:Van slechte speed (met cafeine) krijg ik zo'n opgefokt gevoel. Met goeie kwaliteit kan ik 2-3 lijntjes nemen en heel ontspannen op de bank liggen. Je moet zelf voor de energiekick zorgen door actief bezig te zijn, dan voel je vanzelf zo'n enorme rush.
Maar wel vreemd dat je nog steeds geen rush voelt na +-400 mg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."