Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk percentage heb je liever?

Welk percentage heb je liever?

43 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Percentage zegt niet alles, als voorbeeld speed van 71 % met een gele kleur die ik een tijdje terug in mijn bezit had, die was veel slechter voor mijn neus dan hetgene wat ik normaal heb. Ik weet niet precies waar de gele kleur vandaan kwam, ik vermoed een foutje bij het productieproces. Stoffen die er niet bij horen te zitten.
Dat was dus speed van 71 %, maar die zou ik echt niet meer snuiven, al kreeg ik hem gratis.
Klik om te vergroten...

Gewoon urine! :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fresh zei:
Sublimo zei:
Percentage zegt niet alles, als voorbeeld speed van 71 % met een gele kleur die ik een tijdje terug in mijn bezit had, die was veel slechter voor mijn neus dan hetgene wat ik normaal heb. Ik weet niet precies waar de gele kleur vandaan kwam, ik vermoed een foutje bij het productieproces. Stoffen die er niet bij horen te zitten.
Dat was dus speed van 71 %, maar die zou ik echt niet meer snuiven, al kreeg ik hem gratis.
Klik om te vergroten...

Gewoon urine! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha ! :grin:

Leuk bedacht, maar nee helaas. Het gaat echt een chemische stof zijn geweest, een stof die er eigenlijk niet meer bij hoorde te zitten.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien een overblijfsel van een ander middel.
Na het produceren de ketel niet goed schoongemaakt :)
Of gewoon de badkuip niet.. :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fresh zei:
Misschien een overblijfsel van een ander middel.
Na het produceren de ketel niet goed schoongemaakt :)
Of gewoon de badkuip niet.. :wink:
Klik om te vergroten...

Er zijn veel mogelijkheden. :sunglasses:

OT: Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er ook maar iemand is die voor de lagere percentages zou kiezen als hij/zij ook hogere percentages kan krijgen.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn spiet is altijd 100%! :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
DamienDope zei:
Mijn spiet is altijd 100%! :rock:
Klik om te vergroten...

Keep on dreaming ! :sunglasses:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
DamienDope zei:
Mijn spiet is altijd 100%! :rock:
Klik om te vergroten...

Keep on dreaming ! :sunglasses:
Klik om te vergroten...

100% lekker bedoelde hij :tongueout:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Fresh zei:
Sublimo zei:
DamienDope zei:
Mijn spiet is altijd 100%! :rock:
Klik om te vergroten...

Keep on dreaming ! :sunglasses:
Klik om te vergroten...

100% lekker bedoelde hij :tongueout:
Klik om te vergroten...

Het was als grap bedoelt. Ik gebruik niet eens speed.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
DamienDope zei:
Het was als grap bedoelt. Ik gebruik niet eens speed.
Klik om te vergroten...

I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lijkt me duidelijk.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
DamienDope zei:
Het was als grap bedoelt. Ik gebruik niet eens zeer zelden speed.
Klik om te vergroten...

Zo goed?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
DamienDope zei:
DamienDope zei:
Het was als grap bedoelt. Ik gebruik niet eens zeer zelden speed.
Klik om te vergroten...

Zo goed?
Klik om te vergroten...

Haha ! :tearsofjoy:

Ik doelde op je eerste zin, niet op de tweede. :P
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
Lijkt me duidelijk.
Klik om te vergroten...

Duidelijk lijkt me.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Uiteraard ga ik voor het hoogst haalbare , misschien betaal je wat meer maar dan heb je ook kwaliteit en geen versneden rommel.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#15
liever een witte 73% tellende keiharde harde bonk mega watti pasta dan wat dan ook ....

No hay vida en la amfetaria sin el speed ....
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik prefereer ong. 70%. Of methamfetamine mag ook.Maar ik zou bij god niet weten waar ik 70% op dit moment zou moeten halen.Bij mij in de omgeving is het niet wat het moet zijn de laatste tijd.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
dendaz zei:
ik prefereer ong. 70%. Of methamfetamine mag ook.Maar ik zou bij god niet weten waar ik 70% op dit moment zou moeten halen.Bij mij in de omgeving is het niet wat het moet zijn de laatste tijd.
Klik om te vergroten...
Bij mij. Maar als je erom vraagt, krijg je een ban.

Dilemma.
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
dendaz zei:
ik prefereer ong. 70%. Of methamfetamine mag ook.Maar ik zou bij god niet weten waar ik 70% op dit moment zou moeten halen.Bij mij in de omgeving is het niet wat het moet zijn de laatste tijd.
Klik om te vergroten...
Bij mij. Maar als je erom vraagt, krijg je een ban.

Dilemma.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: hij was ook heust niet aan het vissen ofzo.. :tearsofjoy:

OT: gewoon zo hoog mogelijk percentage natuurlijk!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
1percent zei:
Exceptional Insight zei:
dendaz zei:
ik prefereer ong. 70%. Of methamfetamine mag ook.Maar ik zou bij god niet weten waar ik 70% op dit moment zou moeten halen.Bij mij in de omgeving is het niet wat het moet zijn de laatste tijd.
Klik om te vergroten...
Bij mij. Maar als je erom vraagt, krijg je een ban.

Dilemma.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: hij was ook heust niet aan het vissen ofzo.. :tearsofjoy:

OT: gewoon zo hoog mogelijk percentage natuurlijk!
Klik om te vergroten...

Niet maar 1 procent?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit topic gaat wel kans maken voor het meeste domme (gemeende) topic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."